Odp: Case devid brown
ja jakoś nie widze jazdy bez hamólców w przyczepie, no chyba ze po polnych drogach to mozna sie bawic, jak jakas góreczka to przed zjazdem zredukować i to mocno i pomaluśku pomaluśku ze strachem zjeżdzać
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Hyde Park » Case devid brown
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 9 10 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ja jakoś nie widze jazdy bez hamólców w przyczepie, no chyba ze po polnych drogach to mozna sie bawic, jak jakas góreczka to przed zjazdem zredukować i to mocno i pomaluśku pomaluśku ze strachem zjeżdzać
Blondynka do męża
kochanie słyszałam że dobrze jest hamować silnikiem, pokaz mi gdzie jest ten hamulec bo ja niewiem
U mnie górek nie ma wszędzie płasko...
no właśnie, płasko, na moich górkach niema co się łudzić że to coś da, zresztą przy głupiej kontroli drogowej muszą być, co tu dużo gadać
pamiętam jak jechałem z kukurydzą z dwiema d47, w pierwszej miałem hamulce w drugiej brak. Musiałem ostro hamować ta z tyłu staneła bokiem na drodze w tk niesamowitej konfiguracji że nie wiedziałem jak to się stało, dobrze że nik nie jechał bo bym samochód roztarł na drodze. jechałem forszem więc zatrzymał się natychmiast.
Jak zwykle nie na temat, ale ja jechałem ostatnio z dwiema przyczepami obornika (obie bez hamulców) Forszem tylko z ręcznym hamulcem.... horror... zdolność przewidywania musiała być większa niż u Nostradamusa
ja już zakładałem pneumatykę do Duńskiej wersji ursusa, części niby ogólnie dostępne a był problem z poerdołami uchwytami itp. a w tych ciągnikach trzeba kombinować i tak zrobić żeby się to nie rzucało za bardzo w oczy, ale co się nie da jak się da.
Panowie jack lub bartek .. gdzie się sprawdza olej w skrzyni , po drugie gdzie a raczej którędy się go tam wlewa ... i co tam wlac w razie dolewki ? bo przydało by się sprawdzić a żadnego bagnetu nie widze ,
dobra poszedłem pogrzebałem ... tam z tyłu na podnośniku śruba na 32 klucz raczej korek . odkręcasz wsadzam uniwersalną miarkę (kij) w ten otwór wlazł jakieś 30cm i koniec dno .... gdzie do spodu tylnego mostu jeszcze metr o co tu chodzi ??
dobra na skrzyni odkręcam ten korek nad wałem od napędu na klucz 32 i tak plus minus brakuje 2cm do korka ... którędy wlac tam ten Hipol czy co tam ?? tym korkiem ? olej jest tam czyściutki jak by był dopiero świerzo wlany
Dobra chłopaki jak by kto chciał to ja do swojego zamontowałem w między czasie sprężarkę powietrza wraz z instalacją .... spręzarka się mieści nad pompą wtryskową zamiast alternatora a alternator poszedł na górę silnika
Bartek wiem że masz 1255 powiedz ty mi ile masz biegów ? bo mam na oku ze skrzynią 40stką i ma 6 biegów do tego 2 zakresy do przodu i po półbiegu do tego jeden wsteczny do tego 4 biegi gość twierdzi że to już identyczny model jak fendt .... hmmm szło coś takiego ? rocznik 85 koła tył ma coś wąskie bo 18.4 -38 a przód 14.9 na 28 reszta ok gdize zaglądać ?
Wojtas co powiesz o użytkowaniu dłuższym Case 955 ? Jak się sprawuje ? Wygodniejszy o wiele od 10111? Jak spalanie wychodzi w nim ?
mocy porównywalnie do 1224 pokusił bym się ostwierdzenie nawet że jak 16stka ... ostatnio pomagałem trochę znajomym w lesie pościągać tartaczki gdzie oni walczyli 2 ursusami znaczy osiemdziesiątką i szesnastką ja się do tego samego kołka podpinałem swoim i spokojnie jechałem
co do spalania to więcej niż w baku jest to nie spali ....
a tak na serio to tragedi nie ma 6 ha w 4 kawałkach oddalonych od bazy 4km pojechałem zorałem wróciłem zaczepiłem brony pojechałem zbronowałem 2 razy wróciłem i paliwo jeszcze było jakieś 20l zostało ,,, mieści sie 130 więc jest ok
w kabinie cicho i spokojnie ogrzewanie takie że można się ugotować już po 10 minutach grzeje ,
napęd załączany mechanicznie ząb za ząb działa i nie puszcza blokada jak wciśniesz to puki nie staniesz to trzyma w zimę gada spokojnie ogólnie jak na swój wiek maszyna godna podziwu ,,, bo nasi to do tej pory klepią to samo co z początku ... tylko że wolny a szukam coś by 40 chociaż jechało ....
Bartek wiem że masz 1255 powiedz ty mi ile masz biegów ? bo mam na oku ze skrzynią 40stką i ma 6 biegów do tego 2 zakresy do przodu i po półbiegu do tego jeden wsteczny do tego 4 biegi gość twierdzi że to już identyczny model jak fendt .... hmmm szło coś takiego ? rocznik 85 koła tył ma coś wąskie bo 18.4 -38 a przód 14.9 na 28 reszta ok gdize zaglądać ?
Ja mam 20 do przodu i 9 do tyłu, czyli
po 4 na reduktorze do przodu i do tyłu,
6 do przodu na żółwiu i 6 na zającu,
5 do tyłu.
Mój jest z grudnia 85 koła też mam 18.4-38 a powinny być 20.8-38 tylko ja mam wolną skrzynię niestety.
hmmm ostatnio zaciekawiły mnie te wersje z racji że stało sie brak mocy a przedewszystkim prędkości
co to za model case http://olx.pl/oferta/case-1694-4x4-nowy … 334325897f
to to sobie wybij z głowy .... devid brown jak już coś to bierz coś z case nternational lub international ... w tym co pokazałeś to jest skrzynia pół hydro bierz coś mechanicznego
hym... w case 5140 jest skrzynia hydro, a ludzie chwalą...
W case seri 51xx nie jest skrzynia hydro tylko z powershiftem a to roznica i jaka wygoda w pracy.
Kuzyn( bliski zawału) ma takiego-od trzech miesięcy w serwisie case,ze względu na niedziałający hydra-shift.Ogólnie brak mechaników,którzy się na nich znają,oraz nie wszystkie części są dostępne.Z tego powodu mój drugi zt 323 ma traktorzystę.W czasie gdy nic mu nie dolegało ,to praca nim nie była męcząca.Serwisanci mówią, że gdy go naprawią, to najlepiej go sprzedać.Najpierw była opcja naprawy w niemieckim serwisie ,ale niemcy się wycofali.Chyba nie znają tego modelu,aby zobaczyć jak wygląda to szukali jego fotek w internecie.
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 9 10 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Hyde Park » Case devid brown
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo