Odp: Słaba pompa?
aż tak miękki to on nie jest żeby go zassało
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ hydrauliczny » Słaba pompa?
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
aż tak miękki to on nie jest żeby go zassało
Pompa nie pada od razu, zobacz zaworki przelewowe ale jakie są w 512 to nie mam pojęcia
widze ze podobny temat to sie podczepię . gdy używam przyspieszacza to blokuje mi kierownice(wg mnie brakuje cisnienia ) . według mnie to pompa juz słaba , a może coś z rozdzielaczem ? [ chodzi o E512]
a jak bede badał cisnienie pompy to wpinac sie w układ czy jakos bezposrednio?
najpierw wymień ew sprawdź uszczelniacze na zaworze przelewowym w rozdzielaczu, ja tak miałem że przy opuszczaniu hedera nie mogłem skręcać a po zimie hydraulika w ogóle nie chodziła , winą były stwardniałe oringi na zaworze, ale to w 514
najpierw wymień ew sprawdź uszczelniacze na zaworze przelewowym w rozdzielaczu, ja tak miałem że przy opuszczaniu hedera nie mogłem skręcać a po zimie hydraulika w ogóle nie chodziła , winą były stwardniałe oringi na zaworze, ale to w 514
u mnie hydraulika chodzi tylko ten chwilowy brak wspomagania jak steruje wariatorem . i to od paru lat mam no ale sprawdze te oringi
duża pompa jest od wspomagania i od podnoszenia hederu a mała od pozostałej hydrauliki i z tego co wiem to wspomaganie jest odcinane gdy podnosimi lub opuszczamy heder jak w każdym innym rozdzielaczu
no chyba że to częsta usterka
jak to poprawiłem to normalnie kręcę przy ruchach hederu góra dół i tak to powinno chodzić, przed naprawą wyglądało to tak: kręce w prawo i jak zacząłem podnosić to blokowało kierownicę w lewo to samo i przy opuszczaniu to samo, po wymianie oringów normalnie kręce płynnie kierownicą i operuje hederem
duża pompa jest od wspomagania i od podnoszenia hederu a mała od pozostałej hydrauliki i z tego co wiem to wspomaganie jest odcinane gdy podnosimi lub opuszczamy heder jak w każdym innym rozdzielaczu
no chyba że to częsta usterka
kolego w 512 jest tylko jedna pompa , co do odcinnia to musi byc usterka bo to jest nawet niebezpieczne na drodze gdy kółko kiery sie blokuje
jak to poprawiłem to normalnie kręcę przy ruchach hederu góra dół i tak to powinno chodzić, przed naprawą wyglądało to tak: kręce w prawo i jak zacząłem podnosić to blokowało kierownicę w lewo to samo i przy opuszczaniu to samo, po wymianie oringów normalnie kręce płynnie kierownicą i operuje hederem
gdzie te oringi sie znajdują tak dokładnie?
A masz w nim zawór dwudzielny
kręce w prawo i jak zacząłem podnosić to blokowało kierownicę w lewo to samo i przy opuszczaniu to samo
U mnie tak jest jak mam paski od napędu pompy za luźne.
A masz w nim zawór dwudzielny
masz na mysli ten rozdzielający cisnienie na dwa rozdzielacze jak w cyklopie?
Andrew89 napisał/a:kręce w prawo i jak zacząłem podnosić to blokowało kierownicę w lewo to samo i przy opuszczaniu to samo
U mnie tak jest jak mam paski od napędu pompy za luźne.
paski naciągniete w zeszłym sezonie to pierwsze moje podejrzenie było , lecz w tym przypadku nietrafne
Tak, wątpie żebyś to naprawił więc do diagnozy pożycz od kolegi
jacy napisał/a:duża pompa jest od wspomagania i od podnoszenia hederu a mała od pozostałej hydrauliki i z tego co wiem to wspomaganie jest odcinane gdy podnosimi lub opuszczamy heder jak w każdym innym rozdzielaczu
no chyba że to częsta usterkakolego w 512 jest tylko jedna pompa , co do odcinnia to musi byc usterka bo to jest nawet niebezpieczne na drodze gdy kółko kiery sie blokuje
Andrew89 napisał/a:jak to poprawiłem to normalnie kręcę przy ruchach hederu góra dół i tak to powinno chodzić, przed naprawą wyglądało to tak: kręce w prawo i jak zacząłem podnosić to blokowało kierownicę w lewo to samo i przy opuszczaniu to samo, po wymianie oringów normalnie kręce płynnie kierownicą i operuje hederem
gdzie te oringi sie znajdują tak dokładnie?
No właśnie gdzie one są? Też muszę je sprawdzić
są na zaworze przelewowym w rozdzielaczy pod kabiną pod dźwigniami, ten duży rozdzielacz po lewej stronie jak sie na kabine patrzy, jak wymieniałem to spec powiedział że to od gorącego oleju twardnieją, ale sprawdzałem olej i ma maksymalnie 68 st. więc może taka guma.
Czyli rozdzielacz trzeba wyciągnąć z kombajnu?
ja wyciągałem, trzeba parę przewodów zaślepić, ale sprawdź dobrze bo chyba nie jest to konieczne .... mi zardzewiały te dźwigienki od sekcji bo miałem dach nie szczelny i dlatego musiałem wyciągać
Ok, dzięki za pomoc.
Cześć koledzy ! http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/08a … 19786.html Rozebrałem zawór ciśnieniowy ten przy rozdzielaczu tam jest tylko jeden oring na końcu zaworu ten po prawej . To tak powinno być ? Na środku też jest rowek ale myślę ze tam nie powinno być gumki . To jest e 512 . Nie mam zawory dwudzielnego . Rozebrałem to bo też przerywa mi kiera przy podnoszeniu hedera .
To nie wina rozdzielacza tylko niskie ciśnienie daje pompa, zacznij od pomiaru ciśnienia na pompie.
Witam ! czy ktoś z was próbował podłączyć hydraulikę szeregowo w 512 ? Olej by szedł od pompy przez orbitrol na rozdzielacz dopiero spływ do zbiornika . Wymieniłem pompę , hydraulika działa doprze a problem z blokowaniem kierownicy przy używania rozdzielacza pozostał .
Pomysł z założeniem zaworu dławiącego na trójniku gdzie jedno rozgałęzienie idzie na rozdzielacz do dobry pomysł by był ?
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ hydrauliczny » Słaba pompa?
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo