21

Odp: Słaba pompa?

aż tak miękki to on nie jest żeby go zassało

22

Odp: Słaba pompa?

Pompa nie pada od razu, zobacz zaworki przelewowe ale jakie są w 512 to nie mam pojęcia

23 Ostatnio edytowany przez lolekzetor (2014-06-01 15:15:15)

Odp: Słaba pompa?

widze   ze  podobny   temat   to  sie  podczepię  .   gdy   używam   przyspieszacza    to   blokuje   mi  kierownice(wg  mnie   brakuje   cisnienia  )    .   według mnie    to   pompa   juz   słaba   ,  a   może   coś   z  rozdzielaczem   ?  [ chodzi   o  E512]

a  jak   bede  badał  cisnienie  pompy  to   wpinac  sie   w   układ    czy   jakos   bezposrednio?

maszyny Fortschritt  geniale   w  swojej prostocie   ale  jakże  przemyślane   ,wyciągnij    skrzynie  biegów  w  e512   a  w   bizonie  big_smile  wymontuj     silnik   w  zt300   a   w  dużym   ursusie  .

24

Odp: Słaba pompa?

najpierw wymień ew sprawdź uszczelniacze na zaworze przelewowym w rozdzielaczu, ja tak miałem że przy opuszczaniu hedera nie mogłem skręcać a po zimie hydraulika w ogóle nie chodziła , winą były stwardniałe oringi na zaworze, ale to w 514

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

25

Odp: Słaba pompa?

Andrew89 napisał/a:

najpierw wymień ew sprawdź uszczelniacze na zaworze przelewowym w rozdzielaczu, ja tak miałem że przy opuszczaniu hedera nie mogłem skręcać a po zimie hydraulika w ogóle nie chodziła , winą były stwardniałe oringi na zaworze, ale to w 514

u  mnie  hydraulika  chodzi  tylko  ten  chwilowy  brak  wspomagania  jak  steruje  wariatorem   .  i  to  od  paru   lat  mam    no  ale   sprawdze   te  oringi

maszyny Fortschritt  geniale   w  swojej prostocie   ale  jakże  przemyślane   ,wyciągnij    skrzynie  biegów  w  e512   a  w   bizonie  big_smile  wymontuj     silnik   w  zt300   a   w  dużym   ursusie  .

26

Odp: Słaba pompa?

duża pompa jest od wspomagania i od podnoszenia hederu a mała od pozostałej hydrauliki i z tego co wiem to wspomaganie jest odcinane gdy podnosimi lub opuszczamy heder jak w każdym innym rozdzielaczu
no chyba że to częsta usterka

27

Odp: Słaba pompa?

jak to poprawiłem to normalnie kręcę przy ruchach hederu góra dół i tak to powinno chodzić, przed naprawą wyglądało to tak: kręce w prawo i jak zacząłem podnosić to blokowało kierownicę w lewo to samo i przy opuszczaniu to samo, po wymianie oringów normalnie kręce płynnie  kierownicą i operuje hederem

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

28 Ostatnio edytowany przez lolekzetor (2014-06-01 23:11:24)

Odp: Słaba pompa?

jacy napisał/a:

duża pompa jest od wspomagania i od podnoszenia hederu a mała od pozostałej hydrauliki i z tego co wiem to wspomaganie jest odcinane gdy podnosimi lub opuszczamy heder jak w każdym innym rozdzielaczu
no chyba że to częsta usterka

kolego   w  512   jest  tylko  jedna  pompa   ,  co  do  odcinnia   to  musi  byc  usterka  bo  to  jest  nawet  niebezpieczne  na  drodze  gdy  kółko  kiery    sie  blokuje

Andrew89 napisał/a:

jak to poprawiłem to normalnie kręcę przy ruchach hederu góra dół i tak to powinno chodzić, przed naprawą wyglądało to tak: kręce w prawo i jak zacząłem podnosić to blokowało kierownicę w lewo to samo i przy opuszczaniu to samo, po wymianie oringów normalnie kręce płynnie  kierownicą i operuje hederem

gdzie  te   oringi   sie  znajdują   tak  dokładnie?

maszyny Fortschritt  geniale   w  swojej prostocie   ale  jakże  przemyślane   ,wyciągnij    skrzynie  biegów  w  e512   a  w   bizonie  big_smile  wymontuj     silnik   w  zt300   a   w  dużym   ursusie  .

29

Odp: Słaba pompa?

A masz w nim zawór dwudzielny

30 Ostatnio edytowany przez przemo (2014-06-02 08:01:33)

Odp: Słaba pompa?

Andrew89 napisał/a:

kręce w prawo i jak zacząłem podnosić to blokowało kierownicę w lewo to samo i przy opuszczaniu to samo

U mnie tak jest jak mam paski od napędu pompy za luźne.

31 Ostatnio edytowany przez lolekzetor (2014-06-02 10:29:37)

Odp: Słaba pompa?

tomek1974 napisał/a:

A masz w nim zawór dwudzielny

masz   na   mysli   ten   rozdzielający   cisnienie      na   dwa  rozdzielacze    jak  w  cyklopie?

przemo napisał/a:
Andrew89 napisał/a:

kręce w prawo i jak zacząłem podnosić to blokowało kierownicę w lewo to samo i przy opuszczaniu to samo

U mnie tak jest jak mam paski od napędu pompy za luźne.

paski   naciągniete   w  zeszłym   sezonie  to   pierwsze  moje podejrzenie   było   ,  lecz   w  tym  przypadku   nietrafne

maszyny Fortschritt  geniale   w  swojej prostocie   ale  jakże  przemyślane   ,wyciągnij    skrzynie  biegów  w  e512   a  w   bizonie  big_smile  wymontuj     silnik   w  zt300   a   w  dużym   ursusie  .

32

Odp: Słaba pompa?

Tak, wątpie żebyś to naprawił więc do diagnozy pożycz od kolegi

33

Odp: Słaba pompa?

lolekzetor napisał/a:
jacy napisał/a:

duża pompa jest od wspomagania i od podnoszenia hederu a mała od pozostałej hydrauliki i z tego co wiem to wspomaganie jest odcinane gdy podnosimi lub opuszczamy heder jak w każdym innym rozdzielaczu
no chyba że to częsta usterka

kolego   w  512   jest  tylko  jedna  pompa   ,  co  do  odcinnia   to  musi  byc  usterka  bo  to  jest  nawet  niebezpieczne  na  drodze  gdy  kółko  kiery    sie  blokuje

Andrew89 napisał/a:

jak to poprawiłem to normalnie kręcę przy ruchach hederu góra dół i tak to powinno chodzić, przed naprawą wyglądało to tak: kręce w prawo i jak zacząłem podnosić to blokowało kierownicę w lewo to samo i przy opuszczaniu to samo, po wymianie oringów normalnie kręce płynnie  kierownicą i operuje hederem

gdzie  te   oringi   sie  znajdują   tak  dokładnie?

No właśnie gdzie one są? Też muszę je sprawdzić

34

Odp: Słaba pompa?

są na zaworze przelewowym w rozdzielaczy pod kabiną pod dźwigniami, ten duży rozdzielacz po lewej stronie jak sie na kabine patrzy, jak wymieniałem to spec powiedział że to od gorącego oleju twardnieją, ale sprawdzałem olej i ma maksymalnie 68 st. więc może taka guma.

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

35

Odp: Słaba pompa?

Czyli rozdzielacz trzeba wyciągnąć z kombajnu?

36

Odp: Słaba pompa?

ja wyciągałem, trzeba parę przewodów zaślepić, ale sprawdź dobrze bo chyba nie jest to konieczne .... mi zardzewiały te dźwigienki od sekcji  bo miałem dach nie szczelny i dlatego musiałem wyciągać

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

37

Odp: Słaba pompa?

Ok, dzięki za pomoc.

38 Ostatnio edytowany przez Sebastian (2015-06-29 20:45:16)

Odp: Słaba pompa?

Cześć koledzy ! http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/08a … 19786.html Rozebrałem  zawór ciśnieniowy ten przy rozdzielaczu tam jest tylko jeden oring na końcu zaworu ten po prawej  . To tak powinno być ? Na środku też jest rowek ale myślę ze tam nie powinno być gumki . To jest e 512 . Nie mam zawory dwudzielnego . Rozebrałem to bo też  przerywa mi kiera przy podnoszeniu hedera .

" Czasem trzeba zrobić krok w tył  by móc zrobić dwa do przodu . "

39

Odp: Słaba pompa?

To nie wina  rozdzielacza tylko niskie ciśnienie daje pompa, zacznij od pomiaru ciśnienia na pompie.

Małe świństwa mówi się głośno... Wielkie - szeptem. Prawdy natomiast nie mówi się w ogóle. Kto wie czy każda prawda nie jest w gruncie rzeczy największym świństwem? więcej
Marek Hłasko - Ósmy dzień tygodnia

40

Odp: Słaba pompa?

Witam ! czy ktoś z was próbował podłączyć hydraulikę szeregowo w 512 ? Olej by szedł od pompy przez orbitrol na rozdzielacz dopiero spływ do zbiornika .  Wymieniłem pompę ,  hydraulika działa doprze a problem z blokowaniem kierownicy przy  używania rozdzielacza  pozostał .
Pomysł z założeniem zaworu dławiącego na trójniku  gdzie jedno  rozgałęzienie idzie na rozdzielacz do dobry pomysł by był ?

" Czasem trzeba zrobić krok w tył  by móc zrobić dwa do przodu . "