Odp: turbo doladowanie
Nie do końca tak jest bo może być z boku silnika prawa albo lewa w zależności w czy jest korpusem od przodu lub do tyłu silnika .
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Strony Poprzednia 1 … 48 49 50 51 52 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie do końca tak jest bo może być z boku silnika prawa albo lewa w zależności w czy jest korpusem od przodu lub do tyłu silnika .
Michał, a po swojej pompie nie widzisz, w którą stronę ona się kręci? To przecież najłatwiej jest sprawdzić... Zdaje się, że jest ona prawoobrotowa, ale teraz ręki sobie za to nie dam obciąć. Powinienem taką mieć, więc jutro to sprawdzę.
Pompy do wywrotu w ciężarówkach(przynajmniej w takich,które znam )są mocowane przy skrzyniach biegów,pośrednio poprzez przystawkę umożliwiającą załączanie lub rozłączanie pompy.Pompa pracuje tylko w czasie kiprowania.Także,w tym wypadku niema możliwości wyboru kierunku montażu pompy.
Dokładnie. Ale zaraz, zaraz... W wątku o turbinie piszemy o pompie do wywrotu?!? :uuuu:
Minusy za coś muszą być.Ale to nie ja zacząłem.
Nie, no przecież do Ciebie nikt pretensji nie ma... Najlepsze minusy są za nic od niezrównoważonych emocjonalnie dewotów...
a propos tematu turbo tu moja c360 z turbo . uprzedzam wszystkich mechaników którzy stwierdzą że po co ? ze silnik nie wytrzyma . projekt jest tylko i wyłącznie dla zabawy a traktor nie pracuje ciężko więc przy doładowaniu 0,6 bara nic mu niebędzie . https://www.youtube.com/watch?v=oaiul7-sSag
https://www.youtube.com/watch?v=DCSX1FCF390
Nieźle + ale tą rure wydechową mogłeś wyżej zrobić
Mam sąsiada co kilka lat temu uturbił c4011 ale w tym roku przeskoczył wszystkich. Starego zetora 8011 uturbił i założył intercooler. Po założeniu samej turbiny rok temu, silnik w oczach umierał, teraz jest po naprawie głównej i zastanawiam się ile wytrzyma, a ładuje ponad 1 bara.
Kolega szarak ?
Nieźle + ale tą rure wydechową mogłeś wyżej zrobić
dzieki taką znalazłem na złomie 2 cale i tylko taki najdłuższy kawałek udało mi sie wyciąc z krętej rury :nie_wiem:
Kolega szarak ?
Taa
Uuuu jest moc!!!
Niech ktoś niemieckojęzyczny zagada do niego i coś więcej się dowie...
Ładnie to wygląda, ale dymu jednak trochę za dużo...
Moj drugi Forszajt, tez z turbo K36 (z Liaza):
Moj drugi Forszajt, tez z turbo K36 (z Liaza):
czy to jest ta oryginalna kabina rzadko wystepujaca w forszajach ? czy dorabiana? Jaka jest historia montowania tych kabin bo juz pare widziałem nawet na niemieckich filmikach . czy ten liaz miał podobną pojemnosc skokową? innymi słowy czy nie jest za duza turbina i ile pompuje i jakie są efekty w postaci mocy ?
Nie,to jest dorabina kabina, viz. fota tutaj,kiedy go kupilem:
http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=3177
Liaz ma pojemnosc silnika 12,5l,jest to 2x wiecej,ale to jest dobre,to turbo mieniej laduje,okolo 0,2-0,4Bar (max 0,5Bar), i to jest dla te stare silniki optymalne. Na starym Forszajtu go mam juz okolo 5lat i nie jest problem,silnik dalej ciaga. W orke z plugiem 5skib da rade o jeden bieg wiecej niż bez bez turba.:cool:
Polum to teraz nakręć jakiś filmik z nowym forszem z turbo
poulm, to jest od podstaw dorabiana kabina czy przerabiana od czegoś innego?
Strony Poprzednia 1 … 48 49 50 51 52 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo