Odp: GDY silnik się grzeje??????????????
dzieki, własnie z jaka siła co dokręcać?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ chłodzenia » GDY silnik się grzeje??????????????
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8 9 10 … 14 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
dzieki, własnie z jaka siła co dokręcać?
dzieki wisze ci piwo. moze kiedys bedzie nam dane napić sie razem
A skąd dokładnie jesteś często jeździmy z żonką w niedalekie strony podkarpacia na msze do Tarnogrodu. W sumie to nie mamy do siebie tak daleko.
hym... na rozgrzanym silniku (ostatnio bardzo rozgrzanym) to przy obrotach 800 wskazówka jest na pograniczu zielonego z czerwonym. na zimnym to przy takich obrotach jest prawie do oporu na ziemonym
Pajej, gdzieś tu (pewnie w odpowiednim wątku) wrzucałem kiedyś opis tego wskaźnika ciśnienia oleju. Znajdź go i będziesz wszystko wiedział. Poza tym, takie zachowanie ciśnienia wcale nie oznacza, że trzeba robić cały silnik. Najpierw usuń wszystkie możliwe przyczyny tego stanu rzeczy, czyli wszystko to co można zrobić bez rozbierania silnika i jeżeli to nie pomoże, to wtedy zacznij zastanawiać się nad remontowaniem tego silnika.
Panowie mam mały problem... sa juz przymrozki i zalalem forsza plynem... od czasu kiedy zalalem go plynem ciagnik lapie temperature... (na wodzie jest dobrze) i wywala mi plyn przez zbiorniczek wyrownawczy... na wodzie tego nie robil...
masz zapowietrzony układ
masz zapowietrzony układ
ale na wodzie jest dobrze... bo spuscilem plyn i znowu jest na wodzie... :-/
Nie toleruje glikolu i pewnie trzeba go zalać etanolem
Masz słaby przedmuch.
Witam,co może być przyczyną żę po ok 2 godzinach orki woda zaczyna się gotować zmieniałem już 3 silniki,chłodnice pompe wodną, termostat wywaliłem i dalej to samo.Chodzi o323
Skoro nawet zmiana silnika nie pomaga, to może za dużo skib?
Raczej nie,ciągam 4 zawieszaną silnik moc ma , a czy mógł by mi ktoś powiedzieć jak ma podłączone wszystkie węże od wody a szczególnie te od zbiorniczka wyrównawczego.A jeżeli nie mam nagrzewnicy w kabinie to też może być przyczyna?
właśnie ,a ile skib targasz i na jakie glebie???
Nagrzewnica w kabinie nie ma żadnego znaczenia
właśnie ,a ile skib targasz i na jakie glebie???
Ciągam zwykłą zawieszaną 4 ,gleba to 4,5,6 klasa,jadę na I/4
a może masz zegar walnięty ? najtaniej i najszybciej jest kupić zegar od pieca CO taki zwykły za 30zł i podczas gdy zegar w kabinie zacznie pokazywać że jest np ugotowany to poprzytykasz ten z pieca do węzy,lub silnika , na chwilę i zobaczysz czy na pewno ma tą tmp
A ja się spytam jakie masz ładowanie akumulatorów ? Miałem ostatnio ciekawy przypadek w fastracu że woda szła na zegarze na czerwone pole ,wykręciłem czujnik i włożyłem go do gotującej się wody aby sprawdzić jego wskazanie i rzeczywiście na czerwonym polu było 100 stopni ( wrzątek ) ale sprawdziłem jeszcze ładowanie i okazało się że regulator dawał 18v a co za tym i większy prąd na zegary .Wymiana regulatora "obniżyła " wskazania zegara o 15 stopni .
Może wentylator sprawdź, 3 razy silnik zmieniać to trzeba być upartym.
Wentylator mam zblokowany, a czy ktoś może ma do sprzedania chłodnice do323 bo teraz mam od 303 a ona nie mieści się pod maske.
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8 9 10 … 14 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ chłodzenia » GDY silnik się grzeje??????????????
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo