Odp: Układ kierowniczy
Wszystko jest w porządku, ale o tym trzeba wiedzieć!
Pozdrawiam.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Układ kierowniczy
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 9 … 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Wszystko jest w porządku, ale o tym trzeba wiedzieć!
Pozdrawiam.
Nie moge znależć gdzie było o pompie wspomagania wiec pisze tu. Powoli umiera moja oryginana. Dostaje przeciek przy walku i coraz gorzej sie kreci. Ktos pisał ze można założyć ruską nsz. Jaki model i czy dużo przerobek. Mile widziane jakies foto z montazu.
nsz 16 lewa ,trza dorobić złączki hydrauliczne i wieloklin ,dziury na śruby prawie pasują tylko dolne pod szlifujesz
Cześć . Jakie optymalne wymiary powinien mieć siłownik ? Chodzi o grubość i skok tłoka . Przymierzam się do pozbycia serwa . Mam siłownik , skok 22 cm. wystarczy ?
Ja mam grubość tłoczyska 36mm a skok minimalny to 26cm tylko ja mam zamontowany po długości a jak w poprzek to już inaczej wyjdzie jak chcesz fotki do podaj e-mail.
Ulatowskisebastian@wp.pl
Wrzuć tutaj fotki na forum z opisem co i jak bo również przymierzam się do założenia siłownika
minimum 35cm wysuwu, 60mm grubości, tłoczysko 32mm
Sebastian poszły fotki jak coś to pisz zrobię inne.
Dzięki za foty i wymiary . Chłopaki po +. Jednak serwo padło ... Niestety tłok będzie z przodu . Z tyłu mam mocowania do spycha więc siłownik będzie z przodu, będzie trochę wystawał ... trudno . A powiedzcie czy po założeniu siłownika kierownica ma opór na maksymalnym skręcie ?
zrób tak jak ja mam a będziesz zadowolony
Jak masz dobre frezy to zmienić oringi i serwo odżyje.
Tak jak pisze Scoda, znam rolnika który z siłownika wrócił z powrotem na serwo.
Powiem że teraz ma lepszy skręt . Wydaje mi się że troszkę więcej obrotów trzeba zrobić kierownicą . Ale na razie nie zamierzam zmieniać na serwo . Tomek 1974 a jak masz zrobione ?
Sebastian a podcinałeś ograniczniki przy kołach ? jeżeli nie to nie masz "lepszego" skrętu, to tylko złudzenie. Na serwie też się poprawia skręt, jest o tym na forum, ja tak w swoich porobiłem.
Nie podcinałem nie dochodzą mi do nich zwrotnice ... Wąs był przedłużany ...
Jak już coś to ten sposób lepszy, od tego na ramie bo nie pcha przodka i nie wyrabia jego sworznia, w ostrówku też przełożyłem siłownik z ramy na przodek.
Androl masz rację . Na razie jest zrobione na szybkiego , potem się zobaczy ... Myślałem o tym co Tomek ale to na dłuższe posiedzenie ... No i wiem czemu ludzie wracają na serwo . Powód - mam siłownik : czpień 3,2 cm. śr. , grubość siłownika 7,2 cm. Żeby skręcić od prawej do lewej trzeba się nakręcić . Do tego w jedną stronę dwa obroty więcej muszę kręcić . Pozostają dwa wyjścia regeneracja serwa lub cieńszy siłownik który nie wiadomo czy da radę ...
Albo najlepiej dwa siłowniki tak jak jest w 514/516 (nie wiem jak ma 512. Na dwóch siłownikach zawsze równo powinno to pracować i wtedy siłowniki mogą być cienkie. Albo taki siłownik jak ma mpopis w swoim samojezdnym opryskiwaczu
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 9 … 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Układ kierowniczy
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo