Odp: Ursus C-360
3p ma dłuższe wałki sprzęgłowe czy takie same jak oryginał ??
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Ursus C-360
Strony Poprzednia 1 … 13 14 15 16 17 … 20 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
3p ma dłuższe wałki sprzęgłowe czy takie same jak oryginał ??
dluższe
to jeszcze przy podmianie silnika na 3p przód skrzyni trzeba rozebrać i tych wałeczków nie pogubić
dajnie spokój z tą przekładką....
Niewtajemniczonym powiem jeszcze że kupujac stary silnik perkinsa prawdopodobnie dostaniecie coś do czego nie pasują nakrętki i śrubki ze sklepu- gwinty calowe
Nigdy nie maiłem c 360 sąsiedzi mają widze co robią jak robią. Perkins jest bardzo dobrym silnikiem. Jestem w jego posiadaniu chwalę go powiem nawet że mój 255 moze więcej od przeciętnej 60tki to nie namawiam do kosztownego przeszczepu. Szkoda czasu.
I ta wyjąca skrzynia biegów i most..... :nooo:
A ja myślę, że może warto. Silniki 3p pięknie pracują, szczególnie jak ma przy ciężko i regulator zwiększy dawkę paliwa. Jakby kupił dobry używany, a nieraz się takie trafiają to nie wyszłoby tak drogo. Szczególnie że teraz jest wszystko i abyś miał pieniądze dostaniesz wszystko.
Napraw sprzedaj i kup MF-a
Tylko, że za mf masz dwie 60...
W ursusie 5314 mialem mix calowych i metrycznych śrub:-) mozna sie przyzwyczaic. Srubki sa do kupienia bez problemu... ale ciesze sie ze to padlo pojechalo w wielkopolske. Za 30 kola poszedł 97 rok . 10000 godzin silnik skrzynia most do remontu. Felgi krzywe. Zrywalo sruby... popekane laczenie skrzyni z blokiem. Walek nie dzialal. Podnosnik zyl wlasnym zyciem. Jak ja sie cieszylem ze ktos to kupil.
ale ma gościu kalmotów Nie wiadomo w którą stronę patrzec....
Gościu ma gotowe podwozia do opryskiwaczy samojezdnych made in mpopis
http://olx.pl/oferta/silnik-ursus-zetor … 25dcaef8c9
od nich brałem zwolnice do 385 kiedyś. To są silniki z ciągników z zachodu. Stan bliżej nieokreslony ale jak za sam blok chcą 1500 to może lepiej cały silnik i liczyć że trochę pochodzi
http://olx.pl/oferta/silnik-ursus-c-360 … 1b51190fa9 ten tez dosyć blisko
są też za te pieniądze 3p z wózków widłowych
A my dziś się zabraliśmy za 60tke zobaczyć co jest w silniku. Zdjelismy miskę zalalo się wody i patrzylismy gdzie pojawi się woda. I wyszło na pierwszym cylindrze tuleja peknieta i opadła gdzieś 2 cm. Góra zdjęta a teraz wybieramy tłok i myślimy czy tylko zrobić ten jeden słupek czy juz wszystko całość? Bo reszta praktycznie jak nowa.. A tak wgl to tylko panewki były zmieniane i jedna tulej. Reszta oryginalne a na liczniku gdzieś 4.200 mtg
Mam dylemat. Robię kapitalke silnika. Wał po 6 szlifie, nadaje się na złom.
Teraz się waham jaki wał korbowy kupić? W sprzedaży są wały 3 producentów Ostróda, POM Tyczyn i z importu czyli indyjskie. Rozpiętość w cenie jest dosyć spora od ok 700 do ok 1200. Podzwoniłem po sprzedawcach i co ciekawe żadnych reklamacji co do indyjskich wałów niema. W gerne sprzedawca mówił że kiedyś przyjechał do nich szlifierz z próbnikiem i badał ten indyjski wał i podobno spełniał wymogi.
Sam już teraz nie wiem czy faktycznie jest sens kupować polski drogi wał?
Blok silnika pojechał do szlifierni na przestrzelenie, także robota + indyjski wał zamknie się w cenie polskiego wału.
A może kupić ten zestaw? http://allegro.pl/wal-korbowy-kuty-ursu … 62318.html
Tylko tu znowu mam wątpliwości co do jakości panewek, mogą być z gównolitu i długu ciśnienia nie potrzyma...
Poradźcie coś, może ktoś z was zakładał w ostatnim czasie nowy wał lub ma jakieś przemyślenia co do tego
P.S. Czy w korku przednim od magistrali oleju od strony rozrządu oryginalnie był otwór? Teoretycznie tamtędy ucieka sporo ciśnienia? zresztą niedawno robiłem remont silnika w 60tce i tam nie było tego otworu.
Obecnie robiony jest remont na bloku od c4011
Zakładaj ten najtańszy, znajomemu już kilka lat chodzi.
Kupuj Indyjski.. U mnie w okolicy nie biorą na szlif bo mało co drożej wychodzi kupić ten indyjski i tyle samo wychodzi co ten stary po szlifie.. A może i dłużej będzie chodził Ta dziura to jest zagadywka dla każdego więc nie wiadomo u mnie w C360 też jest i każdy kto robił w każdym to było..
U mnie w 914 indyjski wał pracuje już ze 4 lata ciśnienie jak na nowym bez zmian.
U nas po4 latach w 3p pękł...
Do perkinsa tylko andoria. W 3 cylindrowych wał musi być wał azotowany i dobrej jakości bo jak byle co się założy to wióry z nich lecą jak z tokarki i pękają!
Stachu mógłbyś rozqinąć swój skrót myślowy. O co chodzi mówiąć że do perkinsa tylko andoria bo ciężko mi cokolwiek z tego wydedukować, a bardzo chcoałbym wiedzieć jaka andoria i do jakiego perkinsa. Co do całego aotowania wałów to powiem tylko tyle że wał po szlife pwinien być utwardzony do rakiego progu jak fabryka nakazała, a czy on b3dzie azotowany, hartowany indukcyjnie czy w jakikolwiek inny sposób nawęglany to niema głębszego znaczenia...
Strony Poprzednia 1 … 13 14 15 16 17 … 20 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Ursus C-360
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo