Odp: turbo doladowanie
ta ruska była mniejsza i agresywniej ładowała powietrze ale nie wiem z jakiego powodu z dnia na dzień pękł mi w niej wirnik
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Strony Poprzednia 1 … 52 53 54 55 56 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ta ruska była mniejsza i agresywniej ładowała powietrze ale nie wiem z jakiego powodu z dnia na dzień pękł mi w niej wirnik
Polum to moja odpowiedź na Twoje fotki
Przyczepka szwagra ładowność około 23t pszenicy i chyba 6,5 - 7 ton przyczepy
jak forszaj daje sobie z nia rade, bardzo narzeka?
Miałem okazję jechac nią pelną 100KM JD z 97r. Potem zaczepiłem ja do mojego. Powiem szczerze że obawiałem się że nie wpije 4. No i mnie zaskoczył. Nie jest to JD choćby dla tego że tamten ma 4 półbiegi bez sprzęgła, a mój żółw nie gada ze mną .....
Mam pare górek po drodze no i naprawde jestem dumny z mojego konia. Po tym jak obserwuję cisnienie doładowania wnioskuję że na lekko pofalowanym ternie trzyma go jak porzadna orka. Podjazdy .... jak się uda ładnie po redukować to się nie ma czego wstydzić. Kiedyś przed górką się mijałem z tirem i kończyłem na 1 trochę obciachowo bo MF z 12t wychodzi tam w najgorszym wypadku na 2 a zazwyczaj na 3..... Pomyślę moze nagram film z podróży do PZZ 12KM
to Krzysiek:
to jest bardzo ladny zestaw, masz ode mnie plusika :brawo::brawo::brawo:
Na naszych gorkach to juz bym z tym niedal rade.
W niemiecke Instrukcji obsługi sa pisze, ze Forsz moge ciagac przyczepe 30ton i do skłonu 5stopni
Po drodze to juz idzie dobrze, ale duże umiejętności jest vyjechac z pola, że? :wow:
Po polu pełnej nie pociągniesz można próbować jechać na wprost bo na zakretach masakra. Podwójna oś strasznie trzyma nawet na asfalcie na skrzyżowaniu jest opór opony drą asfalt.....
Do takej przyczepy jest potrzeba kazdy koń silnika. Bez turba by twoj Forsch zle jachal po gorkach,dla tego chce jeszcze niekiedy dac do jednogo Forscha silnik 6VD-turbo,to pek bede transport piekielny :dance: :satan:
Krzysiek a podjedzie nią pod e512 ?
w życiu....... jak pod koło coś rzucisz to ino ino... Ja na nią ładuje tyko żmijką. Szwagier ją ciąga wokół kombajnu więc rad nie rad przedłużył rurę. Teraz po złożeniu kończy się kilka cm od końca kombajnu.....
I znowu Fortschritt najlepszy.
Mam możliwość kupienia Turbawki za 300 zł od Autosana chyba A3B czy jakoś tak.. Brać i wsadzić do forszaja ?
B3A. Mam taką i nie narzekam.... Ładuje do 0,6, ale trzeba było zdławić pomiędzy kolektorem, a turbiną... Tylko za te 300zł użyła czy leżak? Ja nie pamiętam ale za leżaka dawqłem coś koło 400. Nieruszana, jeszcze oryginalnie otwory pergaminem zalesione.
Jest wyciągnięta z silnika. wiec tez nie wiadomo czy nie będzie brać oleju..
Karol jak masz dobry złom w okolicy to wystarczy chodzić co chwilę jakiś 6 cylindrowiec trafia na złom dafy many VW i inne takie. Ja mam taką zapłaciłem 50 zł stan igła. A jak płacić 400 zl to lepiej dołożyć 350 i kupić nową od 4 cyl ursusa i ładować ile się chce. bo tą z 6stki nie zrobisz więcej niż 0,7 może 0,8 ale to przy ekstrmalnych obrotach silnika.
Ja myszle,ze dla tych starych silnikow 4WD jest ladowanie do 0,5Baru optymalne.
Ja mam turbo z Liaza na Forszajtu juz 6lat i silnik robi idealnie z plugiem obrotowym 5x40cm okolo 50-60ha/rok.
Martwię się, ze ladowanie 1Bar i wiecej jest wiele,mozno do transportu dobre,ale w polu sa silnik szybko upiecze, przede wszystkim w pracach letnich.
Ma ktos ladowanie silnika nad 1Bar i robi z tym juz wiecej lat w polu bez wypadku?
swoją ustawiłem na 0,5 bar jak ma ciężko to i 0,8 nabije ale boję się przekraczać 0,5
niestety po roku turbina umarła okazała się za mała ale było warto przyjemność jazdy była bezcenna
Tomek ty miałeś od Ursusa 4cyl?
nie od sprintera 2.7
Strony Poprzednia 1 … 52 53 54 55 56 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo