Odp: Ile wart jest zt 323? na co zwrócić uwage,co jest delikatne
no to żeś się napracował z tym wymienianiem na co zwrócić uwagę
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Zakup Fortschritta » Ile wart jest zt 323? na co zwrócić uwage,co jest delikatne
Strony Poprzednia 1 … 14 15 16 17 18 … 41 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
no to żeś się napracował z tym wymienianiem na co zwrócić uwagę
wiem porażające
jestem laikiem w temacie Fortschritt ale maszynki strasznie mi się podobają, czytam fora ale jak sam nie masz to nie będziesz znał sprzętu bo znasz tylko w teorii dlatego potrzebuję kumatego człowieka do pomocy
Nie wiem czy jestem kumaty. Postaram Ci się pomóc. Mój namiar masz na PW.
Masz farta że znalazłeś to forum przed kupnem ja znalazłem dopiero po kupnie.To co pisałeś na co trzeba zwrucić uwage to godne pochwały ale takiego pięknego to nie znajdziesz karzdy ma wady jeden widoczne drugi ukryte dzisiaj działa jutro już nie.Najprostrza zasada przy kupnie to stan wizualny im ciągnik lepiej zadbany to prawie pewne że stan tachniczny będzie podobny jeszcze dopisz opony i akumulatory jak po kupnie przyjdzie wymieniać to znowu wbijesz się w koszty.Ja mieszkam koło kłodawy do konina mam 50km.
hmm umnie na silniku pisze ze ma 120 km na tabliczce znamionowej ale mniejsza o wiekszosc czy cos sie stanie silnikowi jak wie wsadzi mu pompe od ciazarówki ifa one maja wieksze obroty niz 1800 bo siegaja do 2800 albo i wiecej bo kumplowi padła w forszaju i wsadził od ciazarówki bo okazyjnie kupil za 100zł pompe i jezdzi a zapierdziela nim jak niewiem strach po drodze bo predkosc jak bolidem a moc mniej wiecej taka sama
Pompa od IFY generalnie jest ta sama, ale nie powinno się jej używać na tych samych ustawieniach. To w końcu była pompa przeznaczona do samochodu. W sumie do traktorka nie powinno ustawiać się powyżej 120KM i 2200obr/min, bo wtedy mocno w kość dostaje sprzęgło gumowe. Średnio wyeksploatowane gumy długo w takich warunkach nie pociągną. Z tego samego powodu nie należy też używać w traktorach samochodowego "przyspieszacza" przy pompie.
miałem kiedyś w moim 303 włozoną taką pompe szedł jak rakieta na trawie przy zmianie biegów szosowych przy wyszych obrotach koła mieliły ale szybko ją zmieniłem (2x dzienie musiałem go tankować)
Witam chciałbym zakupić Tur do Zt 323 i chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z was posiada i jak się sprawuje bo ja szukam tura i nigdzie nie moge znaleśc
No tak PiotrzeK ,ale czy mógłbyś dokładnie określić czy pompe od ciężarówki można mątować w ciągniku nie tylko ze względu na słabe gumowe sprzęgło,poprostu jeśli możesz to powiedz tak lub nie i dla czego? Uwierz mi twoje wskazówki są bardzo cenne.
Tak, bo w końcu to są takie same pompy. Jednak zdecydowanie lepsza jest pompa wielozakresowa (nowszy typ, obecnie najpopularniejsza), bo te jednozakresowe nie bardzo sprawdzają się w traktorach. Nie powinno używać się jednak tego samochodowego przyspieszacza umieszczonego pomiędzy pompą a sprzęgiełkiem, tylko kieł, który normalnie zakładany jest w traktorach i kombajnach. Pompa w samochodach ustawiana jest na 120KM i od 2200 do 2400obr/min. W traktorach trochę niżej, ale na podstawie naszych długoletnich doświadczeń i obserwacji, ustawienie jej na 120KM i 2200obr/min jest najbardziej odpowiednie do silników pracujących zarówno w traktorach jak i kombajnach. Najlepiej jeszcze zlikwidować od razu centralne smarowanie pompy.
I właśnie za to cenie fachowców, ale powiedz mi jeszcze PiotrzeK czy firmy które naprawiają pompy wtryskowe wiedzą jak to ustawić bo to przecież nie szablon URSUSA itp.a pomylić się łatwo.
Wicher, nie pytany nie odpowiada - taka maksyma, jestem jej wyznawcą. W tym przypadku, mimo, że nie pytany - odpowiem.
W tym smutnym Kraju, dobrze pompy wtryskowe ustawia Firma PiotraK.
U mnie w tym roku młócił gość na 514, na złomowym silniku ale z pompą po regeneracji u PiotraK . Zero dymku ! Mimo, że zazdrość mnie zżera, bo mój porządnie dymem chochluje, (pompa robiona w Łowiczu), zapasową pompę dam do regeneracji do Firmy Piotra.
Oszczędności i skróty, zawsze prowadzą w pole sr.ć.
racja Sławku
A właśnie o to mi chodzi bo ostatnio mam na stole silnik mojego dobrego znajomego od ładowarki samojezdnej produkcji Rumuńskiej o nazwie TIH 447.Silnik jest wyszlifowany czekając na montaż no i kazałem mu zawieść pompę do sprawdzenia.Najciekawsze jest jednak to że pompiarz z tego co wiem to uznał tę pompę za Perkinsa a 3p ma większą pojemność niż rumun i co wy na to? A w ogóle Sławku to bardzo dobrze z twojej strony że włączasz się do tematu o to przecież chodzi.....pozdro...
Dlaczego trzeba zlikwidować centralne smarowanie w pompie?
BO jak wyrobi się pompka zasilająca to do oleju będzie szła ropa.
A jak się zwiększa moc silnika czy tylko dawkom paliwa?Chodzi mi tylko o pompe paliwa.
w Grudziądzu jest pompiarz on to robił dla mnie. Piotr K. go zna.
I właśnie za to cenie fachowców, ale powiedz mi jeszcze PiotrzeK czy firmy które naprawiają pompy wtryskowe wiedzą jak to ustawić bo to przecież nie szablon URSUSA itp.a pomylić się łatwo.
Z tymi firmami jest różnie, kiedyś to Sławek gdzieś tu to fajnie opisał:-) Generalnie z ustawianiem pomp Ifoskich jest problem i nie wszyscy robią to dobrze.
Dzięki Sławku za uznanie;-)
Centralne smarowanie lepiej jest zlikwidować dla tego, że sprzęty te nie są już nowe i mogą zawieść. Może polecieć pompka zasilająca lub sekcje w pompie i wtedy operator cieszy się, że mu silnik nie pali oleju, a tak naprawdę to ropa leje mu się wtedy do silnika. Jak nie ma smarowania centralnego, to w takim przypadku ropa przelewa się rurką odpowietrzającą i szybko się to zauważy.
Panowie takie pytanie co do 323 i klonów czym się różnią?
320-A
323
325
czy jeszcze jest jakiś wariant?
możecie je opisać jakie są między nimi różnice co lepsze a co gorsze...
Strony Poprzednia 1 … 14 15 16 17 18 … 41 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Zakup Fortschritta » Ile wart jest zt 323? na co zwrócić uwage,co jest delikatne
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo