Odp: sprzęgło gumowe
Jak pokrywa sprzęgła może mieć luz skoro jest ona przykręcona do obudowy sprzęgła? Ten luz powstał dopiero po odkręceniu tej pokrywy, bo poleciało Ci łożysko w pokrywie, które nie miało odpowiedniego smarowania. Albo Ty go Amigo nie smarowałeś, albo smarowałeś ale miałeś źle założone uszczelniacze (ten od zewnętrznej strony pokrywy, czyli od strony gum, musi być założony odwrotnie, tzn., sprężynką na zewnątrz czy w stronę gum, jak kto woli), albo gdzieś po drodze coś było zatkane.
To co Ci się stało, to jest tylko i wyłącznie winą kapiącego paliwa. Gumy Ci rozmiękły od paliwa, co zresztą widać już zdjęciu (sprawdź ręką jakie są one teraz miękkie, zwłaszcza w około tego szerokiego ronda) i jak silnik się kręcił, to „rozjeżdżały” się one tak, że to wszystko zaczynało trzeć o siebie. Im większe obroty, tym bardziej się rozjeżdżają i napierają na pokrywę sprzęgła. Nie widać tego gdy silnik nie pracuje, bo wtedy gumy wracają do swojego właściwego położenia. Tak czy inaczej, Amigo, musisz te gumy wymienić, bo znowu stanie Ci się to samo i koniecznie zlikwiduj ten wyciek paliwa! Postaraj się kupić te gumy oryginalne, bo zamienniki są kiepskie.
www.rajstop.pl - Raj dla stóp Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal
Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy. Piszę poprawnie po polsku.