Odp: Rozrząd
a nie można by tych minusów Piotrowi po prostu wymazać???gadałem kiedyś z nim przez telefon,dla mnie i bez tego jest w porządku...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Rozrząd
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
a nie można by tych minusów Piotrowi po prostu wymazać???gadałem kiedyś z nim przez telefon,dla mnie i bez tego jest w porządku...
Z każdym kłopotem dzwonię i uzyskuję pomoc. Jak ktoś mu skacze do gardła to także skacze mi...
MAREKPE ale kto???
W koparce Km521 po miesiącu pracy na wyremontowanym silniku tłoki+cylindry+panewki silnik na wolnych obrotach nagle zgasł. Diagnoza coś stało się z rozrządem (kopci w filtr powietrza) bo jest przestawiony, zawory zamiast mijać się w GMP to mijają się gdy tłok na dole jest, głowice zdjęliśmy całe szczęście że zawory nie dostały. Jedyne co nas zdziwiło że zrobiły się na dwoch zaworach luz zaworowy 0,5cm a nic nie jest krzywe. Jak tam wygląda rozrząd, koła zębate są na klinie??
silnik to 2vd ifa
Chyba nie ten dzial
Witam może ktoś podpowie bo kręciłem dzisiaj walem korbowym i w okolicach rozrządu słychać jakiś stuk po stronie pompy wtryskowej czy to będzie objaw odkręconego kola pośredniego.Chodzi mi tu o 512 w ostatnie żniwa nic nie było słychać jak pracował w tym roku jeszcze nie odpalany. A wyszło to przypadkiem bo wymieniam łożysko na dzwonie.
lepiej sprawdź to teraz niż na polu ale wydaje mi się że pompa ma szarpnięcia i może stukać.
Ten stuk co pisał♠em ze mam w rozrządzie to koła maja luz ale co zauważyłem to rozrząd nie wiem czy jest dobrze złożony bo znaki się nie pokrywają w żaden sposób tzn jesli 1 cylinder od chłodnicy jest w gmp czy tez 4 licząc od chłodnicy poskładane jakoś na oko.Jak 4 cylinder jest na sprężaniu to znaki od kola rozrządu i pompy wtryskowej są na zewnątrz.A i w okienku widać 5 kresek i żadnych cyfr ani symboli czy ostatnia kreska to jest właśnie gmp??.To jest chyba wszystko ustawione od 1 cylindra od chłodnicy a powinno być od kola zamachowego.
Nakrętka na kole pośrednim rozrządu. Gwint jest lewo czy prawo stronny?
Rozkrecałem w lecie, i chyba był normalny prawy, jak mnie pamięć nie myli...
dzięki bo ciężko go ruszyć a łożysko już ma luz, te na przystawce do pompy tez.
Tylko nie zapomnij, że ten wałek ma nakrętki z obu stron i obie trzeba dobrze dokręcić, i zabezpieczyć. Zwłaszcza tą od wnętrza silnika, bo o niej mało kto wie i bardzo często jest ona, delikatnie mówiąc, zaniedbana, a później kłopoty murowane...
OK, dzięki za pomoc. Krótkie pytanie wał zrobił mi szlifierz na pierwszy nadwymiar - powinno się utwardzać czy nie?
zestaw słupków kupiłem neptuna i szukam korbowodów bo jedna panew była przyspawana do wału, dwie obkręcone - więc muszę wymienić na nowe wszystkie- jaka jest tolerancja wagi korbowodów?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Rozrząd
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo