Odp: sprzęgło gumowe
to się odetnie
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Sprzęgło , WOM , ULS » sprzęgło gumowe
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
to się odetnie
Jano ściągasz gumę ob szlifujesz spaw i pukasz w zębatkę i schodzi to raz przerobiłem
mam pytanie przy regulacji sprzegła zaobserwowałem ze przy kreceniu ręką za sprzegło , sprzegło gumowe stoi w miejscu ten "luz" to około 4 cm po kole czy to mormale o co chodzi ??
kapelusze do wymiany masz za duży luz na frezie po prostu frez ci wy**** ło
kapelusz?? czyli?
no ta guma co Ci łączy silnik ze sprzęgłem musisz wyciągnąć silnik i to wymienić
czyli całe sprzegło gumowe tak?
tak... ale nie martw się ja u swojego muszę pół skrzyni rozkopać
Cześć koledzy ! Wycięte mam zębatkę i wałek frezowy co wychodzi ze sprzęgła . Nie wiem co z tym zrobić . Wymieniać, zaspawać ?
Ja zlecałem dorobienie nowej zębatki z niższą tolerancją tak że zębatkę musiałem nagrzać na czerwono aby weszła ,ale jak wystygła to klekot się skończył a i rozebranie to wystarczy nagrzać palnikiem aby zmienić np. łożysko .
wystarczy przyspawać będzie taniej.
A czy możliwe jest żeby ta cała guma wibrację robiła
Spawarka ........................ jakież to polskie .......
Ja takie rzeczy kleje.... jak nie za późno pomaga
Przyjrzałem się dokładnie . Luz jest też na boki także niestety spawanie odpada bo pęknie . Nie wiem czy napawanie wytrzyma . Ciekawe ile kosztuje dorobienie zębatki ? Bo nowa ze sklepu to pewnie kupa kasy .
Ja bym spawał, ale dowiedz się https://www.google.pl/webhp?sourceid=ch … fi=hd:;si:
komplet wałek i zębatka z przesyłką nie więcej niż 800zł.
Zawsze możesz przerobić wieloklin na kwardat widziałem takie cuda w kombajnie dokładnie przy gumie silnika...
Będzie walić ale długo się nie obróci...
Z głupich pomysłów
wyciągasz wałek dajesz tokarzowi by zrobił zamiast wieloklina gwint a na ten na gwint nakrętkę z 6-cio kątna
kupujesz klucz nasadowy na tą nakrętkę i wspawujesz w miejsce wieloklina zębatki wcześniej wytaczasz na klucz dziurę.... Nie zapomnij nawinąć sznurka od snopowiązałki na gwint inaczej bedzie puszczać
Krzysiek jak zwykle ma humorek . Ten ciągnik ma mi jeszcze trochę posłużyć nie chcę odwalać lipy . Skłaniam się w stronę kupna nowych części . Tylko żeby nie były z ''gównolitu '' bo to troszkę kasy jest . Mam trochę czasu to się zastanowię .
W tym miejscu jak będą dobrze spasowane to z wysokiej jakości gównolit będzie ładnych kilka lat chodził. Posmaruj jakimś klejem przy składaniu. Kiedyś czytałem że szanujący się producenci maszyn w takich miejscach zawsze smarują klejem by niwelować minimalne niedoróbki wieloklinów. Warunek klej musi być rzadki przy klejeniu i twardy jak h... po związaniu.
http://www.loctite-kleje.pl/Produkty+Lo … g32077.htm
Cześć . Czy ten wałek frezowy (Docisku sprzęgła) to nie trzeba na gorąco wyciągać ? Do tego pokrywa ta z przodu na której oparte jest sprzęgło została wybita (łożysko palcami można przesuwać ) .
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Sprzęgło , WOM , ULS » sprzęgło gumowe
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo