Odp: Dyskusje czasowe.
A masz sprężynę przy wysprzegliku?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Pokój do pogawędek » Dyskusje czasowe.
Strony Poprzednia 1 … 74 75 76 77 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
A masz sprężynę przy wysprzegliku?
303 nie ma wysprzęglika. XXX wyreguluj sprzęgło
Rzeczywiście to 303 nie zobaczyłem....
Sprzęgł reguluje się na łapkach i są równo ustawione do łożyska czy może to że łożysko jest blisko łapek ??
?
nie odpalę tego linka
U mnie chodzi, może inną przeglądarkę włącz.
Dział Literatura ... tylko dla namaszczonych przez szefa
no nie mogę się połączyć
Teraz spróbuj
Dzięki teraz działa
Koledzy szukałem trochę po forum ale nigdzie nie mogę znaleźć wątku co to wyhamowywania skrzyni biegów w ZT 303 . Wiecie możne jak ono to działa ?? Bo u mnie jest podłączony wąż z powietrzem od pedału sprzęgła . i czy tam jest jakiś tłoczek ?? co ściska taśmę jak w ursusie ?? Dodam że mam przerobione sprzęgło z pneumatycznego na cięgno jak w C 360 tyle że na pedale sprzęgła jest ten zawór co ma być oryginalnie i ma sterować siłownikiem sprzęgła . Wąż od siłownika zaślepiony i mały na trojaku co idzie do skrzyni biegów . Jak to działa ?? Pytam ponieważ przy zmianie biegów delikatnie słychać zgrzyt ale jak dłużej przytrzymam na sprzęgle to wchodzą jak w samochodzie i się zastanawiam czy mi czasem nie wyhamowuje skrzyni jak wo gule coś takiego jest , czy po prostu jeszcze muszę delikatnie podregulować sprzęgło
o ile pamiętam to jest tam taki pół księżyc z okładzina
Ten hamulec wyhamowuje wałek skrzyni i w ZT300/303 w pierwszych wersjach dociskał on szczękę za pomocą cięgła mechanicznego zespolonego z pedałem sprzęgła, a później zmieniono to na mechanizm pneumatyczny. Wciskając sprzęgło, zawór powietrza w pedale puszcza powietrze na siłownik hamulca w skrzyni i on dociska szczękę do wałka. W ZT320/323 wykorzystano do tego już hydraulikę. Pamiętaj też, że ta skrzynia nie jest synchronizowana i szybka zmiana biegów zawsze odbywać się będzie ze zgrzytem, co wcale dobrze nie wpływa na koła zębate. Najlepiej stosować tzw. podwójne wysprzęglanie. Sprawdź też dokładnie ten hamulec skrzyni, może tam już go nie ma...? Regulacja, lub chociażby sama kontrola regulacji i zużycia sprzęgła też by się na pewno przydała.
Aha dzięki za info a jak się dostać do tego wyhamowywania skrzyni ?? bo co do sprzęgło to sam regenerowałem .
po lewej stronie od koła tylnego masz taki dekiel na chyba 8 śrob m8 albo 10 nie pamętam odkręcasz przewód i go wykręcasz tylko nie wiem czy wyjdzie cały bo jest rama zaraz obok i nie wiem czy go dokońca wyciagniesz ja u siebie patrzyłem gdzie to jest ale jakoś sie nie zmierzyłem żeby tam zajrzeć a miałem okazje ale to nic będzie okazja sie zajrzy
Aha dzięki ja widzę ten dekielek jak wyciągnę akumulator i skrzynkę z tego akumulatora a nic się tam nie rozsypie ??
Dlaczego wisi kludka na politykach .?
Witam kolegów w tamtym tygodniu zakupiłem drugiego forschnita 303 w oryginale i mam pytanie co może być przyczyną wyskakującej trójki ( biegu szosowego ) jadąc po drodze ? tak się to odczuwa jak by dobrze nie wszedł i po chwili go wybija .
Strony Poprzednia 1 … 74 75 76 77 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Pokój do pogawędek » Dyskusje czasowe.
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo