Odp: Skrzynia Biegów
Czyli trzeba kabinę ściągnąć i odjechac silnikiem razem z ramą ...
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Skrzynia biegów , przedni i tylny most » Skrzynia Biegów
Strony Poprzednia 1 … 26 27 28 29 30 … 54 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Czyli trzeba kabinę ściągnąć i odjechac silnikiem razem z ramą ...
Nie wiem czy nie da się kupić nowych, ale jakby się nie dało to może spróbować z główek drążków kierowniczych do mtz lub jumz. Są podobnie skręcane i wymiar podobny. Chociaż myślę, ze da radę to kupić bez problemu.
musze w poniedziałek podzwonic bo na stronach nic nie ma
Z tym w świecie jest bardzo ciężko... Jak nie znajdziesz, to daj znać. Mam tego sporo
a nnie w temacie tak ale zapytam masz kieliszki koncówek drążków ?? i ten obrotomierz elektryczny?
Panowie, potrzebuje pewnego żródła na tryb 20z na górny wałek
To zt323 czy 303
zt 303
To ten główny tryb jak tak to on ma 23 zeby bo jak by co to mam cały górny wałek a znajomy ma te zębatki nowe oryginał niemieckie
Panowie dziś odkrecilem dekiel od spodu skrzyni biegów żeby go uszczelnić, gdy zajrzałem do wnętrza skrzyni przez otwory na samym dnie zobaczyłem że leży tam sprężyna dosc gruby zwój drut trójka na moje oko ... skąd ona mogła się tam wziąć? 😞 Dodam że skrzynia chodzi ok ! Jest to 323.
Od WOMu
Co teraz zrobić? Jak się postaram to ją wyciągnę ... gdzie dokładnie ona powinna być i za co odpowiada?
Wyjąć i schować w szafce z częściami, a jak kiedyś rozbebeszysz skrzynię to wstawisz we właściwe miejsce, gdzieś koło grodzi na wale womu. Jak wyciąga się wał to ona zawsze spada, Sławek 42 opisywał to w wątku o przygodach związanych z włączaniem 1000 obr
To ja też wyciągałem.... Ciekawe, niestety jeszcze raz będę musiał wyciągnąć, bo za mało obciąłem wałek, i nie do końca 1000obr mi wskakuje. A teraz jak się okazało będę potrzebował.
Wyjąć i schować w szafce z częściami, a jak kiedyś rozbebeszysz skrzynię to wstawisz we właściwe miejsce, gdzieś koło grodzi na wale womu. Jak wyciąga się wał to ona zawsze spada, Sławek 42 opisywał to w wątku o przygodach związanych z włączaniem 1000 obr
Oki wielkie dzięki za info jutro akcja wyciągania sprężyny ... pewnie jak przez dziurę w skrzyni się nie uda to wałek będę musiał wyciągnąć i tam będzie lepsze dojście ...
To ja też wyciągałem.... Ciekawe, niestety jeszcze raz będę musiał wyciągnąć, bo za mało obciąłem wałek, i nie do końca 1000obr mi wskakuje. A teraz jak się okazało będę potrzebował.
A po co ty go w ogóle wyjmowałeś. Przecież skraca się ten krótki wymienny.
Żeby nie było wczoraj z czystej ciekawości czytałem wątek o WOM i nawet pamiętam post Sławka co opisywał tą spadającą sprężynę. Nie wnikałem wcześniej w szczegóły, i skracałem samą końcówkę, już dawno temu. muszę zerknąć w katalog, bo tak nie może być , że nie wiem .
samą końcówkę równo z frezem i bedzie 1000.
właśnie ja zostawiłem tak z 1cm. Bez obciążenia jest a jak dostanie obciążenie to dźwignia się cofie. Kiedyś nie było mi nawet potrzebne, ale pobawiłem się i uciąłem od przyszłego roku będę potrzebował to czas zrobić sobie ład....
Strony Poprzednia 1 … 26 27 28 29 30 … 54 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Skrzynia biegów , przedni i tylny most » Skrzynia Biegów
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo