Normalne taka zmiana na wtryskiwaczach nie powinna być tak wyraźnie zauważalna w pracy silnika. Jeżeli Tobie tak się dzieje, to faktycznie raczej problem będzie leżał w pompach wtryskowych. Wyrobiona sekcja (element, zawór) też znacznie zmienia (opóźnia) kąt wtrysku podczas pracy silnika, co lekko poprawia się przy większych obrotach. To też objawia się niebieskim dymieniem, tym bardziej że kompresja jest słaba, co znowu zmienia kąt zapłonu i kółko się zamyka...
Jak w razie byś jednak zmieniał silnik, to mniej mnie na uwadze, bo być może bym go od Ciebie odkupił.
www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl - Raj dla stóp
Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal
Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.
Piszę poprawnie po polsku.