101

Odp: Problem w E 514

Po sezonie nie będziesz miał z tym problemu. A na poważnie to po robocie odjedź z gardzielą to wtedy będziesz miał idealne dojście do bębna i może wtedy coś więcej zobaczysz... Się może zajdzie przyczyna

E 516 na części
Telefon 695 076 269

102

Odp: Problem w E 514

Przed sezonem wymieniłem komplet łożysk na gardzieli i jak co roku korekcja klepiska wlot i wylot pod suwmiarkę więc co roku oglądam bęben i wygląda jak igła. Mi się wydaję, że albo jakiś ciężarek się odkleił albo nierówno się zabrudza i trzęsie.

103

Odp: Problem w E 514

Bęben od wewnątrz, czyli cepy od środka, działają jak wirówka, niema możliwości żeby nic się na nich nie osadzało.

104

Odp: Problem w E 514

Zrzuć pasek z wariatora zakręć młocarnią , jak się zatrzyma i nie cofnie to ok. Jak się trochę cofnie to gdzieś jest cep albo śruby są za ciężkie

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

105

Odp: Problem w E 514

odkręć cepy parami po przeciwnych stronach i poważ dokładną wagą i jak będziesz skręcał to każdy cep musi być w takiej samej odległości od klepiska ,jeśli by się odważnik urwał to na pewno byłyby ślady po nim.

106

Odp: Problem w E 514

No dobra śruby do obcięcia pewnie jak coś a ki grom mi bęben wyważy jeśli okaże się że wariator się cofa?

107

Odp: Problem w E 514

A wcześniejsze lata też tak ci robił?

E 516 na części
Telefon 695 076 269

108

Odp: Problem w E 514

2 lata od zakupu nie a mam go już 7