Odp: turbo doladowanie
czytałem poprzednie posty poulm i że bezpieczne dołądowanie to do 0,5 bara i tak myśłę żeby dało tak 10 -15 koni i ładowało od niskich obrtotów
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Strony Poprzednia 1 … 62 63 64 65 66 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
czytałem poprzednie posty poulm i że bezpieczne dołądowanie to do 0,5 bara i tak myśłę żeby dało tak 10 -15 koni i ładowało od niskich obrtotów
Jak chcesz żeby ci ładowało od wolnych obrotów to raczej nie wchodzi w grę turbina od 6cyl.
Nie wiedzę najmniejszego sensu kręcenie silnika do 2300.
Po co? Im szybciej się kręci tym szybciej się zużywa. Jedyne do czego to się przyda to w transporcie by się rozpędzić przed podjazdem.
Tu masz wykres. Większe obroty to tylko szybsza jazda bo nic więcej nie pociągniesz
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/d6849d03f009d5c7
Ja mam turbinę i jestem w trakcie kapitalki ale tylko góry silnika. Z dołem jest wszystko ok.
Ustawiłem tuleje w półblokach na wysokości 0,12 0,15. wysoko ale używałem miedzianych podkładek. Na jednym półbloku po 2 na drugim po 1. Nigdzie nie ma stalowych a ci co sprzedają te miedziane też nie wiedzą co sprzedają. Kupuję 0,1mm mierzę i mam 0.2 a w innym sklepie kupuję 0,2 a mam 0,3 - 0,4. Dopiero teraz jak to piszę przyszło mi do głowy by sprawdzić suwmiarkę na szczelinomierzu.
zrobiłem kapitalke i niechce żeby silnik padł chc te 2300 do transportu a turbo żeby ładował bezpieczną iloś bar ile waszym zdaniem jest ta bezpieczna ilość chce żeby ładowało od nislich obrotów od 800 ale jak nie da rady to od 1200 obrotów do 1800 tak żeby przy 1800 pompowało 0.4-0.6 bar do orki żeby żwawszy był piszczie biezpieczno ilość bar i jaki turbo żeby od niskich obr pompowało.
Co do bezpiecznego ciśnienia to zdania są podzielone od -0,4 do +1,0.
Co do tego jaką turbinę to podobno najlepiej pasuje od polskiego ursusa 4 cyl. Z tym że chyba daje więcej niż 1 bar. Przeczytaj wątek i kombinuj. Nikt tu ci na da recepty na sukces.
jak transport to od leylanda 6
mam dwie trurbiny to pokombinuje
To jako Turbine założyć żeby w orce moc była
źle mnie zrozumieliście ustawienie pompy na 2300 obr do transportu a turbo do orki żeby od 1000-1200 obr turbo pompowało
No to jedno turbo dla Ciebie też za mało https://www.youtube.com/watch?v=7vySgZAfCSs
proszę pilnie o pomoc bo muszę kończyć ten ciągnik bo robota czeka.Chcę żeby turbo dało mocy w orce bo górzysty teren pomóżcie mi dobrać turbinę mogę kupić nową tylko powiecie mi jaką żeby pompowała w pracach polowych.Proszę o pilna pomoc
Powiecie jakie macie turbiny i od ilu do ilu wam pompują
Może od od ursus 1614 http://allegro.pl/turbina-turbo-zetor-u … 22.htmlcoś takiego to chyba też do zetora.Tu kolega ma chyba taką https://www.youtube.com/watch?v=PXcRgibN_nA.Prosze o pilną pomoc.
Po pierwsze to uzywaj opcji edytuj, a nie walisz post pod postem. Po drugie jak by sobie dał 20-30min czasu to w tym wtku by wyczytał kto jaką turbinę dał i ile mu ładuje. A namawianie na to by kazdy pisał co mają to niepotrzebne śmiecenie wątku bo było to nie raz wypisywane.
A jak chcesz zeby ładowało od dołu to rozejrzyj się nie zaturbinąą, ale za odpowiednim kompresorem.
No.....
Jeśli w całym zakresie obrotów to turbo od 1014 z zaworem upustowym . Mam z leylanda mi wystarcza .
Ja własnie zamontowałem turbinę od C385 turbo:
http://allegro.pl/turbina-turbosprezark … 24637.html
Według mnie jest idealna. pod obciążeniem zaczyna ładować już od 800 obrotów. w orce przy 1300 obr ma 0,4 bar a przy 1700 ładuje do 0,7 bara. Ciągnik jest bez porównania silniejszy a dawka na pompie paliwa została bez zmian gdyby ja popchnął o 0,5 obrotu na regulatorze to uważam, że 1 bar bez problemu, ale słyszałem, że może to być niebezpieczne gdyż może wypchnąć uszczelkę pod głowicą.
leyland wolnossący a z turbem to wykręcenie o 1 obrót śrubki od dawki paliwa. Wykręciłem jeszcze o 1/3 obrotu i jest moc !!! spokojnie można było tyle wykręcić bo nie kopci. Ifę też myślę że można trochę podkręcić patrząc na komin.
Nie polecam dac turbine do silnika po remoncie. Te tloki w Ifie nie sa robione na turbodoładowany silnik i do wyższe temperatury i wiecej sa rozszerzają i po remoncie maja maly prześwit i jest wielke ryzyko zapieczenie silnika.
Ja mam turbiny na starzych silnikach,co maja dobry wał korbowy i zwiększony prześwit na tłokach i nie mialem nigdy problem.
Uwage na to.
Moze byc turbina i od 4zyl. silnika,bede ladowac lepiej spodu od 1000ot,ale jest dobre niekręcić silnika nad 1900-2000obr, potem jest ryzyko przekrecenie i zniszczenie turbiny.
Potem to jest dalsze laborowanie z turbinami co maja regulacji......itd., ale ja jestem zwolennikiem prostoty, co nie je,to sie nie zepsuje... :stu: :brawo: :pa:
Dla tego juz dłuższy czas chce sprobowac do Forscha dac silnik 6VD, i mam idee, ze jest lepszy na wiekszym silniku zmniejszyć moc, niz maly silnik dręczyć na max i spekulować jak jeszcze jego moc zwiekszyc. :nie_wiem:
Tak uwidze co sie czasem powiedzie.
Czekam na wasze uwagi do tego co napisał Polum i turbinie do silnika po remoncie.
Puki co idę odpalać swojego z turbiną. jak odpali niech się dociera na wolnych obrotach.
Już nie wiem sam Krzysiek pisał że od ursus c385 4 cyl pompuje powyżej bara a znowu jacek16z że ładuje do 0,7 bara przy 1700 obr Powiecie jak to w końcu jest czekam na uwagi razem z Krzysiek odnośnie uturbiania po kapitalce.
Strony Poprzednia 1 … 62 63 64 65 66 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo