Odp: Steyr 4095 multi
Tomek bezawaryjnej eksplantacji życzę,a z tą hydrauliką to racja.
E-516 na części.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Steyr 4095 multi
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tomek bezawaryjnej eksplantacji życzę,a z tą hydrauliką to racja.
znam temat ma tak samo.
Gratuluje zakupu i bezawaryjnej pracy.
Będzie Pan zadowolony
Na multicontrolerze dużo byłby droższy? O ile była taka opcja
Mój jest na multicontrolerze a czy są dostępne bez niego ? nie wiem ?
zadzwoniłem sobie dziś do takiego jednego i sobie z nim porozmawiałem, za taką zabawkę usłyszałem cenę 230 tysi, Koseś zrobiłeś interes życia.
Gratuluję nowego sprzętu! Piękna maszyna ☺
Gratulecję!!! Ale jeśli filtr powietrza masz z przodu maski jak w NH to lipa bo podobnie jest ta kratka z wlotem powietrza w nowych NH centralnie nad filtrem i jednemu już wodę filtr zaciągnął podczas pracy w deszcz. Patrząc na dach to też podobny do NH bo Case, New Holland i Steyr to CNH jedna familia tylko nazwa inna i detale.
W dzisiejszym świecie tak to jest że kilka marek niczym się nie różnią lecz trzeba przyznać Austriakom że pomimo ich marka została przejęta w 96 roku to potrafili utrzymać nazwę swojej rodzimej niegdyś produkcji STEYR który jest malowany w barwy narodowe i 2 na dziesięć właśnie w takich barwach opuszcza fabrykę na cały świat co więcej 80% pracowników pochodzi z rodzin rolniczych lub prowadzą niewielkie gospodarstwa.W kraju próżno szukać takich tradycji jak zobaczyli trochę $ to sprzedano zakłady i znaki towarowe.
Steyr ma już tydzień i można co nieco napisać.
W transporcie po polskich drogach to porażka ..... na ostatnim biegu to tylko na pusto bo obroty są zdławione do 1700ob/min.
Przestawiałem talerzówkę więc pojechałem na próbę zobaczyć te 100KM ....... i po opuszczeniu na max na polu z świeżo rozwiezionym obornikiem szedł powoli 7 k/h i grzebał kołami więc wydaje mi się że to i tak dobrze .
Ma zarąbiście wydaną hydraulikę ,przy wywracaniu trzeba uważać bo w mgnieniu oka siłownik się kończy
Fajna sprawa to automatyka, zmiany biegów po uzyskaniu przez silnik odpowiednich obrotów ,oraz możliwość ustawienia dwóch zakresów obrotów silnika .
@Stachu powietrze faktycznie zasysa z przodu ale tam nie ma możliwości zassania wody , w dodatku steyr multi nie ma swojego odpowiednika w NH tylko w case farmal u pro a to dlatego że skrzynia biegów z tylnym mostem nie jest z koncernu CNH tylko ZF .
case farmal u to to samo co NH td.5
No a farmal u pro jest właśnie składany w Austrii. Kiedyś właśnie oglądałem takiego to tak właśnie gościu mi mówił
case farmal u to to samo co NH td.5
nie będzie tak wyposażony jak case czy steyr. Inna bryka. Choć będzie bardzo podobny przynajmniej kształtem.
case farmal to to samo co co NH td.5 wiem bo juz miałem proforme na case, siedziałem, jezdziłem w obu to samo, kupiłem NH bo był na wiekszych kapciach i dostałem dobry upust,a o steyrze nic nie wiem tylko ze to CNH
wiesz mogę się mylić, ale część wyposażenia jest nie dostępna w nh, casa podniesiesz do poziomu steyr ale nie nh. taka różnica.
Steyr ma już tydzień i można co nieco napisać.
W transporcie po polskich drogach to porażka ..... na ostatnim biegu to tylko na pusto bo obroty są zdławione do 1700ob/min.
Przestawiałem talerzówkę więc pojechałem na próbę zobaczyć te 100KM ....... i po opuszczeniu na max na polu z świeżo rozwiezionym obornikiem szedł powoli 7 k/h i grzebał kołami więc wydaje mi się że to i tak dobrze .
Ma zarąbiście wydaną hydraulikę ,przy wywracaniu trzeba uważać bo w mgnieniu oka siłownik się kończy
Fajna sprawa to automatyka, zmiany biegów po uzyskaniu przez silnik odpowiednich obrotów ,oraz możliwość ustawienia dwóch zakresów obrotów silnika .
@Stachu powietrze faktycznie zasysa z przodu ale tam nie ma możliwości zassania wody , w dodatku steyr multi nie ma swojego odpowiednika w NH tylko w case farmal u pro a to dlatego że skrzynia biegów z tylnym mostem nie jest z koncernu CNH tylko ZF .
Jak chcesz poprawić sobie nim komfort pracy i osiągi to upuść mu powietrza bo na pewno jest na radialkach. Apropo części to jak coś pier...e i kupisz oryginał CNH to i tak będzie droższy niż od NH. Apropo części w NH 90% części to zamienniki pakowane w opakowania CNH za które się płaci extra. Przykład łożyska, uszczelniacze, napinacze itp. np. Ina, bosch, corteco itp
ale to normalka, fendt nie robi filtrów a kupujesz hengsta w opakowaniu agco a róznica 30% do zamiennika dobrej jakości.
Tak opony radialne michelin , nie sprawdzałem ciśnienia bo fabryka powinna napompować prawidłowo ....... chyba że była promocja na powietrze Austryjackie i dowalili więcej ......
O części się nie martwię bo psuć się nie będzie ........tak zapewniał sprzedawca
Gratulację! Na lawecie przyjechała czy sam ją przywlokłeś ? Ja swoją do bel w przyszłym tygodniu przyprowadzam
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Steyr 4095 multi
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo