Odp: Skrzynia Biegów
ok 100 moze deko więcej.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Skrzynia biegów , przedni i tylny most » Skrzynia Biegów
Strony Poprzednia 1 … 33 34 35 36 37 … 54 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ok 100 moze deko więcej.
20 nie pracuje na szosowych . W ogóle 20ka jest wielkim problemem nawet myślałem o zmianie marki w moim gospodarstwie. Nowa 20ka potrafiła się rozsypać w ciągu kilku godzin ciężkiej pracy.Walczyłem z tym problemem około roku no i w końcu doszedłem dla czego one się sypią . Forszem potrafię zaorać dwa ha na godź. więc szkoda zmieniać .
A próbowałeś włączyć napęd może będzie jakaś zmiana bynajmiej pomoże w diagnozie
Nie nie włączałem opisałbym odrazu jakbym to robił jak pisałem troche sie przestraszyłem i postawiłem. jeśli sie wyrobię (bede ładował i woził zboże) to będę chciał spróbowac...
Marek jaki pług ciągasz ze 2ha w godz. ja ciagam 4x40 i nie darady zaorać wiecej jak 1ha na godz. i czemu mówisz sypią sie 20tki?
Pracuje ciągle tylko na szosowych nie przenosi napędu ale jeśli jest uszkodzona to też może haratać w skrzyni
Sypią się bo najwięcej pracują a te nowe co oferują to wielkie g,,,,,o!!! A oryginał nie zawsze można dostać
Niestetz ja nowke sztuke mam.... zalozona
Dlatego ciekawym rozwiązaniem jest przełożenie skrzyni z 303
A gdzie kupiona
W twoich stronach mozna rzec w Postolicach
Do postolic mam ponad 40 kilometrów a te zębatki to niby jemu jakaś firma niemiecka robiła na zamówienie i na pewno to nie oryginały więc wszystko jest możliwe
Kupiłem kiedyś z postolic miała 28 twardości no i odesłałem.Policzmy impreza wymiany 20ki to około2 tyś do 4tyś w zależności od magika plus części,trochę szkoda na sezon .
Co do pługa oczywiście 6skib.
A ciekawe ile ma twardości oryginalna bo nigdy w to nie wnikałem
skrzynia 303 i 323 to taka sama tylko w 303 nie ma jedynki. 20ki to tylko muszą być oryginały a nikt w naszym kraju takiej nie wyprodukuje bo one wytrzymują 10razy dłużej i po jakimś czasie zabrakło by kupujących.Znam gościa który kupił używaną 20kę za 1,5tysia ponoć sześć razy nowa mu pizła
Oryginał ma cos ok 55 nie jestem pewien i nie wiem jaka metoda badane
Zależy od miernika 55-60. Moja nówka miała 63.
Czyli można powiedzieć ze fortschritty sa tanie do kupienia drogie do utrzymania.... Ursus rusek czy zts drogo trzeba dać ale tańszy w utrzymaniu. Kolega własnie nabył belarusa z 2006 roku (wczoraj przyprowadził) jeżdziłem z nim oglądać kazdego co chciał brać. To trafiliśmy na sztukę co mial luzy na krzyżakach od napędu i łożyskach na przystawce, jego brat szybko na neta wskoczył w tel i sprawdził cene nowego wałka napędu i cene łozysk to się załamałem....
Co do kombajnu patrzyłem po ile w postolicach są części takie ogólnego użytku i części które mniej sie zurzywają typu klepisko cepy podsiewacz sita to koszt tych części by wymienić w 514 to za te pieniądze zrobiłby te same częsci w zo56 tylko że w 2szt i jeszcze zostanie kasa....
I jakością to częsci też nie powalają które tam widziałem.
No jakby nie patrzeć to forszaj to zachodni ciągnik. Części jeśli do zachodnich przyrównać to i tak nie drogie.
Zachodni ale jednak w bloku komunistycznym produkowany. Ja przypuszczam ze ceny części są takie wysokie bo mało tych traktorów jest porównując do ursusa np i nie ma firm prywaciarskich które produkują zamienniki tak jak do naszych.
Co z tego że kupisz ursusa jak tryby w sklepach są z plasteliny. No dobrze ale czy dalibyście dwa lub trzy tysiaki za tryb do ursusa?
Strony Poprzednia 1 … 33 34 35 36 37 … 54 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Skrzynia biegów , przedni i tylny most » Skrzynia Biegów
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo