Odp: Silnik Ifa 6VD
Tuning ? przecież forsze fabrycznie miały 180koni. Znajomy wsadził do MTZa silnik od sieczkarni .
Ps. Kto urodzi się wróblem orłem nie umrze.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Silnik Ifa 6VD
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 … 17 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tuning ? przecież forsze fabrycznie miały 180koni. Znajomy wsadził do MTZa silnik od sieczkarni .
Ps. Kto urodzi się wróblem orłem nie umrze.
Jest to tak, trzmiel tez nie wie, ze dla fizyki nie moze lecieć :lol::lol:
Tak do Forscha idzie dac de facto kazdy silnik, w tym jest jego magia.
Dla nas sa wielke problemy na stacji kontroli technicznej okolo oryginalności, dla tego chce dac do Forscha original silnik Ifa dla wzoru ZT403, inaczej bym dal do niego silnik Liaz lub Volvo itp.
Dla was jest to jak przy kontrolach i na przegląd?
Przeglądy na poczcie się robi ......
Jest to tak,ja mam w przodu 20szt i w tylu 12szt obciaznikow i chce dac jeszcze wiecej
K temu ciezke kola, ciezka kabina atd., ta waga sie doda i 7ton bede. :nie_wiem:No ja nie wiem, czy da rade skrzinia biegow moc ponad 200k, to juz jest potrzeba wiele przerobiek i oleje o wiele wysokiej jakości, ale nie jest to nierealne.
Wystarczy dowód jak widzą.
Ja ostatnio musiałem całą całą ścieżkę diagnostyczną przejść. Aortyzatory sprawność 100% :D:D
Ja ostatnio musiałem całą całą ścieżkę diagnostyczną przejść. Aortyzatory sprawność 100% :D:D
To przy zakupu Forscha?
Nie, to przy okresowym przeglądzie technicznym. Nawet wycieraczkę kazał włączyć, bo jeśli jest to musi być sprawna, luzy na układzie sprawdzał bo widział, że układ kierowniczy nie jest oryginalny i się zdziwił że nie ma :nie_wiem:
To chyba obcokrajowiec bo polak by się tak nie wysilał ........
U nas jedna okręgowa stacja podpadła po całej linii i reszta się boi.
to tak jak u nas
na jednej stacji kontrola bo podbili przegląd bez oglądania gaz był w samochodzie w dowodzie nie (tu handlarz wkopał bo zatrzymali go z tydzień po przeglądzie a następnie uratował bo powiedział że to on już po badaniu gaz założył)
na innej kontrola bo za dużo samochodów na godzinę badają to teraz 1 samochód na 25min dla każdego diagnosty ....... problem jest w sobotę bo jest tylko jeden
a parę lat wcześniej jeden diagnosta stracił uprawnienia na traktorze - policja zabrała dowód za niezgodność nr silnika z dowodem(obowiązywały już nowe dowody ale ten akurat miał stary) rolnik pojechał przegląd zrobił dowód oddali policja jak zobaczyła traktor na drodze chciała sprawdzić czy ma dowodzik znów niezgodność. kontrola stacji diagnosta bez uprawnień i po pewnym czasie bankrut (stacja była jego)
teraz wszyscy się pilnują na tej co ja robię sobie przeglądy to bez obecności pojazdu nie ma opcji na badania drobne uchybienia przechodzą np brak jednej żarówki lekki luz gdzieś na gumach (nie przechodzi na sworzniu wahacza) odrobinę większy dymek z tłumika
wycieraczek nie sprawdzają
ja robiłem ostatnio przegląd mazdy to tak samo sprawdził podwozie ale ze mi sie końcówki stabilizatorów poluzowały to mówi dobra tam to dokręć a nawet nie sprawdzał bo stwierdził ze to nie wpływa na poprawnosć w jeżdzeniu i dowód podbił
Co wy pitolicie.... Jak problem z przeglądem to slijcie dowody. Wam pozałatwiam. Nawet do scota czy t-34. Jak moje docato przechodzi bez problemu to znaczy że jest żle.... W tym kraju....
Z takimi przeglądami jest dobrze jak coś sie nie stanie. Jak ubezpieczyciel połapie sie to ciekawie może być.
Co wy pitolicie.... Jak problem z przeglądem to slijcie dowody. Wam pozałatwiam. Nawet do scota czy t-34. Jak moje docato przechodzi bez problemu to znaczy że jest żle.... W tym kraju....
Za rok wyślę Ci dowód na moją babkę.
dziwię się Wam że cieszycie się że przechodzą badania niesprawne auta. Pal licho ciągnik bo prędkości małe (tak poza JCB ). Mimo że mam znajomego na stacji kontroli i podbija mi praktycznie wszystko to za każdym razem wjeżdżam na stację i auto przechodzi przez całą ścieżkę kontroli. Nie po to aby się do czegoś doczepił tylko po to aby sprawdzić czy wszystko jest ok, a jak coś wymaga wymiany (bo nie wszystko się usłyszy jeżdżąc) to przynajmniej o tym wiem. Panowie autami wozimy swoje rodziny.
Dopiszę ostatnie słowo, mimo że nie w temacie. Mam jedno auto które w tym roku przejrzałem i przegląd przeszło śpiewająco. Auto wyjazdowe, i nazwijmy to czyste. Wymieniłem tarcze, i klocki przód tył, nowe opony nowe amortyzatory, z tyłu tuleje wahaczy wszystkie, z przodu komplet nowych wahaczy. Filtry oleje w silniku jak i w skrzyni. tylko żarówka podświetlenia rejestracji nie działa. O ten samochód się nazwijmy to ''dba''.
Babka to audi 80 którą używam do jazdy wokół komina, i więcej spędza czasu w polu niż na szosie. A jeśli chodzi o przegląd w niej to już grymaszą, bo mocno koroduje....
Audi 80 koroduje ciekawe ? Chyba nie znasz jej przeszłości bo jak koroduje to musiała być bitą z każdej strony
No dokładnie nie możliwe jest to aby 80 gniła też mamy w firmie 80 ale o gniciu nie widać śladu
Samochód składak w dowodzie, kupiony z 15lat temu za 3600zł to co tu się spodziewać. Bita była w dupe, i dookoła też jakaś poobijana. Lata robią swoje, a samochód kupiony do jazdy a nie trzymania pod pierzyna. Jak niektórzy kupią klamota i nazywają niunia..... ręce łopadają
I jak często muszą dla was ciagniki i przyczepy isc na kontrole na Stacji kontroli technicznej?
Dla nas co 4roky i juz jest wielki problem co nie jest original. :nie_wiem:
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 14 … 17 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Silnik Ifa 6VD
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo