Odp: Case 5150
mam case 5150 fotrszaj stoi i już 2 lat w krzakach a wiedza to podstawa zwłaszcza ze będę grzebać w skrzyni
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Case 5150
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
mam case 5150 fotrszaj stoi i już 2 lat w krzakach a wiedza to podstawa zwłaszcza ze będę grzebać w skrzyni
A co w niej zgubiłeś że będziesz grzebał? A tak poważnie to co się dzieje bo żeby zajrzeć do skrzyni to nie jest skomplikowane gorzej rozbierać.
na dziś robię regeneracie pompy a problem jest taki dzieje się to w dość upalne dni jak olej staje się bardzo gorący to rozłącz mi biegi ale czesciej to rewers się rozłącza i ani przod ani w tył dlatego zaczynam od najprostszej czyli pompa zobaczymy w marcu w polu jak się będzie dzało to w skrzynkę trzeba będzie zajrzeć
Kto Ci robi regenerację pompy bo w tym kraju są tylko 2 firmy które to robią tak jak powinny. Jeśli mechanicznie nic się nie dzieje to nie grzeb w skrzyni bo to nie jej wina, zrobisz pompę to zobaczysz bo to jedynie albo ona albo elektryka nic więcej. A jak było z podnoszeniem maszyn jak nie chciał jechać.
warszawa właśnie podnosił ale wiem ze ma trochę za mało ciśnienia 180 190 na zimno a powinno być 220 240
Wysłałeś pompę do Warszawy a we Wrocławiu masz jedną z najlepszych firm co robią te pompy i w ogóle wszystkie tłoczkowe.
w tych modelach jest najczęściej problem w elektrozaworach skrzynie rozbebrać to nie problem ale to jest prędzej wina elektrozaworków lub dostarczenia do nich prądu ... wina styków itp
Wojtek, nie tylko elektryka bo hydraulika też jest nie ciekawa w tych traktorach i to bardziej od elektryki.
Ok te maxumy to wg jakiś kosmos jak chodzi to fajnie jak coś zdechnie to nie wiadomo za czym zaglądać ... przerabiałem u kumpla 4230 czy jakoś tak dał do mechaniora , do Osadkowskiego na diagnozę , do kogos tam jeszcze , a wyszło na moje że elektrozawory powariowały tam jest tego za dużo przerost masy nad treściom może jak nowe to było to ok ale po przejściach już łatwo nie jest
Jak dobrze pamiętam to Maxxum ma ich tylko 8 za to nieszczęsny MX ma elektrozawory tam gdzie Maxxum ma pokrętła od podnośnika tak więc nic nie jest lepiej i dobrze jak jest dobrze. W Maxxumie elektrozawory to nic skomplikowanego bo jest tylko przełącznik, przekaźnik i cewka nic więcej po drodze i wszystkie są tak samo sterowane tak że jacyś niedouczeni stawiali te diagnozy a elektrozawory tak same z siebie nie głupieją jak pracują w czystym oleju.
Nie Jamir nie dzwoniłem jeszcze, miałem trochę innych tematów, ale niebawem coś będę chciał pogrzebać więc pewnie będę Cię niepokoił . . Mam 2 serwisówki w pdf, jak ma tyle stron to pewnie WSM. tylko moja jest trochę kiepskiej jakości więc jak bym znalazł co potrzebuje a nie dał rady odczytać to poprosiłbym Cię o podesłanie skanów stron. Artureekk ile za naprawę pompy, jeśli można wiedzieć. Co do ciśnienia to na wyjściach ma być 189 nie wiem skąd wziąłeś 220. Rozłączanie biegów jest spowodowane spadkiem niskiego sterującego ciśnienia najczęściej (powinno być 20 - 22 bar). Po wciśnięciu po takiej usterce sprzęgła będzie migać żółta kontrolka od skrzyni. Trzeba policzyć mignięcia one oznaczają numer błędu. Kup sobie manometr, dorób przewód i posprawdzaj ciśnienia na koszach, będziesz wiedział gdzie błąd.
warszaw jesteś 5 tys ale po rozmowie z jarmirem12 (Januszem ) doszliśmy do wniosku ze nie jest wina pompa tylko instalacja oczywiście prawdopodobnie dlatego też jak skończę projekty które już mam w warsztacie wprowadzę case i będę kombinował z elektryką i zaworem rewersu bo to tu gdzieś jest problem ciśnienie było sprawdzane na zaworach skrzyni ale raczej nie wszystkie trzeba będzie wypłodzić końcówki pasująca i może pojeździć na każdym zaworze z ciśnieniomierzem
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Case 5150
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo