1,001

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Ja u siebie myślałem jak założe inną większą kabinę do jumza, to założyć mu rozdzielacz z 5512 z całymi dźwigniami, i zabudować to od boku. Ruskie rozdzielacze niedrogie, ale nie idzie ich uszczelnić na dłużej niż pół roku....

1,002

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

U mnie w rusku jak kiedyś ciekł rozdzielacz to go wyjąłem i okazało się że to rozdzielacz produkcji... szwedzkiej. Wymieniłem w nim co trzeba było i jak dotąd jest sucho. Ale jak by znowu się coś działo to założył bym taki zwykły uniwersalny ogólnie dostępny na allegro z przepływem 60l/min na dwie sekcje bo tylko tyle używam maksymalnie i żeby miał jedną sekcję pływającą a drugą z zatrzaskiem co by było fajne do silników hydraulicznych. Najlepiej żeby był sterowany na linki i do nich pojedyncze dźwignie założone gdzieś z boku przy wajchach od podnośnika bo tam z przodu przy kierownicy to porażka

E 516 na części
Telefon 695 076 269

1,003

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

https://youtu.be/ZssfKEZCHh0

Dobry poradnik regulacji serwo w starszych modelach.

R E S P E C T ! ! !

<a href="http://forum.atnel.pl" >ATNEL tech-forum</a>

1,004

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Nareszcie udało mi się zastąpić nieszczęsne serwo orbitrolem.
Trochę pracy było, bo nie miałem gdzie przykręcić ucha siłownika.
Zrobiłem też nowy zbiornik oleju ( w ruskim sklepie znalazłem, ale nie chcieli mi przysłać, kosztuje grosze, ogólnie części tam są tanie).
Blokada tylnego mostu sterowana elektrycznie.

https://images82.fotosik.pl/336/cc13e72cae69d4femed.jpg   
https://images83.fotosik.pl/336/45d55710e2bc957cmed.jpg
https://images82.fotosik.pl/336/d1f2010b8ab7ac1cmed.jpg
https://images82.fotosik.pl/336/ca2ab1680d42577fmed.jpg

R E S P E C T ! ! !

<a href="http://forum.atnel.pl" >ATNEL tech-forum</a>

1,005

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

W moim serwo zostało jako zbiornik oleju tylko wąs zdjęty.

1,006

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Fajne mi się podoba Pluski za pomysł

Nie ma to jak FORTSCHRITT

1,007

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Mnie czeka remont sprzęgła w 1025. Jakie tarcze polecacie? Zwykłe czy te ceramiczne? I ogólnie jakieś praktyczne wskazówki bo pierwszy raz będę go rozbierał...

E 516 na części
Telefon 695 076 269

1,008 Ostatnio edytowany przez tomek 323 (2017-02-04 09:34:33)

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

oo to ja mogę tobie co nieco doradzic
wystrzegaj sie jak ognia tarczy która ma gumowe amortyzatorki bo sie wysypie szybciej niż ci sie wydaje u mnie niedaleko mamy możliwosć zakupu zwykłej tarczy która jest naprawde dobrze wykonana zamiast gumek które sie rozpadaja i blaszki w nich które przecinają i potem wpadają mięcy tarcz a koło zamachowe są mocne spręzynki i te tarcze są bardzo trwałe jak masz twardy docisk to jeżeli jest już podjechany to warto zmienić na miękki docisk lepsza wygoda w użytkowaniu
jeżeli bś chciał zdjecie tej tarczy to podjade do znajomka co handluje częsciami do ruska i sie dowiem czy ona też pasuje zarówno do 952 jak i 1025

aa i zapomniałem tarcze ceramiczne są spoko ale też mają te gumki i sie tarcza rozpadnie nim sie dopasuje a do ceramicznej tarczy albo wszystko nowe albo wizyta z kołem zamacgowym i dociskiem u tokarza

Nie ma to jak FORTSCHRITT

1,009

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Nigdy ceramiki te tarcze  nie nadają się do rolnictwa, zużywa się koło i docisk a w tarczy posypie się amortyzacja. Zakładaj zwykłą mineralną i wtedy ona się ściera.

1,010

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Też jestem zwolennikiem zwykłej tarczy.

R E S P E C T ! ! !

<a href="http://forum.atnel.pl" >ATNEL tech-forum</a>

1,011

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

No więc rozebrałem wszystko i tarcze mam obie z gumowymi amortyzatorami (gumy są ok), takie blaszki co są na obwodzie pod okładzinami to powypadały i ogólnie tarcze już podjechane bo miejscami już szło po nitach. No i łożysko w kole zamachowym rozsypane. Ogólnie tarcze jeszcze nie aż takie złe zwłaszcza że już mają 4 tyś mth ale jak wszystko już rozebrane to założe obie nowe i znowu spokój. Na allegro co są to wszystko na gumach... Pojadę dzisiaj do Wągrowca to zobaczę co będą mieli jak nie u jednego to gdzie indziej bo wybór tam jest

E 516 na części
Telefon 695 076 269

1,012

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Leszku zadzwoń do Mateusza Kani tel 695 640 996 zawsze od niego biorę i jest ok ma też podróbki ale ja zawsze chcę oryginały jak mówi musi być konkurencyjny wobec klienta nie którzy szukają tylko tanich części

1,013

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

A jest coś tańszego niż oryginalne części do mtz? smile

1,014

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

no można kupić wałek sprzęgłowy za 90 i za 250 zł. Pietia faktycznie dzwoniłem do niego i ma taniej o 25 na tarczy a do Wałcza czy Wągrowca to mam równą drogę. No traktor w to właśnie od Kani brałem

E 516 na części
Telefon 695 076 269

1,015

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

laszek a gdzie tam w mtz są dwie tarcze sprzęgłowe? ja spotkałem tylko jedna tarcz na sprzęgle chyba ze do mnie ciagniki jakieś wybrakowane zjeżdzają?

Nie ma to jak FORTSCHRITT

1,016

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Tomek to jest 1025 105 km tam jest tak jak w 323  2 tarcze sprzęgłowe. Skrzynia biegów też inna dwie wajchy od biegów i reduktor.

1,017

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

Sprzęgło dwu tarczowe jednostopniowe, Jak pisze Pietia 1025 jest inny od pozostałych 4 cylindrowych

E 516 na części
Telefon 695 076 269

1,018

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

aha ok spoko no fakt przy tym 1025 jeszcze nie robiłem robiłem tylko przy tych 4 cylindrowych seri 952 i 920 no i przy 82 stąd moje ździwienie ale skoro jest tak jak mówisz to ok

Nie ma to jak FORTSCHRITT

1,019

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

No dobra a teraz jak zabrać się od obrócenia wieńca na kole zamachowym? W dwóch miejscach jest podjechany a ogólnie z drugiej strony też ma ścięte zęby. Podgrzać wieniec czy jak?

E 516 na części
Telefon 695 076 269

1,020

Odp: MTZ i wszystko co z nim związane

zejsc powinno na zimno a jak będziesz zakładał to rozgrzej wieniec jak piszesz...

Posiadam części do sieczkarni, kombajnów i traktorów Fortschritt, silników IFA 6 i 4- cyl. Kom- 505857445
http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=1726