Odp: przystawka przedniego napędu
Podziękował panowie
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Skrzynia biegów , przedni i tylny most » przystawka przedniego napędu
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Podziękował panowie
Piotrze mógłbyś mi podać numery łożysk jakie są w przystawce, 4 na wałkach i dwa w mechaniźmie, ktoś wcześniej jeździł na wodzie w przystawce zamiast na oleju wszystko pordzewiało, łożyska do wyrzucenia, dzieki wielkie.
A i jeszcze pytanie czy simering 60/85/10 jest we flanszy od przystawki czy w obudowie skrzyni
W tylnej obudowie nu 209j nu309j
i 6.... tych kulkowych nie pamiętam
Krzychu dzięki
Łożyska w obudowi przystawki od strony skrzyni,NJ209, NJ309 simering, 60/85/10, oring 112x3
Łożyska w dużym trybie, 6014 -2szt.
W obudowie przystawki od strony wału, 6209, 6309, simering 60/80/10
Może komuś się przyda
Czy jest możliwość żeby olej ze skrzyni dostał się do przystawki? Problem polega na tym że dłuższy czas miałem walnięty krzyżak i całkiem ściągłem wał dzisiaj go założyłem i ciągle mam załączony napęd na przód głównie to widać na wstecznym. Przyciskiem u mnie nie da się go załączyć działał wcześniej tylko automatycznie. Czytałem na forum ,że to może być problem zastanych wałków załanczających napęd z braku oleju w przystawce. Postanowiłem więc spuścić olej z przystawki pod kabiną z miejsca gdzie wychodzi wał ku mojemu zdziwieniu leciał i był czysty po spuszczeniu wiadra 10l i braku końca lejącego się oleju zakręciłem korek.
Jest możliwość jeżeli ktoś nie założył uszczelniacza lub go wypchało
https://zapodaj.net/1619034551145.jpg.html
uszczelniacz ma być tak wbity, u mnie nie było oringa na tym kołnierzu i nie ciekło ale założyłem, a może niema tulei nabitej na wałek po której ślizga uszczelniacz ?
Dzięki dostanę się do tego uszczelniacza od strony przystawki bez konieczności ruszania skrzyni? Ma ktoś może zdjęcie w którym miejscu są te wałki żeby nie włączał się napęd automatycznie. Kiedyś było na forum teraz nie mogę znaleść.
Tak dostaniesz się. Zlewasz olej zwalasz przystawkę odkręcasz plecy przystawki bo przystawka schodzi bez pleców! A wałki w środku... nie zaglądałem do nich...
https://zapodaj.net/0d2606a6509c9.jpg.html
ślady po wałeczkach są widoczne wewnątrz koła , miałem dać do firmy do regeneracji ale gra nie warta (kur......) świeczki może gdzieś kupię sprawną.
musi chodzić za pomocą zaworu.
https://zapodaj.net/244e9baec2450.jpg.html
na walku jest tuleja o której wcześniej pisałem jak wchodzi lekko to trzeba ją wkleić
PiotrzeK powiedz mi czy do wymiany maszetek muszę odkręcić korpus aluminiowy siłownika pneumatycznego czy wysunie się sam tłok po zdemontowaniu segierów i kapsli. jakbyś mógł to podaj tel. do siebie bo mam kilka pytań dot. zt323.
Krzysiek, ktoś twierdzi że stoi wyżej na FF od Ciebie
androl, jestem nowicjużem na FF. Pytanie o tel. jest niezgodne z reg?
Chodzi o to że jest na FF kolega krzysiek a ty masz KRZYSIEK1A czyli tak jakby następna "nowsza" wersja
A co z tymi maszetkami? Wymienię je bez zdejmowania przystawki lub zbiornika?
Więcej spostrzegawczości !!! o regulamin tu też chodzi .
Androl, teraz zauważyłem. Ktoś poradzi w kwestii maszetek?
Nie no k..a chyba sobie jaja robisz...
dlaczego jaja?
Najpierw zapraszam tu -> https://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=4&p=117
Napisz parę słów o sobie uzupełnij profil.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Skrzynia biegów , przedni i tylny most » przystawka przedniego napędu
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo