Odp: Mój nowy nabytek - zt 323a
No właśnie żyd co mi sprzedał bizonazałożył taką bide że szkoda gadać.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Nasze Ciągniki » Mój nowy nabytek - zt 323a
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No właśnie żyd co mi sprzedał bizonazałożył taką bide że szkoda gadać.
Jak byś nie używał go w pługu to zakładać mu na tył od dużego kirowca 28-26
Marku a trzeba było koniecznie rame przedłużać? Bo wiem ze jeden miskę przespawał żeby weszła w oryginalna rame i był zadowolony.... Oczywiście 1 guma wsadzona i zbiornik z boku....
Nawet jak wywalił wymiennik to przeszkadza drążek poprzeczny. Jak miskę przespawał? Jeśli nawet to i tak most musiał iść na dystans. Jak sil ik na jednej gumie to cofa się 8cm pod kabine. Zostaje jeszcze 20cm. Jak zmieścił to nad most to jak wyżej pisałem drążek poprzeczny wchodzi w miskę. No chyba że ją zrobił na płasko. Ale tedy za mało oleju w silnik wejdzie.
No raczej na jakoś płasko albo drążek robił jakiś cudasny... Tego dokładnie nie wiem...
A zamiast drążka nie można zrobić na dwóch siłownikach, po jednym z każdej strony?? Chyba, że sentyment do serwo trzyma :-P
A jak te siłowniki zgrasz? Poprzeczny musi być. Jeszcze nie widzłem takoej konstrukcji coby poprzecznie noe były skręty połączone.
Siłowniki dwustronne. Na jednym zasilanie z kierownicy, a jego wyjście połączone z wejściem drugiego. Wyjście drugiego połączone z wyjściem na kierownicę. Jeden się wysuwa, to drugi wsuwa. Tak bym to widział:-):lol:
Siłownik po stronoe tłoczyska ma inna pojemność jak nad tłokoem. Efekt taki że jeden wysówając się idzie wolniej niż ten drugi cofając. Do tego szczelność tłoków. Mała nieszczelność i kąty przestawione. Dodatkowo twoja konstrukca musi być odpowiwtrzona na połączeniu pomoędzy siłownikami.
Siłowniki dwustronne. Na jednym zasilanie z kierownicy, a jego wyjście połączone z wejściem drugiego. Wyjście drugiego połączone z wyjściem na kierownicę. Jeden się wysuwa, to drugi wsuwa. Tak bym to widział:-):lol:
Zastosowanie takiej kombinacji jest nie realne bo nigdy zbieżności by nie ustawił a drążek poprzeczny musi być i tego nie ominie
A jak to jest rozwiązane w nowych konstrukcjach NH, CLASS czy inne? Też są drążki poprzeczne?
To może zamiast tego, dać jeden siłownik dwustronny zamiast drążka poprzecznego, ale zamontowany z przodu, przed mostem, tuż pod ramą. Wiadomo, wąsy trzeba byłoby zrobić inne. Rozwiązanie z jednym siłownikiem już widziałem, chyba w Farmtracu.
A jak to jest rozwiązane w nowych konstrukcjach NH, CLASS czy inne? Też są drążki poprzeczne?
To może zamiast tego, dać jeden siłownik dwustronny zamiast drążka poprzecznego, ale zamontowany z przodu, przed mostem, tuż pod ramą. Wiadomo, wąsy trzeba byłoby zrobić inne. Rozwiązanie z jednym siłownikiem już widziałem, chyba w Farmtracu.
Kolego to rozwiązanie o którym piszesz jest od dawna stosowane w trakotach chyba na końcówce lat 80 weszło w życie i jest po dziś dzień.
Polus. Podsunąłeś pomysł. Trochę roboty ale ....
Zamieniamy zwrotnice prawą z lewą i mamy drążek z przodu.
Zakładamy siłownik bądź jakoś się podpinamy pod to cudo co jest w oryginale...
w moim 360 taka zamiana drążka przed oś się nie sprawdza (jak drążek jest z tyłu to wewnętrzne koło skręca bardziej jak z przodu to zewnętrzne) to ciekawe jak w tym się sprawdzi
Krzysiek wąsy wystarczy poprzekładać. Z siłownikiem dwustronnym to można pokombinować bo to najprostrza i najbardziej populana metoda. Nawet w samochodach idzie to na podobnej zasadzie (maglownice)
Rzeczywiście one są przykręcane.
Pierwsze pomiary. Zasiane 11,5ha w4 kawałkach , z czego jeden pokręcony jak świński ogon i jeden o pow 0,75ha. Do tego około 16km trasy. Na to poszło 95l ON. Dziś szwdł gruber na głęboko 5,3ha i 10km przejazdu, ale jutro do piero zmierze. Ile łyknął.
Prędkość max w trasie 40km/h
Siew agregatem biernym czy aktywnym?
Bierny talerzowy. Dla porównania z 4vd zeszłem na max 7,5l../ha ale agredat szedł na 5cm, a teraz na 10cm.
4vd jest super oszczednym silnikiem, fendt który ma silnik jak od malucha był tylko szklankę paliwa lepszy w gruberze na ha.
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Nasze Ciągniki » Mój nowy nabytek - zt 323a
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo