grześ67 napisał/a:Marku ma się prawo dziać bo zanik ciśnienia na czerwonym obwodzie powoduje również zahamowanie przyczepy bo co by ją zahamowało gdyby się odpięła od pojazdu ciągnącego? Przynajmniej w moich tak się dzieje i tak powinno to działać.Jeśli chcesz mieć hamulce dwuobwodowe to pod czerwoną złączkę wyprowadź powietrze prosto z butli a pod żółtą musi iść ciśnienie sterujące hamulcami (tak jak Marek pisze podanie ciśnienia powoduje zadziałanie hamulców w przyczepie) i tu masz dwie opcje zakładasz zawór sterujący hamulcami przyczepy np od stara i podpinasz go z pedałem hamulca, lub zakładasz zawór sterujący do przyczep jednoobwodowych(np hzs-2) i podpinasz wejście tego zaworu pod twoje wyjście hamulców jednoobwodowych, do wejścia co w przyczepie podłączona jest butla podpinasz ciśnienie z butli ciągnika, a do wyjścia z tego zaworu co w przyczepie idzie na siłownik podpinasz żółty przewód sterujący w instalacji dwuobwodowej.
No miałem nadzieję, że jak zgłębiłeś temat dokładniej jak ja to wiesz, że bez powietrza nie ma jazdy. Ciśnienie umożliwia jazdę. Sterowanie hamulcem to żółty obwód, ale nie będę tego opisywał trzeci raz
Ps Jak masz poduchy napompowane, to się naczekasz zanim spadnie ciśnienie aby koła stanęły, może być drogi mało...
Małe świństwa mówi się głośno... Wielkie - szeptem. Prawdy natomiast nie mówi się w ogóle. Kto wie czy każda prawda nie jest w gruncie rzeczy największym świństwem? więcej
Marek Hłasko - Ósmy dzień tygodnia