Odp: Napinanie pasa jezdnego w E 514
Czasami się zdarza, że pas ma niewłaściwy kształt klina i dopóki się nie wytrze do właściwego kształtu będzie się ślizgał, albo sprężyna nie ma siły go ścisnąć.
Marek Hłasko - Ósmy dzień tygodnia
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Przekładnie pasowe i łańcuchowe » Napinanie pasa jezdnego w E 514
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Czasami się zdarza, że pas ma niewłaściwy kształt klina i dopóki się nie wytrze do właściwego kształtu będzie się ślizgał, albo sprężyna nie ma siły go ścisnąć.
Postaraj się trak ustawić żeby nie było ani za mocna ani za luźno
Dla sprostowania,Dwie śruby regulacyjne odpowiadają za głębokość zapadania pasa na kole czynnym. To wykonuje się w pierwszej kolejności .Natomiast rolka służy do regulacji zapadania pasa na kole biernym.Pasa się nie napina bo za to odpowiedzialna sprężyna.Moge dodać że pas z Pankowa tagex z nabijanymi numerami mógłby być kapkę dłuższy.Rolka popuściłem do końca a mimo to prawie ociera o dno koła biernego.Tak samo mam z pasem młocarni niby katalogowo 2150li ale lepiei pasuje 2170Li.Pełne wykorzystanie możliwości przekładni
panowie jak najszybciej wymienić pas jezdny ? dziś zerwałem, mam nowy i rano chce wymieniać a nie ma czasu na zastanawianie się co rozkręcić aby wlazł.
Musisz zdemontować podpore paska od wysypu i ściągnąć pasek z wariatora ,potem nowy pas na wariator a następnie na skrzynie i kręcisz pasem jezdnym po lewej stronie i musi wskoczyć
Nie ma opcji aby tak wlazł. Talerze są ściśnięte i pas nie wpada. Czy koła pasowe powinny się rozjechać ?
Ja zdejmowałem talerz od wariatora na wałku jezdnym (3 śruby) a na koło skrzyni wbijałem pas delikatnie młotkiem przez drewienko i koła się rozchodziły, a pas wchodził.
Nie ma opcji aby tak wlazł. Talerze są ściśnięte i pas nie wpada
Zawsze tak zakładam i musi wskoczyć podkładam łyżkę i kręcę rozrusznikiem. Może nie rozjechałeś jednego wariatora.
Oba koła ściśnięte i nie mogę ich poluźnić. chyba zrzucę talerz ten na skrzyni. Siedzę i kminie jak to ugryźć.
Albo zwal talerz napedzajacy na 6 śrub, ja mam dzisiaj z tym wprawę...
Przecież jeden jest regulowany hydraulicznie musi się rozejść
Ja jak pas zrzucam to odkręcam talerz na skrzyni trochę zabawy bo śruby długie,bywalo tez ze ściągałem z wariatora pod warunkiem ze paski od napędu silnika były zdjęte i przyspieszaczem kolo zewnętrzne wypychałem
zwaliłem prawe koło, odkręciłem talerz na skrzyni (3 śruby) i założone bez żadnego wysiłku. Godzinka pracy tak na spokojnie.
Nie szybciej by było odkręcić talerz od tuleji wariatora-6 śrub-bez odkręcania koła?
Ja wczoraj w warunkach polowych w 2 godzinki wymiana wału jednego z tuleja wariatora + łożyska. Zobaczymy czy teraz nie będzie wyrzucać segerow. Fakt że chodzi idealnie równo i cicho
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Przekładnie pasowe i łańcuchowe » Napinanie pasa jezdnego w E 514
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo