Odp: Ciśnienie oleju w silniku
Zobaczysz na rozgrzanym, mnie się wydaje, że to ok ciśnienia
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Ciśnienie oleju w silniku
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Zobaczysz na rozgrzanym, mnie się wydaje, że to ok ciśnienia
Najbardziej mnie boli, te 10 na zimnym.. Uszkodził mi się, czujnik oryginał elektroniczny. Założyłem zwykły do 6bar i rozerwało go. Teraz mam do 16bar i niby chodzi choć nie wiem czy nie będzie to wypłukiwać panewek.
nie znam silnika. to się stało nagle ? albo się zaciął zawór regulujący ciśnienie albo boś się zatkało i coś nie jest smarowane a zawór nie nadąża puszczac bokiem
Jakby nie patrzeć 10 to za dużo , coś rozpie....i , jak nie uszczelniacze na wale to pompe wkońcu rozerwie .Może zawór na pompie się zaciął.
Zrobiłem gruberem na płytko może ze 40 ary i tak dopiero zobaczyłem, że nie ma ciśnienia na silniku. Jednak dokładnie kiedy coś się popierniczyło to nie wiem kiedy . Ogólnie jakby na rozgrzanym miał 6 to jak myślicie nie uszkodzi się nic? Chcę zrobić tylko pod rzepak a pod pszenicę mógłbym to rozebrać.
A skąd idzie olej na zegar? Z głównej magistrali czy z obudowy filtra?
Pierwsza rzecz to zwal michę.
a co tam za motor jest
wrzuc model mam chwilę pokopię w sieci
Motor 6cylindry z turbo dokładnego oznaczenia nie znam, musiałbym podpatrzeć. Był w serii tw i serii 8x30
Zwalić michę nie ma problemu tylko to kupa roboty. Trzeba przodem odjechać i wszystko cholernie ciężkie. Z zegarem wpiąłem się przy oryginalnym czujniku który jest przy filtrze. Teraz mam chwilę to podpatrzę katalogi. Chyba przeproszę mały gruber i forszaja i nim ogarnę rzepak.
Ford ma chyba podobną pompę do mf wiec zawór jest przy niej a to on ogranicza cisnienie, zwalaj miske...
Przodkiem odjeżdżać ?
Miska jest żeliwna i do niej jest przód przykręcony i dodatkową rama jeszcze jako wspornik. Nie ma ramy jak w forszu.
Luzujesz śruby przodka, odkręcasz te które przykręcone są do misy, tak ma dużo ciągników, przodkami się nie odjeżdża.
Androl MFa nie miałeś. Nie da się.
https://e-ursus.pl/pl/i/Silnik-MF-255-c … czesci/122
wszystko się na misce trzyma..
Miałem MF255 ale tylko uszczelkę pod głowicą w nim wymieniałem. Mój R854 też ma misę przykręcaną do przodka i w nim spokojnie się ją odkręca. Pisałem o tym, miał pękniętą rurkę smarowania tego ustrojstwa od "wyważania wału". Operacja się udała w żniwa spełnił swoje zadanie, idealny do prasy.
Panowie co to może być,bo założyłem drugi silnik do forsza,ogólnie chodzi ładnie,ale cisnienie oleju to porażka,mam ten zegar z kolorami to trzyma ledwo na zielonym polu,zmieniłem olej, filtr i wyczyściłem wirówkę,w sumie nie było co tam czyścić bo filtry były czyściutkie,a olej brudny.
Przed tem stał troche na dworzu i nazbierało sie w nim troche wody i pod koniec wypuszczania leciał taki szlam
Wychodzi na to jakby szło słabe ciśnienie na filtry? Podejrzewam też pompę,bo gdy zmieniałem pokrywę rozrządu,to łapiąc za zębatkę od pompy wyczułem dość spory luz.Sam już nie wiem,coś jest,albo zapchane,albo nieszczelne.
A poziom oleju?
Dolej z 5l i odpal może Cię zaskoczyć
Nie patrz na bagnet. U mnie bagnet jest po to by stwierdzić jaka jest jakość oleju a nie ilość.
Jak zaczyna wskazówka pływać w trakcie jazdy to znak że trzeba dolać.....
A ile wlałeś oleju? Ja tak wlewam 23l, jak za mało oleju to by wskazówka skakała. Zobacz co z kulką w zaworze może co tam podeszło i go nie domyka, ja kiedyś wyciągnąłem sprężynę i ją trochę rozciągnąłem to 1atm wzrosła,
a jak stwierdziłeś luz na pompie, ściągałeś koło zębate z wału?, czy jest luż między kołami
wlałem tak z 20 litrów oleju,luz na pompie stwierdziłem między kołami,a ten zawór z kulką jak wykręce,to mi nic nie wpadnie do środka?
Dolej jeszcze 3...
No raczej nic nie wypada grzebałem tam ze 3 razy i nic nie utopiłem....
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Ciśnienie oleju w silniku
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo