ł 200 to ma zwykła przekładnię jak współczesna ładowarka dźwignia zmieniasz tylko kierunek oleju na sprzęgle wielkopłytowym rewersu a nie jak tu hydrostat
Siłownik elektryczny może być szybki jak jest jednostopniowy takie występują np.
prasa jd w obwiazywaczu siatką
sieczkarnia john deere ( i inne też) do sterowania końcówka rury.
Zwykłe bramowe są sporo wolniejsze bo i też przystosowane są do dużo większych obciążeń maja wielostopniowy reduktor i przez to są wolniejsze.
ten rozdzielacz działa zero-jedynkowo jak w np. w cyklopie czy proporcjonalny ?
można to tak rozwiązać dwa styczniki (jeden wyzwalany przyciskiem przyśpieszenia/przód a drugi przyciskiem zwalniania/tył w joysticku) zasilane cewki styczników z aku poprzez czujnik (chyba hamulcowy od bizona- mam taki na pewno od bizona ale gdzie przychodzi nie wiem -przerywa obwód po wciśnięciu ) w położeniu neutralnym rozdzielacza będzie on przerywał zasilanie cewek styczników
by przywrócić zasilanie na cewki potrzebny będzie 3 przycisk który można by umieścić pod lewą nogą (może to być np przycisk zapalania z ursusa lub pełnego zbiornika z bizona )
w położeniu neutralnym konieczne będzie wciśnięcie 3 przycisku by zadziałały przyciski
przód/tył odpowiadające za wysuwanie/chowanie siłownika elektrycznego gdy tylko to położenie zostanie minięte będzie możliwe już sterowanie za pomocą dwóch przycisków
np wciskamy przód i przycisk zwolnienia blokady zaczyna lekko przyśpieszać można już puścić przycisk blokady i dalej przyspieszać przyciskiem przód lub zwolnić przyciskiem tył. Gdy zwolni się do zera przyciskiem tył znów trzeba wcisnąć przycisk blokady by przyśpieszyć lub przejść na bieg wsteczny.