Odp: turbo doladowanie
No to się myliłem te silniki mogą wytrzymać więcej niż myślałem.Ale i tak jestem bardzo ciekawy jak one się sprawują.I rzecz najważniejsza czy są wzmacniane w środku.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No to się myliłem te silniki mogą wytrzymać więcej niż myślałem.Ale i tak jestem bardzo ciekawy jak one się sprawują.I rzecz najważniejsza czy są wzmacniane w środku.
ktoś zalozył turbo do forszaja na tym forum ale wrażen nie opisał hmm
Panowie silnik Ify jest to niskoobrotowy wolnossący silnik. Żadne takie gadżety nie powinny być w nich montowane. Tak jak pisał Tomek1974 tłoki, korbowody i wał nie są do tego przystosowane. Każdy kto decyduje sie na takie przeróbki robi to na własną odpowiedzialność.
koszt takiej głowicy z turbiną wynosi 1100zł i pasuje ona idealnie . Co do modelu slinika musiał bym się z kontaktować z tym mechanikiem i dowiedzieć się coś więcej o tej przeróbce ???
Nie pierdyknąłeś się czasami z tą ceną? za 1100 zł głowica z turbiną? Sama turbina do Mana 4 garowego, po regeneracji, kosztuje ok 3500 zł, więc co możesz mieć za 1100 zł? :nooo:
trochę żeliwa (z dziurą):)
To jest mój silnik z turbodoładowaniem z ciężarówki LIAZ 110
no to opowiadaj jak się sprawuje
Z tym leczeniem Miałem wiele szczęścia. I nie wzrosły opłaty paliwowe. I otrzymał doskonałe spalanie, zwiększenie momentu obrotowego silnika i zużycie paliwa spadło o 20%. silników IFA mają duże rezerwy i doładowania bez problemów ostatnio. Mój kolega też ma ZT ciągnika, a także posiada turbodoładowany silnik, który doszedł do władzy aż do około 160Hp. Tak więc idzie dziewięć lat.
Przykro mi, jeśli piszę coś nie tak. Jestem z Czech i kocham to forum.
Kiedy miałem zainstalowany na provézt turbiny dwa dostosowania do pracy, ponieważ silnik LIAZ 110 ma objętość 12,5 litra i wielkości silnika Ifa ma tylko 6,5 litra. Na turbiny spalin i oślepiony jedną pozycję i wyjść, zrobiłem cylinder, który kanał o mniejszej średnicy 1 cm. I uzyskać większą prędkość i wyższe ciśnienie spalin przepływających przez turbinę. Turbina pcha mnie do ciśnienia powietrza w silniku 0,3 do 0,8 bar.
ale czad! nieprawdopodobne!
forszaja też masz ładnego
To są moje dobre doświadczenie, w którym chcę podzielić. Jeśli ktoś nie wierzy to jego problem. Jeśli ktoś chce dowiedzieć się, jak co zrobiłem i jak wszystko działa, więc dam radę.
Poulm, jak kochasz to forum, to ja Ciebie prawie też. Język Polski masz dobrze opanowany. Za turbinę oczywiście masz +. Witam wśród forszajowców.
A mi się turbo w tym silniku nie podoba bo widziałem co się dzieje z nimi bez turbo.
Lekko można doładować każdy silnik. Zaznaczam! lekko! dla Paulm +
nie no szczeka mi opadła!!!
+ dla Czecha za język polski i + za turbo
Całkowicie zasłużony +
ludzie jednak maja własne cele do których podążają ) + za ulepszony ciagnik
IFA 9 lat z turbo? Wynik godny uznania. A jak wytrzymują to sprzęgła, skrzynia itd.?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo