Odp: Jaki silnik do forsza
własnie zauwazylem ze ogłoszenie nieaktualne
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Jaki silnik do forsza
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
własnie zauwazylem ze ogłoszenie nieaktualne
witam czytam tutaj te wasze wypowiedzi i jest tu ktoś kto ma silnik montowany od stara 266 posiadam taki wyjęty z z samochodu razem ze skrzynią w dobrym stanie i kręciłem tym tartak przez 4miechy trochę mu brakowało mocy i do tartaku poszedł od jelcza a ten stoi a mam zamiar kupić z303 i jaki by kiedyś silnik sinik padł to byłby na zapas lub kupić też od takiej starszej pani z zatartym silnikiem doradzicie coś ? dzięki z góry
Powiem Ci tak według mojej oceny oryginalny silnik mógłby mieć więcej mocy, a co do starowskiego, to mas ten s 359? , z tym silnikiem trzeba kombinować z płytą od przedniego mostu bo się nie mieści ale to wiem tylko z opisu, sam chciałem takiego wrzucić, teraz jak będę miał silnik do wymiany to wrzucę coś z jakiejś ciężarówki typu lveco euro cargo czy reno midium tanie silniki w miare żywotne i przede wszystkim lżejsze- mniejsze, i więcej kucy
Starowski silnik?,nie wiem,ale ja tego nie widze w tym ciagniku.
Widziałem forsza z tym silnikiem. Właściciel do dziś nie może wybaczyć sobie tego błedu, żona od gostka odeszła a dzieci..... A dzieci to nie mieli bo gość na rope musiał zarobić....
Kolega Ci odpowiedział paliwożerny i na pewno mniej wytrzymały jak już to z ciężarówki iveco lub reno
hahaha to ja bym się chociaż jednego dziecka dorobił bo w drodze już jest ok to widzę że silnik od stara odpada a trochę szkoda bo w dobrej kondycji jest a jeżeli już ifa to jak ją zrobić żeby posłużyła mogę mieć w zasięgu około 25ha to miał by co forsz robić
Jak nie potrzebujesz więcej jak te 100KM, no max 120, to czwórka ifoska po porządnej kapitalce -serwis na górze strony- i masz spokój na ładnych pare lat. Jak b3dziesz dbał to na 25ha nie zajeździsz jej. Założysz obojętnie jaki silnik to licz się z przeróbkami, z tym że silnik może się okazać na 2-3lata trupem... Założysz kolejny, to zaś robota. Jak to wszystko policzysz to ten remont u Piotra wcale aż takich dużych pieniędzy nie wyjdzie......
Jeszcze zależy w jakiej kondycji będzie jego silnik. W tedy dopiero Piotr zrobi mu wycenę
Wracając do stara to silnik bez turbo to porażka. Z turbo można sie pokusić jak komuś zalega bo ten bez turbiny to ma moment obrotowy dopiero przy 1800 a moc max przy 2800 przecież to jak kosiarka ogrodowa.... Ale i tak dupy nie będzie urywać...
nie no te 100 koników to myślę że by starczyło wszystko też zależy co kupie i w jakim to będzie stanie mam na to w tej chwili max 10000 zł myślicie że da się coś normalnego kupić w tych pieniądzach ?
Nieraz padający silnik forsza chodzi jeszcze pare ładnych lat, ja swój wymieniłem w tamtym roku bo na rozgrzanym ciśnienie było marne i stary sprzedałem na części ale gość wrzucił go do 323 i zapierdala jak ta lala, jesień przerobił a ma ok 50ha
nie no te 100 koników to myślę że by starczyło wszystko też zależy co kupie i w jakim to będzie stanie mam na to w tej chwili max 10000 zł myślicie że da się coś normalnego kupić w tych pieniądzach ?
W tych pieniądzach to spokojnie sam sobie wyremontujesz swój oryginalny silnik i uwierz mi, że będzie to najlepsza inwestycja dla tego sprzętu jaką możesz zrobić, a może jeszcze i sporo pieniędzy zostanie.
to ile kosztował by kapitalny remont silnika forsza?
Nowe tłoki, tuleje, sworznie, remont głowicy i takie tam 700-800zł n garnek
do tego wał?
Półbloki? Jak są przeciągnięte a pewniesą to 1200 szt
no i robota olej....
Ja się przyznam zrobiłem półtora roku temu i świadomie zostawiłem jeden blok z pęknięciami przy gwintach ( przecież półblok nie trzyma kompresji tylko tuleja zaciska ten pierścień uszczelki... tak sobie tłumaczyłem) Dostał w dupę i uszczelka poszła... Chyba wrócę do poszukiwań czegoś co ma te 140-160KM. Do grubera musi tyle być.... Myślałem o nowym ale za dużo obciążeń by było na raz $$$$
komplet naprawczy na garnek od 200 do 400 czym chata bogata
regeneracja głowic 300 sztuka x dwie sztuki
szlif wału 200
komplet panewek i półksiężyców ok 250-300
kątowanie korbowodów plus tulejki ok 200-300 za 4
Komplet uszczelek 180 filtr oleju od 12 do 50 zł
Olej od 80 zł do czym chata bogata
Regeneracja pompy i wtryskiwaczy tak myślę max 1500 w prawdziwym serwisie w Grudziądzu
Łożyska rozrządu, klej do wklejania zerwanych gwintów, pompa wody, termostat, czujniki, pompa oleju, opijanie - wg uznania i potrzeb.
Widziałem kilka mniej lub bardziej udanych przeszczepów w Fortschittcie i na żaden z nich nigdy bym się nie zdecydował, bo ten traktor w fabrycznej konfiguracji to był mój świadomy wybór, a remont silnika pokazał mi, że mam trochę więcej niż zakładałem
komplet naprawczy na garnek od 200 do 400 czym chata bogata
regeneracja głowic 300 sztuka x dwie sztuki
szlif wału 200
komplet panewek i półksiężyców ok 250-300
kątowanie korbowodów plus tulejki ok 200-300 za 4
Komplet uszczelek 180 filtr oleju od 12 do 50 zł
Olej od 80 zł do czym chata bogata
Regeneracja pompy i wtryskiwaczy tak myślę max 1500 w prawdziwym serwisie w Grudziądzu
Łożyska rozrządu, klej do wklejania zerwanych gwintów, pompa wody, termostat, czujniki, pompa oleju, opijanie - wg uznania i potrzeb.
Widziałem kilka mniej lub bardziej udanych przeszczepów w Fortschittcie i na żaden z nich nigdy bym się nie zdecydował, bo ten traktor w fabrycznej konfiguracji to był mój świadomy wybór, a remont silnika pokazał mi, że mam trochę więcej niż zakładałem
Jak zawsze mądrego posłuchać miło !!':beer:',
No chyba że taki przeszczep
https://www.facebook.com/WRCNewsOfficia … 416969085/
dobre się ubawiłem...
Wstrząśnięte- nie mieszane!
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Jaki silnik do forsza
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo