Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300
jak chcecie to moge wam udostepnić trzy namiary na te silniki
łacznie 4 sztuki
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300
Strony Poprzednia 1 … 15 16 17 18 19 … 24 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jak chcecie to moge wam udostepnić trzy namiary na te silniki
łacznie 4 sztuki
Ale gość wysyła jakoś czy trzeba samemu jechać po nie? Możesz dać mi namiar na priv
W tej cenie pewnie ani jeden. A pozatym narazi sprobuje podkrecić ten co mam we forszu.
Panowie a taka 6VD 14,5/12-1 SRL to hałasliwa bestia w porównaniu do czwórki chlodzonej cieczą. Mam do zrobienia pierścienie i pompę wodną, a niedaleko stoi silniczek z agregatu za 2 tys
Taka szósteczka to chodzi jak pszczółeczka, ale tu jak zwykle pompa wtryskowa, wtryskiwacze i dobrze ustawiony kąt wtrysku będą ogrywały największą rolę... O kompresji, krzywkach wałka rozrządu itd., już nie wspominając.
Krzysiek, tu u mnie w galerii (kurcze, kiedy ja ją skończę...?) http://www.ifa-serwis.pl/?q=node/14 w punkcie trzecim masz filmiki z chodu takiej szóstki. One chodzą bardzo ładnie i wcale nie jest tak głośno jakby się wydawało.
Krzysiek, jak masz minutkę, to tu masz "naszą" kolejną pszczółeczkę - https://www.youtube.com/watch?v=EfA1y0SB_7Y .
Piotruś ładny brzmienie silniczka + za wykonana pracę dla Ciebie i Taty kawał dobrej roboty.
Co to za urządzenie z przodu pod wiatrakiem ?
Co to za urządzenie z przodu pod wiatrakiem ?
mówisz pewnie o zworze który steruje wyntyladorem (załącza go ) albo na stałe albo zależnie od temp. silnika
Dokładnie, to taki powiedzmy termostat silnika, który w zależności od temperatury silnika włącza lub wyłącza wiatrak. Tzn. wiatrak chodzi zawsze ale z większym lub z mniejszym poślizgiem.
Mam pytanie? do jakiej temperatury mogą nagrzać się cylindry, w moim staram się nie przekraczać 150 stopni.
Późna odpowiedź, ale lepiej późno niż wcale.
W tym przypadku 150 stopni to wcale nie jest najwyższa temperatura pracy, bo tu przy pełnym obciążeniu normalną temperaturą jest i 170 stopni C, więc spokojnie możesz z niego jeszcze trochę wycisnąć Graniczna temperatura to 185 stopni i do 180 st. można bezpiecznie pracować. Powyżej 185 stopni już trzeba sprawdzić co jest nie tak, bo zaczyna robić się groźnie.
Nigdzie nie moge wyszukać konkretnych informacji. Czym rózni sie silnik samochodowy od ciągnikowego ?Wyczytałem że samochodowy m moc 125 km i że różni sie jakoś pompa wtryskową. Ale czy silnik samochodowy z tka pompa nadaj sie do ciągnika? Jak to wpływa na prace w polu i na spalanie?
Regulator obrotów jest inny.
Inne są kolektory
Więcej różnic chyba nie ma
A czy silnik z tym regultorem nadaje sie do pracy w polu, czy lepiej jak jest pompa tradycyjna?
Regulator obrotów jest inny.
Inne są kolektory
Więcej różnic chyba nie ma
Jeszcze pokrywa rozrządu jest inna (mocowanie pompy wspomagania),inne jest koło pasowe na wale . Nie jestem pewny,ale miska olejowa też jest inna.
Koszt 1600zł
Super cena jaki pomysł na niego będziesz zakładać do ciągnika?
Krzysiek napisał/a:Regulator obrotów jest inny.
Inne są kolektory
Więcej różnic chyba nie maJeszcze pokrywa rozrządu jest inna (mocowanie pompy wspomagania),inne jest koło pasowe na wale . Nie jestem pewny,ale miska olejowa też jest inna.
tak miska olejowa też jest inna w ciągniku jest prosta a samochodowa jest taka z głębokim dnem i w nim jest osadzony wymiennik ciepła
i w niektórych był rozrusznik mocowany tak jak w duzych ursusach na 3 śrubki przy kołnierzu
Super cena jaki pomysł na niego będziesz zakładać do ciągnika?
tak będę zakładał go do ciągnika
Ursus ja mam założoną pompę samochodową i jest tak że jak dodaje gazu to tak jakby takie przejście miał, dostaje mocy trochę za późno, gadałem z moim pompiarzem to powiedział że samochodowa nie nadaje się do traktora, robi mi teraz traktorową, a potem mam dać dwie, traktorową co mam w zapasie i samochodową i ma przerzucić regulator z traktorowej do samochodowej, nawet jak ustawisz obroty na ręcznym gazie np na 1000obr. to po jakimś czasie rosną same
Strony Poprzednia 1 … 15 16 17 18 19 … 24 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo