Odp: Dlaczego przyśpieszacz szybko zwalnia?
Nie sprawdzałem .http://konedata.net/fortschrittE512.htm pisze że do20 kilometrów na godzinę .
E-516 na części.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Dlaczego przyśpieszacz szybko zwalnia?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie sprawdzałem .http://konedata.net/fortschrittE512.htm pisze że do20 kilometrów na godzinę .
Wg. mojej wiedzy to 516 ma max 16km/h.
słyszałem że jest możliwość przestawienia na szybszą jazdę. czy ktoś wie gdzie to się przestawia? chodzi mi oczywiście o 516 na hydromacie
witam
gdzie można dostać lub pożyczyć-dorobiłbym sobie na laserze ściągacz do e514
Panowie czy tak ma być w512 że jak naciska sie sprzęgło to się cofa dzwignia przyśpieszacza pytam bo jeszcze tym kombajnem nie młóciłem
U mnie jest tak samo, ten typ tak ma
Sam na początku w to nie wierzyłem ale sprawdzałem jeszcze dla pewności u znajomego i u niego jest tak samo
a czy ta dzwignia cofa sie na tyle że predkosc jazdy spadnie i znowu bedzie mmuśiało sie przyśpieszac itak w koło za każdym razem
Po każdorazowym wciśnięciu sprzęgła muszę od nowa użyć przyspieszacza
W 514 jest tak samo ,jak kupiłem kombajn to to urządzenie było rozłączone i po pierwszym sezonie naprawiłem z powrotem bo w czasie przełączenia z jedynki na wsteczny ,na pełnym przyśpieszaczu, często powodowało to gwałtowne szarpnięcia .
w mojej 514 jest to nie podłączone i nie mogę znaleźć miejsca gdzie to ma być? nawet moja Vistula to miała.
i w Bizonach to też było montowane a to wszystko dlatego żeby chronic sprzęgło , dlatego jak to macie to nie wyrzucajcie bo jak już to przy puszczeniu sprzęgła to sie slizgnie na pasku a nie na sprzęgle
no sam po sobie to stwierdziłem że musi być jednak. jest komfort lepszy bo nie szarpie, a poza tym tak się elementy nie niszczą
w mojej 514 jest to nie podłączone i nie mogę znaleźć miejsca gdzie to ma być? nawet moja Vistula to miała.
cięgła od tego mechanizmu są pod konsolą z bezpiecznikami.
dzięki ojanusz za podpowiedz muszę jutro sprawdzić.
Przeglądam ten temat i chciałem do tego tematu coś dodać:
Jak była sprowadzana z Czech moja 512, to miała odłączone cięgło od przyspieszacza dlatego, żeby za każdym razem przy zmianie biegów nie potrzeba było wciskać przyspieszacza. Przyspieszacz jest wyłączany przy każdym wciśnięciu sprzęgła. Chodziło o uzyskanie maksymalnej szybkości na każdym biegu, a co idzie zrobieniu kilometrów w danym czasie.
W pracy polowej powinien być podłączone, aby przy przełączaniu z I biegu na bieg wsteczny i maksymalnych obrotach silnika, nie zerwać pasa od przyspieszacza, lub pasków jezdnych, albo też rąbnąć się głową o szybę, lub też razem z nią wylecieć na zewnątrz.
Osobiście jestem zwolennikiem używania tego wynalazku podpiętego pod sprzęgło.
Mirkom dobre słowa - to jest dobra rzecz i nie odłączajcie tego wynalazku on chroni nasza skrzynkę i pasy no i naszą głowę!!!!!!!!!!!!!
Powiedzcie mi kledzy a czy można holować bez żadnej szkody E561B który jest na hydrostacie, a jeśli ne to co trzeba zrobić aby go można było holować oczywiscie bez hedera.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Dlaczego przyśpieszacz szybko zwalnia?
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo