Odp: woda wydostaje się z kolektora wydechowego i z okolicy wtryskiwacza
rozebrane uszczelka... tuleje w dobrym stanie... zawory do wymiany... gdzie kupić uszczelkę i zawory żeby trochę wytrzymały?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » woda wydostaje się z kolektora wydechowego i z okolicy wtryskiwacza
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
rozebrane uszczelka... tuleje w dobrym stanie... zawory do wymiany... gdzie kupić uszczelkę i zawory żeby trochę wytrzymały?
a nie pisałem ........ takie same objawy miałem w 912....
Masz namiar do gościa ma w hu... nowych części od helmuta 606340634
Powiedz że masz namiar z forum to cię dobrze policzy
Gelek ten człowiek do którego podałeś nr ma jakiś sklep z częściami czy prywatny ktoś swoje zapasy wyprzedaje?
Ma sklep w Iłży ale zwleka graty z niemiec i ceny ma rozsądne
A nie orientujesz się czy prowadzi też sprzedaż wysyłkową?
Dzięki chłopaki za porady i namiar na części jutro zadzwonię i się spytam... a mam jeszcze jedno pytanie czy zawory powinny być wciągnięte w gniazda zaworów czy na równo z rantem głowicy ?
Prowadzi sprzedaż wysyłkową
Zawory powinny być na równo, oddaj głowice do zakładu to ci to ogarną, niektórzy docierają gniazda sami wiertarką ale to nie tak się robi, może tylko gniazda trzeba dotrzeć? Kiedyś robiłem to samw 30stce ale nie polecam dużo czasu się schodzi i wraz się pociły po próbie
brałem od niego spreżarke po regeneracji,wszystko ok.
podepnę sie pod temat. Jak pisałem na forum początkiem kwietnia kupiłem 323. Ciągnik w troche przejżany i silnik zlany płynem. Nadszedł czas na testy i jak pojechałem do kolegi po pług to po dojechaniu raptem ciagnik zaczął rzucac olejem. /zaczeło cieknąc spod kolektora wydechowego, spod bagnetu i simeringiem z wału od strony sprzegła(tam to sie lało). Cały płyn poszedł w olej. Sciągnęlismy narazie głowice, ale uszczelki wygladaja ok. Jest jedno miejsce gdzie jest lekko uszkodzona ale to raczej nie tedy poszedł płyn. Musimy szukać dalej, albo uszczelniacze tulei albo misa olejowa. Problem teraz jest inny. Po sciagnieciu głowic okazało sie, że sa spore rogi na tulejach oraz sa pękniecia na głowicach między zaworami. Porażcie co teraz robić? Próbować reanimować ten silnik? Czy jest sens wymienić same tuleje z tł.okami? Czy może poszukać silnik 6CT z autosana? Nie miałem okazji pojezdzic ifa wiec nie wiem czy ten silnik ma wystarczająca dla mnie moc. Poradzcie cos bo nie wiem co robic? nie wiem czy dam rade sam wypoziomowac leylanda w forszu
Ja na Twoim miejscu remontowałbym ten silnik co jest ,wtedy wiesz co masz. Leylanda też nie kupisz raczej idealnego bo to już też może być dorżnięty silnik z bizona który poszedł na części albo na złom.
Pęknięcia miedzy zaworami to normalna rzecz. Nie mają wpływu na nic. Tym się nie przejmuj.
Jak miał ciśnienie oleju, stacza Ci jego mocy to kup zestawy i remontuj. Przyjrzyj sie półblokom czy nie mają pęknięć przy gwintach.
Jesli chciałbyś silnik leylanda to mój jest do kupienia bo cały 323 na cześci idzie.
Wołam 3200 i razem z silnikiem masz mocowania i 4 twarde poduszki( od 303) oraz przy kole zamachowym 1 kapelusz.
W zeszłym roku na wiosne nowe pierscienie wtryski i panewki. Silnik może nie igła ale na pewno posłuży.
dodam że silnik bardzo cięzko palił, nawet jak było 18 stopni na dworze trzeb było mu kopciucha podłozyć. Pytałem sie o generalny remont silnika to powiedzieli mi w pyrzycah ok 8 tys jeśli nic specjalnego n ie wyjdzie. Na polach też jedna wielka susza i nie zapowiada sie że ten rok bedzie lepszy od poprzedniego. Nie wiem czy znajde mechanika co wymieni mi zsame tuleje. U mnie mechanicy uwazaja ze powinno sie robic cały silnik i nie chca sie podejmować mniejszych działań
Słuchaj poza kluczem dynamometrycznym chęciami i czasem nie potrzebujesz nic więcej. Instrukce masz na forum
400zł na cylinder i jedziesz......
No właśnie wszystko tu opisane ja bym sie bał dać do roboty komuś bo najczęściej spartoli i kupe kasy weźmie
A tak kasa zostanie a i sam trochę wiedzy załapiesz
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » woda wydostaje się z kolektora wydechowego i z okolicy wtryskiwacza
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo