Odp: Układ kierowniczy
Chyba trzeba będzie udać się do tokarza.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Układ kierowniczy
Strony Poprzednia 1 … 8 9 10 11 12 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Chyba trzeba będzie udać się do tokarza.
To zapraszam daleko nie masz
ta cienka blaszana z uszkami do zaginania??? Pablo no nie bądź zły. 15minut zajęło mi wycięcie takiej z blachy 1,2mm. Szlifierka ni gryzie..
To zapraszam daleko nie masz
Dokładnie rzut beretem. Bamreras na razie skończył mi się czas na dłubanie przy forszu wiem ,że to żadna filozofia ,ale chciałem pójść na łatwiznę. Wyjeżdżam teraz na 2 tygodnie jak wrócę to będę kombinował.
Witam. Mam problem przy zt323 otóż założyłem siłownik do skrętu wzdłuż Pani wszystko było by ok gdyby nie to że na postoju w lewą stronę nie da się skręcić, w prawo kręci się jednym palcem na postoju co może być przyczyną?
Bo siłownik na skracanie ma o wiele mniejszą siłę, dlatego daje się 2 a słabsze strony łączy przewodem.
Siłownik powinien mieć mniejsza średnicę tłoczyska względem cylindra wtedy tłok miałby większą powierzchnię podczas pracy na wsówanie
Siłownik jest 50 na 28
Może to wina orbitrola bo na wyłączonym silniku mogę kręcić kierownicą bez większej siły
żeby sprawdzić zamień przewody- czy będzie tak samo , czy w drugą nie będzie kręcić
Koledzy mam pytanie czy pompa nsz32 będzie odpowiednią do układu wspomagania w zt 323? Dodam że mam siłownik skrętu 63x 36
ja chciałem taką założyć ale koledzy mówili że ma ona za duża wydajność i będzie grzała olej
A jaka radzicie założyć?
Nsz16 aczkolwiek na forum zdania sa podzielone jak czytales jednym chodzi, drugim tylko przez chwile... ja mam jeszcze oryginal ale daje tylko 120bar i to wspomaganie ukladu chodzi tak sobie, kierownica lekko ale pedal sprzegla ciezko a hamulca raz lzej raz ciezej....a czy ktos wie jaki jest koszt regeneracji oryginalnej?
Ja oryginalnej nie mam bo jak go kupowałem to gość mówił że wymieniał na inną i widzę że jest założona od trola. Tak oglądam te pompy nsz32 i różni sprzedawcy podała różne parametry tej pompy znalazłem właśnie tą pompę odpowiadającą niemal całkowicie obecnej teraz założonej u mnie
Oryginalną od wspomagania od t174 jak dałem na wymianę to wzięli coś koło 200 zł w Wągrowcu a obecnie chodzi w 303 i wszystko ładnie pięknie kręci
Koledzy mam pytanie czy pompa nsz32 będzie odpowiednią do układu wspomagania w zt 323? Dodam że mam siłownik skrętu 63x 36
też mam taki siłownik w 303 oraz nsz 16, na wolnych obrotach nie da się extra szybko kręcić kierownicą poza tym jednym mankamentem jest ok z wydajnością
Koledzy powie mi ktoś do czego służy ta kostka na orbitrolu? Chciałem wymienić go na nowy i nie wiem czy kupić z tą kostka czy można założyć bez niej i jakiej powinien być przepustowości bo patrzyłem po numerach w internacie tom tych numerach pokazuje mi 100ccm I 160ccm
ponoć to zawór, obecnie orbitrole mają je wmontowane.
Czyli jak kupię orbitrol z tymi zaworami wbudowanymi to będzie ok
Strony Poprzednia 1 … 8 9 10 11 12 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Układ kierowniczy
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo