Odp: Nowy, używany zabytek Ursus 1224
On chłodzi olej silnikowy. Sam silnik będzie pracował normalnie z tym że olej będzie rzadszy i mniej smarny.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Nowy, używany zabytek Ursus 1224
Strony Poprzednia 1 … 12 13 14 15 16 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
On chłodzi olej silnikowy. Sam silnik będzie pracował normalnie z tym że olej będzie rzadszy i mniej smarny.
Dzięki .
Witam.
Rozleciały mi się łożyska w lewym kole przedniego napędu. Czy ktoś wie jak wymontować kosz satelit? Załączam zdjęcia. Pozdrawiam.
https://i.imgur.com/Vaz6I85.jpg
https://i.imgur.com/ozxcezl.jpg
wypychasz śrubami i piasta schodzi z ośki tylko nie bij w ten dekiel młotem bo popęka
2 x m10 i jak ci się uda to wypchniesz tymi co wykręciłeś ewentualnie będziesz musiał coś podłożyć aby wypchnęło do końca
Dzięki za szybką odpowiedź, jednak do końca nie rozumiem. W piaście jest miejsce na trzy śruby m12 które są zabezpieczone gumowymi korkami. Jednak są tam uszkodzone gwinty. Kolega twierdzi że mogę wkręcić dwie m10 którymi skręcona jest piasta. Mam w nie uderzyć?
to nie dobrze ze gwinty są zerwane własnie chodziło mi o te śruby pod gumowym kapslem jest jeszcze jeden sposób ale nie wiem czy ci się by to udało
podstaw lewarek pod jakiegoś wielkiego ciężkiego klamota weź dwie kantówki takie dość wysokie połóż leżąco na ziemi połóż na to piastę i wykonaj coś na wzór prasy ewentualnie podjedź do kogoś kto takową może mieć i wyciśnij ośkę nie polecam naparzać młotem bo już taki dekiel przez głupotę połamałem i 400zł poszło się ***
Dzięki za podpowiedz ,jak zrobię to napiszę ,pozdrawiam
Witam,
jakiś czas temu zrobił mi się problem ze sprzęgłem. Nie idzie do końca wcisnąć pedału. Biegi wchodzę ciężej i do tego, zaczyna być czuć tarcz, nawet przy jeździe bez obciążenia. Czy ktoś miał podobny problem? Przez okienko wszystko wygląda okej. Czyżby pękło coś w środku? Pozdrawiam.
Napisz jaki typ sprzęgła masz. Na 3 łapkach czy tzw słoneczku. Może pękł spaw na ośce od widelek.
Sprzęgło jest na 3 łapkach. Przez okienko nic nie zauważyłem. Napisz na co mam zwrócić uwagę. Pozdrawiam.
Może sprężyna docisku pękła a jej odłamki blokują łapki tłumaczyło by ślizganie i blokowanie
Witam,muszę wymienić uszczelkę pod głowicą i wie może ktoś jaka grubość powinna być bo występuje 1,2mm i 1,5mm grubości ,a nie mogę znależć jaka powinna być. W katalogu od 1224 też nie mogę dojść,pozdrawiam
Podejrzewam że trzeba zmierzyć głowicę. Głowica po każdym równaniu jest ciut chudsza więc podkładka powinna być grubsza...
A że sprzęt nie jest nowy i pewnie choć raz miał głowice równaną to proponuję 1,5mm
Grubość uszczelki do sprawa drugorzędna bo jeszcze nie słyszałem by ktoś powiedział że mu przez cieńszą uszczelkę zawór spotkał się z tłokiem. Ważniejsze jest dobranie ilości otwartych kanałów wodnych. Są co najmniej trzy rodzaje ( "cała pełna", "z jednym kanałem", "wszystkie otwarte")
Bardziej chodzi o ciśnienie niż zawory...
Już nie pamiętam jak to było ale u mnie mechanik mierzył czujnikiem i wtedy wiedział jaka uszczelka umniejsza w 1634 akurat 1.2 i tylko jeden kanał otwarty ,tym czujnikiem mierzył tłokn i tuleje a konkretnie Gmp już nie pamiętam ale wyszło 1.2
Oj coś mi się wydaje że właśnie w płaskiej komorze % zmian ciśnienia będzie największa.
Krzysiek weź kufel piwa nalej do prawie pełna ( symulacja tłoka w gmp) i połóż na nim płaską deskę a następnie inną cieńszą ( symulującą głowicę po planowaniu) i powiedz czy jest jakaś różnica w obiętości pomiędzy piwem a deską w zależności od jej grubości. Możesz też przeprowadzić badanie dla DMP w tym celu wypij piwo z kufla .
W ten sposób wyszło że planowanie płaskiej głowicy nie zmienia stopnia sprężania.
Policzyłem za to ile zmalał by stopień sprężania gdyby w oryginale była uszczelka 1.2 mm a została zamieniona na grubszą 1.5 mm. Wyszło 4%. Niby nie dużo ale po wkręceniu zegara było by ciśnienie sprężania zamiast 17 tylko 16,3bar.
Może i nie dużo ale wpływ na kompresję jest , wiem bo w krótkim czasie zakładałem 1.5 i 1.2 . Przy 1.2 praca silnika jest " twardsza"
Strony Poprzednia 1 … 12 13 14 15 16 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Nowy, używany zabytek Ursus 1224
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo