Odp: Regulacja Dawki Paliwa
sprwadzę bez tego cięgła.
Olej jest - ale faktycznie trochę brudnawy
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ zasilania » Regulacja Dawki Paliwa
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
sprwadzę bez tego cięgła.
Olej jest - ale faktycznie trochę brudnawy
Orientuje się ktoś z kolegów jak zmniejszyć dawke paliwa w pompie w silniku andoria 6ct107- potocznie sw 400 turbo. Przy odpaleniu czy dodaniu gazu rzuca dymem na fest, i przy obciążeniu też puści ale zapierdala jak formuła 1, kiedyś tak forsza podkręciłem też kopcił ale szedł jak burza,
Ten z sw 400 przy agregacie ścierniskowym zapierniczał że aż kolega był zdziwiony, bo jego john deere 160KM ma przy nim co robić a ten pod góre szedł jak burza ale dyma przy tym puszczał
Cudowałem z zapłonem trochę go przyspieszyłem dyma przestał rzucać ale głośno pracował a mocy stracił, dlatego myślę że ktoś łapy do dawki pchał bo na pompie rzadnych plomb nie ma
Beez dymu nie ma ognia musi tak być ' nie kombinuj pompę do pompiarza i on ustawi tak jak ma być
A turbina i i filtr powietrza sprawne ?
Ja nie potrzebuje rad gdzie pompe zawieźć, zadałem pytanie i jak ktoś zna odpowiedź prosiłbym o informacje
Koseś turbina luzu nie ma, filtr jest wymieniony- wkład, może jest za mały przepływ powietrza, filtr jest kompletny od lublinka II ?
Może trzeba zastosować inny filtr
Bo objawy świadczą o złej proporcji powietrza do paliwa i być może filtr jest faktycznie za mały. A Ty masz silnik samochodowy czy rolniczy ( jaki typ regulatora w pompie wtryskowej) ? Bo ja miałem samochodowy w 323 i nie działało to idealnie A kopcil jak lokomotywa po dodaniu gazu .
Chyba rolniczy bo równo obroty trzyma, miałem w forszu samochodową to tam z obrotami nijak było a tu dajesz gazu i trzyma równo, zorganizuję sobie obudowe od bizona albo forsza
A duży jest ten od Lublina ? Przy przeróbce zwykłego bizona na turbo mechanicy od razu biorą z pobliskiego szrotu filtr autobusowy bo na zwykłym nie zaciąga dość powietrza przez turbinę (a np. bizony rekordy miały dwa filtry od zwykłego)
Mały- połowa forszajowskiego, ciekawe czy z forsza się nada czy też będzie za mały?Bo mam podjechać po południu do gościa czy
Może lepiej od razu taki
https://allegro.pl/obudowa-filtra-powie … 63252.html
To forszajowski będzie za mały? Zakupić ten od renówki?
gelek79 śruba od regulacji dawki w leylandzie jest na górze regulatora obrotów taka pochylona po skosie z kontrą na klucz dziesiątkę, wykręcając zwiększasz dawkę.Ale może zacznij najpierw od filtra bo od forszaja jest na pewno za mały a bez powietrza nie ma mocy i leci czarny dym.
Dzięki wielkie Grześ.
Pojechałem do gościa po filtry forszajowskie- obudowy, chciałem wziąść dwa, ale mial jeden od 323 a drugi od 300tki olejowy i odpuściłem, zamówiłem na allegro od renówki premium 420- silnik 11litrów, 250 km czyli powietrza teraz powinno mu wystarczyć
Rur3k nie mogłem zczaić co to za maszynka z tym filtrem a to poczciwy bizonek
Pomierz filtr jakie wymiary mieć powinien wkład. Mam powietrza od Liaza /skody nowy w Kartonie .
Ok odezwe sie jak przyjdzie
Rur3k nie mogłem zczaić co to za maszynka z tym filtrem a to poczciwy bizonek
Taki filterek zamontował poprzedni właściciel jak mu oryginalny silniczek wyciągnął kopyto w środku żniw. Robił na szybko bo inaczej można by go lepiej ułożyć a tak połowa przez klapę wystaje. Za to łatwo czyścić.
Piotrek wymiar 25cm wewnątrz a długość 45cm
Dobra jutro pomierzę ten co mam. Może akurat się nada. Jan bedzie dobry To wyślę Ci i zapłacisz za przesyłkę
Piotr wymiar wewnątrz niecałe 19cm, po zewnątrz 33 cm, długość 47 cm, jak to model AM 401 to pasuje idealnie, jak coś to dzwoń jest do mnie numer, bo próbowałem pisać na pw ale nie mogę bo wyskakuje komunikat że skrzynka pełna a jest pusta od początku tak mam
Moj wewnątrz 20 zewnątrz 30 ale wysokość 47cm. Z jednej strony jest zamknięty. Masz tu dla pewności zdjęcia
https://drive.google.com/file/d/1nezbu1 … p=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1nezbu1 … p=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/1koT3OT … p=drivesdk
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ zasilania » Regulacja Dawki Paliwa
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo