Odp: Ford New Holland serii 40
u mnie ten przycisk nie działa i jeżdze na noznym sprzegle i jest ok
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Ford New Holland serii 40
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
u mnie ten przycisk nie działa i jeżdze na noznym sprzegle i jest ok
To że działa z opóźnieniem to pewnie się sterownik kończy ale powinien wyświetlać błędy. Pajej napraw to jak najszybciej bo pewnie masz przetarty przewód w tunelu a jak zrobi zwarcie to upalisz sterownik a wtedy stoisz bo nawet z miejsca nie ruszy zaś co do kalibracji to powinna pomóc choć nie zawsze.
A jak działa pod pedałem ? Jak puszczasz bardzo powoli to najpierw musisz poczuć jak delikatnie ciągnik zacznie się toczyć a dopiero po dalszym puszczeniu powinien zacząć ciągnąć. Nie może szarpać. Pisze o tym pod tym względem że jak sprzęgło jest skończone to będzie działał z opóźnieniem. U mnie działa płynnie. Jak chcesz to podejdź sobie i porównaj, daleko nie masz.
Jechałem nim krótko, ale pod noga też dziwnie chodził. raczej nie dało się płynnie ruszyć
To znaczy że się sprzęgło kończy. Jeden taki jak mój koło Leszna stał to tak samo, szarpał nawet na rozgrzanym oleju. W nich jest mokre sprzęgło i wymiana to nie taka prosta sprawa.
No to chłopa pocieszyłeś....
Ale chyba nie kupił??? Jest na forum kilku posiadaczy tej serii więc trzeba dzwonić żeby nie wtopić... od tego jest forum
Nie nie kupiłem tylko kolega przyprowadził od niemca i tak testowałem tylko. Ogólnie wygląda na zdrowy. Jutro może rozgrzeje, brakowało też oleju, zobaczę jak po dolaniu i na ciepłym chodzi.
ciagnik zrobiony, ale...
jak podnośnik podnosi na wolnych obrotach to pali sie kontrolka od ciśnienia w skrzyni, po puszczeniu sprzęgła też sie zapala. czy powodem może byc powietrze w układzie i mu przejdzie?
A jak przy zmianie biegów?
jak przerzucam pod obciążeniem z 2 na 3 i analogicznie z 6 na 7 też sie zapala na chwilkę. Przy zmianie b iegów przy uzyciu sprzęgła tak samo. popracowałem nim troche wczoraj i robic robi, ale te zapalajace sie kontrolki mnie martwia. Po lekkim dodaniu gazu gasną, ale wiem że tak nie powinno byc. Kalibracja pomoże? czy sisnienie oleju na jednym sprzęgle ucieka i trzeba jeszcze raz skrzynie rozbierać?
A jaki błąd Ci wyświetla bo na pewno wyświetla. Co do ciśnienia to prędzej bym stawiał na pierścienie uszczelniające na wałku bo to najczęstsze problemy przy składaniu a objawy by pasowały.
właśnie błędu nie wyswietla. może przy kalibracji cos wyskoczy.
chodzi o te pierscienie z tworzywa za niemałe pieniądze? zakładane były nowe, może źle złozył. w razie czego mogę dzwonić do Ciebie?
Można dzwonić a jak nie odbieram napisać SMS-a to oddzwonię w wolnej chwili.
no i d... cos trachło i znów terkocze teraz na wszystkich biegach, więc albo urwał sie innt tryb albo ten dorabiany i poszedł w zebatki i urwał jakis inny. trzeba rozebrac i zobaczyc czy jest sens naprawiać
O k...a!
Nie wiem kto Ci naprawiał ale to ewidentnie źle naprawił.....
U nas jest łepek 28 lat co naprawia te wszystkie zachodnie klunkry. Kiedyś robił u korbanka w serwisie a teraz na swoim jest. Tak jak z nim gadałem to jak ma składać z części dorabianych to się tego nie podejmuje. Tylko oryginał, zamiennik albo używał z przeszczepu. Ale w sumie chłopak roboty ma od groma. W sezonie u ojca jeździ jaguarem. Jak kosił u brata to z nim jeździłem i przy noszeniu 4 ha qq miał kilka telefonów o naprawy więc ludzie to chcą. A jak sam mówi na warsztacie to przynajmniej spokojna robota nie to co na sieczkarni
Laszek mówisz może o Jarku ?
Ja pier... ale numer z tym ciągnikiem. Nie wiem czy wolałbym wadę materiału czy szarpać się z mechanikiem o jego winę.
Ten dorabiany tryb to z jakiego materiału. Badaliście jakoś z czego był stary? Jakieś obróbki cieplnej były na nim robione?
U braciszka w robocie dorobili tak wierzyczkę do pługa obrotowego z materiałów "na oko" że pękła po 4 hektarach jak przyszedł gość z reklamacją to dopiero wtedy wysłali na badanie starą i zrobili kolejna za własne tym razem prawidłowo.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » Ford New Holland serii 40
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo