Bo to nie jest tak jak myślisz z tą pompką... właśnie mnie zmartwiłeś tym co napisałeś.
Tamta pompka to tzw "pompka spiętrzająca" paliwo i działa gdy w baku jest chyba mniej niż 1/4 baku. A jej zadaniem jest tylko "napompować paliwa w punkt baku z którego pompa wtryskowa je zasysa" .Za samo "ciągnięcie" paliwa z baku odpowiada pompa wtryskowa. I teraz są różne "powody" dlaczego paliwo się cofa:
Nieszczelność na przewodach od baku do filtra(oby)
Nieszczelność na filtrze (oby)
Nieszczelność na przewodach od filtra do pompy (oby)
Lub najgorszy wariant czyli rozszczelnienie pompy czego Ci nie życzę.
Żeby zmienić filtr najlepiej mieć paliwa pod korek. Nigdy mniej niż 3/4. Przy zmianie filtra zacisnij przewody paliwowe przy filtrze zanim odkrecisz opaski żeby paliwo się nie cofnęło. Filtr nowy musi być do pełna zalany paliwem. Nie kupuj nic byle jakiego. Musi być filtr dobrej marki. Czytaj najlepiej jakiś oryginał.
Broń boże nie odpalaj na plaka. Ta pompa jest tak wrażliwa że kręcenie na sucho może ją zarżnąć na amen.
Do pompy idzie przezroczysty wężyk. W nim nie ma prawa być ani drobiny powietrza. Jeśli jest -masz Nieszczelność.
Siły na zamiary zmierz....