Odp: Generalny remont
Sprawdz czy masz odpowiednie pierscienie do tlokow.Ifa ma dwa rodzaje tlokow i pierscieni,moze miales zalozone pierscienie 3 mm na rowki w tlokach 3.5 mm.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Generalny remont
Strony Poprzednia 1 … 9 10 11 12 13 … 36 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Sprawdz czy masz odpowiednie pierscienie do tlokow.Ifa ma dwa rodzaje tlokow i pierscieni,moze miales zalozone pierscienie 3 mm na rowki w tlokach 3.5 mm.
Nie, no takiej gafy to by nawet kucharz nie strzelił. Chociaż...
Koledzy ja mam taki 2 problemy
1) Ze 2 lata temu wyjmowałem silnik (sieczkarnia) i od tamtej pory podczas pracy cały czas pękają śruby trzymające misę oczywiście nie wszystkie naraz i po każdym powrocie z pola musze wymieniać je na nowe. A na dodatek zaczoł lecieć olej po uszczelce. Wiecie co może być przyczyną?? A może znacie jakieś dobre kleje do uszczelek pod misę?
2) A drugi problem to taki że jakoś słabiej mi wyrzuca co może być przyczyną.
Prodzę o pomoc będe wdzięczny za każdą informacje. Moje gg 5740907
Jeśli masz na myśli "misę "to znaczy miska olejowa to przychodzi mi na myśl tylko jedno,silnik ma jakieś drgania co powoduje problemy z śrubami.Nie wiem czemu może zapłon albo coś na wale może poduszki a może zupełnie coś innego.A drugie pytanie to nie mam pojęcia.
A czy jak wyjmowałeś silnik to za gwałtownie go nie postawiłeś na ziemie,nie uderzyłeś miską???Kiedyś naprawiałem silnik gość przy wkładaniu silnika uderzył miska i wszystkie śruby jak by nożem uciął.
Koledzy ja mam taki 2 problemy
1) Ze 2 lata temu wyjmowałem silnik (sieczkarnia) i od tamtej pory podczas pracy cały czas pękają śruby trzymające misę oczywiście nie wszystkie naraz i po każdym powrocie z pola musze wymieniać je na nowe. A na dodatek zaczoł lecieć olej po uszczelce. Wiecie co może być przyczyną?? A może znacie jakieś dobre kleje do uszczelek pod misę?
A może po prostu za słabe śrubki dajesz i za mocno je przykręcasz? Jakie masz oznaczenia na łepkach "nowych" śrubek?
Jak olej leci, to coś się gdzieś dobrze nie uszczelnia. Sam musisz to sprawdzić.
Kleju lepiej nie używaj, bo kiedyś trzeba będzie go usunąć i usuwatora "krew zaleje";-)
mają napis "4,8 made in china"
a co do kleju to są rożne szkoły i wszystkie są dobre. Ja jak piewszy raz robiłem silnik 12 lat temu dałem farbę olejną pamiętam że była zielona kombajn nie ma wycieków do dziś
dziś tylko silikon ale nie zawsze np jak z jakiś przyczyn używam tej samej uszelki drugi raz
mają napis "4,8 made in china"
pewnie są made in china, ale 4,8 mogą nie być, a nawet jak by były to i tak ciut za słabe.
Tymi 4.8, to co najwyżej meble możesz sobie w domu poskręcać
Powkręcaj mocniejsze - 8.8, ale bądź patriotą, wesprzyj krajowy przemysł i kup "Made in Poland". Przykręć je z umiarem, a kłopoty Twoje skończą się na zawsze...
jak mówi dobre przysłowie made in china trzy dni i nima
Na myśl mi nie przyszło że można takie coś do silnika wkręcać.
4,8 to z plasteliny robią
ja jakiś czas temu dorwałem japońskie śrubki bodajże ósemki 8.8 . jakość the best .... niby z Chin do Japonii nie daleko ale za to jaka różnica
Chińskie też mogą być, tylko muszą być odpowiednio drogie. Najgorsze, że obecnie są chińskie podróbki chińskich towarów.
Panowie pytanie: Czy ma znaczenie którą stroną założymy korbowody na wale? Zamki maja być (patrząc od dołu silnika) po prawej czy po lewej stronie?
Zamki mają być od strony wałka rozrządu .
W słupsku robią na 100% generalny remont silnika za ok 9 tys zł i masz wszystkie częsci oryginalne żadne zamienniki nie wchodzą w gre.
W Szerminku koło Płńska remont silnika do 512 to około 4500 zł , oczywiście jak wał wyda szlif .
no tez sie zastanawiam jaki koszt calkowity za generalke gdyz tydzień temu coś zaczeło chałasowac w silniku ( ominę zbedne gadanie i przejde do sedna) przekrecił na panewce
oczywiscie wszystko robie sam a do pomocy (mechanik od którego czerpie rady)
i po dzisiejszym dniu zostało mi zdjac koło zamachowe a po drugiej stronie te koło (szajbe) z paskami (od wentylatora i sprężarki) i z tym mam problem wiem ze to jest na klinie ale ciezko idzie zbijanie.
silnik mam wyjety na stole wyciagałem go turem na c-360 i twierdze ze był za słaby.
ogolnie zeszło mi juz niecałe 2 dni (od 9 do 15)
w poniedziałek daje wał do szlifu w Małej Nieszawcze k/Torunia
no i od 23.09 zaczynam składanie
moze jakieś porady ??
Gorzałę postaw mechanikowi po robocie.
Strony Poprzednia 1 … 9 10 11 12 13 … 36 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Generalny remont
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo