201

Odp: Generalny remont

Sprawdz czy masz odpowiednie pierscienie do tlokow.Ifa ma dwa rodzaje tlokow i pierscieni,moze miales zalozone pierscienie 3 mm na rowki w tlokach 3.5 mm.

GG 5704394

202

Odp: Generalny remont

Nie, no takiej gafy to by nawet kucharz nie strzelił. Chociaż...

www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl
- Raj dla stóp smile Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal

Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.   http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

203

Odp: Generalny remont

Koledzy ja mam taki 2 problemy

1)  Ze 2 lata temu wyjmowałem silnik (sieczkarnia) i od tamtej pory podczas pracy cały czas pękają śruby trzymające misę oczywiście nie wszystkie naraz i po każdym powrocie z pola musze wymieniać je na nowe. A na dodatek zaczoł lecieć olej po uszczelce. Wiecie co może być przyczyną?? A może znacie jakieś dobre kleje do uszczelek pod misę?

2)  A drugi problem to taki że jakoś słabiej mi wyrzuca co może być przyczyną.

Prodzę o pomoc będe wdzięczny za każdą informacje. Moje gg 5740907

204 Ostatnio edytowany przez tomek1974 (2009-07-12 12:52:59)

Odp: Generalny remont

Jeśli masz na myśli "misę "to znaczy miska olejowa to przychodzi mi na myśl tylko jedno,silnik ma jakieś drgania co powoduje problemy z śrubami.Nie wiem czemu może zapłon albo coś na wale może poduszki a może zupełnie coś innego.A drugie pytanie to nie mam pojęcia.

205

Odp: Generalny remont

A czy jak wyjmowałeś silnik to za gwałtownie go nie postawiłeś na ziemie,nie uderzyłeś miską???Kiedyś naprawiałem silnik gość przy wkładaniu silnika uderzył miska i wszystkie śruby jak by nożem uciął.

GG 5704394

206

Odp: Generalny remont

januszw127 napisał/a:

Koledzy ja mam taki 2 problemy

1)  Ze 2 lata temu wyjmowałem silnik (sieczkarnia) i od tamtej pory podczas pracy cały czas pękają śruby trzymające misę oczywiście nie wszystkie naraz i po każdym powrocie z pola musze wymieniać je na nowe. A na dodatek zaczoł lecieć olej po uszczelce. Wiecie co może być przyczyną?? A może znacie jakieś dobre kleje do uszczelek pod misę?

A może po prostu za słabe śrubki dajesz i za mocno je przykręcasz? Jakie masz oznaczenia na łepkach "nowych" śrubek?
Jak olej leci, to coś się gdzieś dobrze nie uszczelnia. Sam musisz to sprawdzić.
Kleju lepiej nie używaj, bo kiedyś trzeba będzie go usunąć i usuwatora "krew zaleje";-)

www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl
- Raj dla stóp smile Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal

Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.   http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

207

Odp: Generalny remont

mają napis  "4,8 made in china"
a co do kleju to są rożne szkoły i wszystkie są dobre. Ja jak piewszy raz robiłem silnik 12 lat temu dałem farbę olejną pamiętam że była zielona kombajn nie ma wycieków do dziś
dziś tylko silikon ale nie zawsze np jak z jakiś przyczyn używam tej samej uszelki drugi raz

208

Odp: Generalny remont

Krzysiek napisał/a:

mają napis  "4,8 made in china"

pewnie są made in china, ale 4,8 mogą nie być, a nawet jak by były to i tak ciut za słabe.

209 Ostatnio edytowany przez PiotrK (2009-07-15 20:47:33)

Odp: Generalny remont

Tymi 4.8, to co najwyżej meble możesz sobie w domu poskręcać wink
Powkręcaj mocniejsze - 8.8, ale bądź patriotą, wesprzyj krajowy przemysł i kup "Made in Poland". Przykręć je z umiarem, a kłopoty Twoje skończą się na zawsze... wink

www.ifa-serwis.pl - warsztat, szlifiernia, pompy wtryskowe, wtryskiwacze i mycie w myjkach ultradźwiękowych.
www.rajstop.pl
- Raj dla stóp smile Najtańszy i najlepszy sklep w sieci - hurt i detal

Zamiast PW proszę napisać maila - szybciej dochodzi i jest pewniejszy.   http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku.

210

Odp: Generalny remont

jak mówi dobre przysłowie made in china trzy dni i nima

Każdy samochód może służyć Ci do końca życia... tylko wystarczy nim z...... smile

211

Odp: Generalny remont

Na myśl mi nie przyszło że można takie coś do silnika wkręcać.

212

Odp: Generalny remont

4,8 to z plasteliny robią

213

Odp: Generalny remont

ja jakiś czas temu dorwałem japońskie śrubki bodajże ósemki 8.8 . jakość the best .... niby z Chin do Japonii nie daleko ale za to jaka różnica cool

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

214

Odp: Generalny remont

Chińskie też mogą być, tylko muszą być odpowiednio drogie. Najgorsze, że obecnie są chińskie podróbki chińskich towarów.

215

Odp: Generalny remont

Panowie pytanie: Czy ma znaczenie którą stroną założymy korbowody na wale? Zamki maja być (patrząc od dołu silnika) po prawej czy po lewej stronie?

216

Odp: Generalny remont

Zamki mają być od strony wałka rozrządu .

od małej myszki do Cesarza , wszyscy żyją z gospodarza

tel 782 616 889 dla kolegów z forum czynny całą dobę  Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki , tylko cuda zabierają mi trochę czasu.                                                                                                          "Mówią żem jest paranoid a ja nie przejmuję się jadę co fabryka dała ....."

217

Odp: Generalny remont

W słupsku robią na 100% generalny remont silnika za ok 9 tys zł i masz wszystkie częsci oryginalne żadne zamienniki nie wchodzą w gre.

218

Odp: Generalny remont

W Szerminku koło Płńska remont silnika do 512 to około 4500 zł , oczywiście jak wał wyda szlif .

od małej myszki do Cesarza , wszyscy żyją z gospodarza

tel 782 616 889 dla kolegów z forum czynny całą dobę  Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki , tylko cuda zabierają mi trochę czasu.                                                                                                          "Mówią żem jest paranoid a ja nie przejmuję się jadę co fabryka dała ....."

219

Odp: Generalny remont

no tez sie zastanawiam jaki koszt calkowity  za generalke  gdyz tydzień temu coś zaczeło chałasowac w silniku ( ominę zbedne gadanie i przejde do sedna) przekrecił na panewce


oczywiscie  wszystko robie sam a do pomocy (mechanik od którego czerpie rady)

i po dzisiejszym dniu zostało mi zdjac koło zamachowe a po drugiej stronie te koło (szajbe) z paskami (od wentylatora i sprężarki) i z tym mam problem  wiem ze to jest na klinie ale ciezko idzie zbijanie.
  silnik mam wyjety na stole wyciagałem go turem na c-360 i twierdze ze był za słaby.

ogolnie zeszło mi juz niecałe 2 dni  (od 9 do 15)

w poniedziałek daje wał do szlifu  w Małej Nieszawcze k/Torunia
no i od 23.09 zaczynam składanie 
moze jakieś porady ??

220

Odp: Generalny remont

Gorzałę postaw mechanikowi po robocie.