Odp: Układ kierowniczy
Cześć, jednak wyrwało mi znowu swożeń wachacza mostu od strony misy olejowej . Plan jest taki żeby dać jednolitą oś przez całą długoś . Pytanie jak to jest zrobione w 303 ? Jak jest swożeń blokowany ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Układ kierowniczy
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Cześć, jednak wyrwało mi znowu swożeń wachacza mostu od strony misy olejowej . Plan jest taki żeby dać jednolitą oś przez całą długoś . Pytanie jak to jest zrobione w 303 ? Jak jest swożeń blokowany ?
jak to możliwe ze ci sworzeń urwało jak on tam jest wbijany na siłę i przykręcany na 3 śróby ja swojego nie mogłem wybić choć miał luzy
Zadając te pytanie już powinieneś podejrzewać co tam się dzieje . Lekko siedział podczas wybijania .
Jak kupiłem mojego 323 to też miał urwany...
Krzysiek a nowy z kąd brałeś , lekko wszedł ?
to zostaje jedynie wyjąć przedni most wyjąć kołyskę zawieść do frezera napawa brakujący materiał i odtworzy tak jak powinno być
bo obawiam się ze jak wstawisz jeden cały długi sworzeń to w momencie w którym się wybiją owe jaja na panewkach to go nie wybijesz bo będzie się ukosował miałem już podobne przypadki no i nie było lekko więc ja bym regenerował to co jest do stanu fabrycznego
Witam Panowie. Wczoraj spotkał mnie taki problem w 323. Zjechałem z Pola po 10 godzinach orki zgasiłem ciągnik. I po godzinie odpaliłem go ponownie. Kręcę kierownicą a koła niestety nie skręcają. Kierownica chodzi lekko ale koła nie reagują. Podczas całego dnia w Polu nic się nie działo. Dopiero jak dojechałem do domu i zgasiłem ciągnik. Dodam że ze 2 tygodnie temu wymieniałem tyleje w przednich kołach bo miały luzy i woziło go po drodze delikatnie. Przeszperałem kilka tematów i takiego objawu niestety nikt nie miał więc ciężko mi teraz dość co to. Czy orbitrol? Gdyby oleju nie było w układzie to wspomaganie by nie działało ale kiera się kręci.
Co byście Panowie doradzili?
a wspomaganie pedałów działa ?
bo jezeli nie to zerwało ci klin przy pompie i ona wtedy stoi
ewentualnie wtedy coś zapowietrza ci orbitrol
Gdyby klin zerwało to nie kręciłby lekko kierownica.Po kolei trzeba dochodzić.
no ale może lekko kręcić kierą ale na pusto
jeżeli pompa nie dawałaby cisnienia to efekt byłby taki ja na zgaszinym silniku czyli raczej ciężko, dlatego pompę zostawiłbym w spokoju
Panowie wspomaganie działa pedały tak samo kierownica się kręci poprostu koła w ogóle nie reagują:/
a sprawdzałeś czy ośka w wieloklinie się nie obraca w przednim wąsie
Chyba że urwał krzyżak przy orbitrolu jak ja w e512...
Najdziwniejsze właśnie jest to że z Pola zjechałem bez problemu i dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu pojawił się ten problem. Trzeba będzie chyba wezwać lawete i zabrać go do mechanika. Na pewno zdam relację co to było.
A to są mechanicy co naprawiaja forsze?
nie wiem ale nie znam się na tyle więc dlatego wole zasięgnąć tutaj opinii fachowców żeby później ktoś nie na chachmęcił bez potrzeby rozbierając pół ciągnika.
Panowie kupilem nowy orbitrol i nową pompe wspomagania. Czy ktos z was wie gdzie kupie ten frezowany trzpien lub stożek z nakrętką ktory wychodzi z pompy? Bo w moim forszu byl jiz kombinowany . Niestety u producenta pomp tego trzpienia noe maja. Na 12 frezów mam
niestety nie mam opcji edycji wiadomości. Chodzi mi o coś takiego
https://allegro.pl/oferta/fortschritt-z … 7570945518
nigdzie nie mogę tego znaleźć. 12 frezów
https://www.thu.pl/pl/c/UKLAD-KIEROWNICZY/2103 na thu sa dwa typy I zaden z nich nie pasuje?
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Układ jezdny » Układ kierowniczy
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo