Odp: co może być przyczyną z duze spalanie
ale ten silnik ma symbol 6vd to dlaczego końcówki mają być 8vd
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Pokój do pogawędek » co może być przyczyną z duze spalanie
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ale ten silnik ma symbol 6vd to dlaczego końcówki mają być 8vd
Przy takim spalaniu, to myślałem, że to 8VD Jak 6VD to takie same końcówki jak przy 4VD, ale i tak pompa i wtryski do sprawdzenia.
końcówki nowe założył PF-064 oryginalne pompa też sprawdzana a gdyby pompa zdychała to nie miała by siły żeby przebić nowe końcówki
Ona nie koniecznie musi zdychać, wręcz przeciwnie... Za dużo w niej życia
a u ciebie ile kosztuje taka pompa czy może masz na wymianę takie pompy
Pompy nie trzeba kupować, ją trzeba dobrze ustawić. Możesz mi ją podesłać, ale to trochę będzie trwało. Wtryskiwacze też podeślij, bo skoro ten pompiarz założył końcówki PF-064, to znaczy, że o IFIE nie ma zielonego pojęcia.
ale ja sprawdzałem u siebie i mam takie same wtryski założone (w zeszłym roku ) i idealnie śmiga wszystko i pali mi max do 14 literków na hektar
Symbol rozpylacza masz ten sam? W katalogu rozpylacze o tym symbolu są do IFY W60, która nie istnieje! Gdzieś jest jakaś pomyłka i tych końcówek nie stosowałbym. Na pewno nie jest to też oryginał, bo rozpylacze te pochodzą z innej firmy i z innego kraju.
tak ten sam bo specjalnie wyciągałem wczoraj i w złotoryji w sklepie ify też takie mają i naa końcówkach jest wygrawerowane ifa pf-064 i na tych starych co w zeszłym roku je wymieniałem też tak samo jest
a z jakim symbolem powinny iść tam końcówki ???:hmmm:
To są takie rozpylacze jak na tej aukcji http://www.allegro.pl/item691759974_kon … f_064.html ?
tak dokładnie takie same
Jeżeli kształt tego rozpylacza, jest dokładnie taki sam jak tego na zdjęciu z powyższej aukcji, to jest to zły rozpylacz. Są też rozpylacze o takim samym symbolu, ale o zupełnie innym kształcie i wtedy są one do zupełnie innego silnika. Tak więc sprawa się troszke komplikuje
Napisz jeszcze ile masz głowic w tym swoim silniku? Dwie potrójne czy sześć pojedynczych, bo może masz zupełnie inny silnik, niż ten, o którym piszemy.
sześć sztuk głowic i silnik chłodzony cieczą
No to kolego nie masz silnika 6VD tylko L60, a to jest duuuża różnica.
no ale na silniku jes nabite jak byk 6vd13,5/12srf i wg tego zamawiałem części do silnika
http://www.thu.pl/index.php?cPath=11_31
Na te silniki mówi się L60, bo montowano je w samochodach IFA L60 i jest to silnik MAN'a. Nawet jak będziesz coś do nich zamawiał, to lepiej używaj określenia "do L60" niż 6VD, bo takich pomyłek może być więcej, a przy wysyłkach części, bez oranoleptycznego ich sprawdzenia przez Ciebie, możesz się lekko zdziwić. Zwykłe 6VD ma wiele wspólnego z 4VD, ale z tym "L60", już niestety nic.
To teraz zobacz kształt rozpylacza do Twojego silnika na stronie THU - http://www.thu.pl/product_info.php?products_id=450 i porównaj go z tym z aukcji. Widzisz różnicę?
no różnią się i to nawet sporo ale symbole mają te same i już teraz sam nie wiem co jest grane
Ja też nie. Generalnie nie zajmuję się tymi silnikami. W Jarocinie jest zakład co się nimi zajmuje i tam się pytaj. Ja ze swojej strony mogę załatwić Ci części i to tylko oryginały, które w dodatku są strasznie drogie. A jakie masz u siebie tłoki, aluminiowe czy żeliwne?
ja w zeszłym roku wstawiałem aluminiowe bo innych nie mogłem dostać ale znajomy w swoim ma jeszcze te oryginalne z tymi śmiesznymi wkładkami w tłokach i troche już mu zaczynają one latać to je zapunktował
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Pokój do pogawędek » co może być przyczyną z duze spalanie
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo