381

Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300

Krzysiek napisał/a:

Widzę że do tego koła można coś dokręcić tylko trzeba mieć co. Puki co trza to odpalić...  Szkoda że rozrusznik od czwórki nie pasuje.

Zadzwoń do mnie to Ci sprawę naświetle skąd napęd dostać.  663II9649

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

382

Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300

Jutro dryndnę dziś pryskator rekordy wydajności bił...

383

Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300

Krzysiek napisał/a:

Trochę o oczyściłem rocznik 72.  Pompa 80.  Stał suchy przez korek poświeciłem do miski a przez miejsce na rurkę od bagnetu zajrzałem do środka. O dziwo poza pajęczyną przy dziurze wygląda obiecująco, jak by olej ktoś spuścił miesiąc temu.
Pompa jest bez przewodów. Kurz zatkał wyloty na wtryski odkręciłem oczyściłem. Pod spodem wszystko fajnie. Pod pokrywką też ładnie. 
Niepokojące jest to że przewody od smarowania głowic są nie dokręcone ktoś coś kombinował.... 
Cóż muszę zamówić przewody  zalać olejem i próbować a no i jeszcze rozrusznik trzeba jakiś znaleźć.
Jak zamontować alternator, sprężarkę, pompę wspomagania? Koło jest na jeden pasek...

https://images90.fotosik.pl/183/50fef12c8ba43edfmed.jpg

Rozruszaj dobrze pompę wtryskową bo sekcje zastał się i pewnie listwa zacięta

384

Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300

W moim w pompie też wszystkie  sekcje zastane były,  a to przez olej roślinny na którym jechał bo to w piekarni stał.  Trochę rozpuszczalnika nafty i będzie hulać

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

385

Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300

Wygląda na zdjęciu, że sekcje tłoczące w pompie wtryskowej są pozawieszane, wszystkie.

386

Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300

Sławek przyznam się pierwszy raz w życiu zajrzałem do pompy.... no ładnie wygląda stwierdziłem. Zrobiłem fotkę wink. No i muszę przyznać że jak teraz patrzę na to zdjęcie to to że sekcje wiszą jest oczywiste. Dzięki wink
Andrew zadzwonię do Ciebie jak się będe brał za nie go solidnie. Puki co parę dni byłę wyłączony  bo musiałem babcie na drugim końcu Polski pochować. KObiecina miał 87l no i przyszła na nią pora. Ostatnia z jej pokolenia w rodzinie.

Generalnie muszę jeszcze drobne policzyć bo silnik to silnik ale tu 300 tam 500 i kolejne 3 tyś się nazbiera...

387

Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300

Jak będziesz chciał to możemy się zamienić korpusami rozrusznika.

Małe świństwa mówi się głośno... Wielkie - szeptem. Prawdy natomiast nie mówi się w ogóle. Kto wie czy każda prawda nie jest w gruncie rzeczy największym świństwem? więcej
Marek Hłasko - Ósmy dzień tygodnia

388

Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300

Podstawowy błąd w sprzętach używanych okazjonalnie, np kombajn zbożowy, agregat prądotwórczy, itp. Zostawia się cięgło tzw "gazu ręcznego" w pozycji stop. Listwa dawkująca ściągnięta w pozycję zero. Po roku i ruchu dźwigni na pełną dawkę, listwa ruszy się albo niekoniecznie. Po kilku latach idę o zakład, że mimo ruchu dźwigni listwa stoi jak stała, czyli na pozycji zero.

389

Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300

ja tak miałem w c-4011 została listwa zaciągnięta na full no i tak zastała się chcieliśmy go odpalić szarpnęliśmy gazem listwa stanęła na pewnej dawce jak ciągnik odpalił jak poszedł na pełne obroty myśleliśmy ze się rozpadnie silnik z kolektora pełen ogień i zgasić go nie szło listwa nie reagowała dopiero jak mu paliwo oderwałem to powoli zgasł

Nie ma to jak FORTSCHRITT

390

Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300

generalnie jest problem z przewodami. PiotrK pisze że coś ma ale jest mało precyzyjny....
Ktoś wie może w czym są wtryski i pompa z króćcami 14mm z każdej strony?
No i żeby pompa była rzędowa  bo przy rotacyjnej są zazwyczaj mocno gięte.
Mógłbym wziąć od czerocylindroweo ale skrajne będą za krótkie  jak to pospawać?

391 Ostatnio edytowany przez Laszek (2019-05-26 18:54:24)

Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300

Szukaj od v8, tej ja coś powinienem mieć

E 516 na części
Telefon 695 076 269

392

Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300

https://www.agro-bis.eu/aktualnosci/36- … tryskowych

Może tu pomogą albo taki zakład w okolicy by sie znalazł

W końcu się udało...............
Rolnik hobbbysta ( zmieniam hobby na wino kobiety i śpiew
Specjalista od "burz" smile

393 Ostatnio edytowany przez Andrew89 (2019-05-27 00:56:24)

Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300

Zadzwoń w końcu to o przewodach też Ci opowiem co i jak. Nie ma z dostępnością najmniejszego problemu..

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Caterpillar 428B,
Case Magnum 7210, MF 38

394

Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300

Krzysiek sprawdzałem w graciarni i są, jak chcesz to zabieraj

E 516 na części
Telefon 695 076 269

395

Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300

gelek79 napisał/a:

https://www.agro-bis.eu/aktualnosci/36- … tryskowych

Może tu pomogą albo taki zakład w okolicy by sie znalazł

W przyszłym tygodniu powinienem mieć na podwórku. Zobaczymy

396

Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300

Wrzucaj go i zapodaj jakiś filmik ciekawi mnie jak to będzie brykać

W końcu się udało...............
Rolnik hobbbysta ( zmieniam hobby na wino kobiety i śpiew
Specjalista od "burz" smile

397

Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300

Puki co pompa jest tak zastana że nie chce ruszyć... Nawet chamskie traktowanie sekcji śrubokrętem nie pomaga. zalałem rozpuchem poczekam

398

Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300

Nafta pomoże

W końcu się udało...............
Rolnik hobbbysta ( zmieniam hobby na wino kobiety i śpiew
Specjalista od "burz" smile

399

Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300

No może. Jutro jadę po rozrusznik. gość ma chyba całego chłodzonego wodą na części. Może pompa będzie dychać i cenę powie dobrą to wezmę. Wtryski pewnie nie pasują...
Z tego co mówi Andrew to muszę zmienić filtr oleju i koło pasowe. 
Co do filtra to patrzałem na niego i się zastanawiam czy nie wystarczy wyciąć trochę tego kanału na dolne śruby i dać krótsze śruby?????
Moje koło zamachowe ma 8,5 cm grubości w sieczkarni są chudsze?

400

Odp: Silnik 4VD 14,5/12-1 SRL w ZT300

No!
Rozrusznik jest
Pompa jest ( z sieczkarni)
czekam na  przewody, między czasie muszę podpiąć wtryski do 323 by zobaczyć czy paliwo przez nie przeleci. Wyszły bez  problemu byłem w szoku jak fajnie niemiec pomyślał  i nie siedzą w " tulei" tylko trzymają je 2 "pierścienie" na dole i w połowie.