Odp: wszystko o ursus 912
Wspawane flansze ale felgi miałem jednoczęściowe a nie skręcane .
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » wszystko o ursus 912
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Wspawane flansze ale felgi miałem jednoczęściowe a nie skręcane .
ja mam takie koła w jumzie na piastach od stara
No ja myślę o nich do Zatora 7211 a obecnie ma 7.50-20
I te piasty pasowały na półośki od białoruśki?
No ja myślę o nich do Zatora 7211 a obecnie ma 7.50-20
jak miałem 7211 to dałem mu starowskie koła i było dobre, piasty starowskie naspawałem na czop od zetorka, piasty stara są zotworem na półoś napędową i nasuwa się na czop i spawa
ja mam te piasty z przedniej osi od stara tato na tokarce musiał przednie łożysko w piaście pogłębić i dopasowałem łożyska według ośki i szerokość odpowiednią a pod tylne łożysko dorobił dystans na oskę i wszystko spasował jak oryginał
Laszek napisał/a:No ja myślę o nich do Zatora 7211 a obecnie ma 7.50-20
jak miałem 7211 to dałem mu starowskie koła i było dobre, piasty starowskie naspawałem na czop od zetorka, piasty stara są zotworem na półoś napędową i nasuwa się na czop i spawa
Jakoś nie rozumiem 🤔
piasty stara 66 mają łożyska osadzone na rurze (wewnątrz idzie półośka napędowa), tą rurę z osadzeniami łożysk i gwintem do nakrętki należy odciąć od mostu i nałożyć na czop zetorka, zaspawać i założyć piastę stara
Te koła już masz czy dopiero szukasz?
Jak wstępnie kiedyś pomierzyłem pasowały by do 360 koła od prasy John Deere . Takie jak ja mam 15/55 r17 widziałem w lato u handlarza po 150-200 zł. A były chyba też 19/45r17 ale to już drogo bo chyba 450.
Zawsze można też standardowo felgi od Ostrówka i oponę 11.5 r 15,3
piasty stara 66 mają łożyska osadzone na rurze (wewnątrz idzie półośka napędowa), tą rurę z osadzeniami łożysk i gwintem do nakrętki należy odciąć od mostu i nałożyć na czop zetorka, zaspawać i założyć piastę stara
A no tero łapie. Dziękować za wytłumaczenie. A jeśli nie ma się takiego mostu od stara żeby to uciąć to wytoczyć taką nakładkę i nałożyć na czop od zetora
Witam serdecznie może ktoś z doświadczonych mechaników powiedzieć mi czy w Ursusie 1222 da radę wyciągnąć tłoki na dół bez ruszania wału? Chciałbym wymienić pierścionki zgarniajace
Na dół ? Pierwsze słyszę ale kiedyś jakiś ginekolog prze tłumik wyciągnął 🤣🤣
Zdjęcie głowicy to niewiele roboty i przy okazji szczelność można sprawdzić.
Głowica była robiona komplet zaworów i sprawdzana na szczelność, miało być dobrze a olej wali tlumikiem. Niestety tak jest jak się nie zrobi odrazu tylko jakimś pseldo mechaniom się zaufa. Dlatego nie chciałbym już góry ruszać ale jak nie da rady to trzeba będzie zrzucić górę.
Może zadam głupie pytanie: czy taki sposób wyjęcia tłoków wraz z korbowodami jest możliwy w jakimkolwiek silniku?
Może by i wyszły ale w niskopreznym gdzie skok i wysokość tłoka jest mniejsza ale jak wsadzić pierścienie żeby nie uszkodzić to już nie wiem ...
Może i wyjąć by dało ale jak to potem włożyć? Chyba że bez pierścieni.....
nie ma opcji tylko góra
No widzę że spadamy ma poziom AF, bo trudno ten problem jakiś racjonalny sposób wyjaśnić.
Są rzeczy które wypadało by zrobić porządnie. Ściągnij głowice spuść olej nalej nafty na tłoki i sprawdź czy na pewno to wina pierścieni a nie prowadnicy zaworowej. Jeżeli nafta w oczach zejdzie z tłoka to sprawdź stopień zużycia tulei i wtedy będzie wiadomo co trzeba zrobić.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Ciągniki » wszystko o ursus 912
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo