Odp: turbo doladowanie
Piękna robota!
http://www.youtube.com/watch?v=oFEkZx2UT2s
http://fortschritt.p2a.pl/viewtopic.php?id=1072
http://www.klasyczny.com/forum/viewtopi … 6128#p6128
+103 / -1
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Strony Poprzednia 1 … 68 69 70
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Piękna robota!
Piękna robota!
Jeszcze uwazam itercooler :-D
Kawal dobrej roboty, fajny wydech:-) Masz oryginalny filtr powietrza czy jakis wiekszy lub podwojny?
jaką turbine polecacie do 323 mam od mtz ale nie wiem czy nie jest za mała ?
nie wiem od polskiej szóstki czy od czwórki bedzie lepsza ?
Daj co masz i zobaczysz.
Turbo od MTZ jest też dobre.
Ja mam turbo od 6.cyl. Ursus, pierwotnie chciałem od 4.cyl., ale wysłali mi inne :-(
Kolega ma zamontowane od 4.cyl i laduje lepiej. :-D
Czasem chcę kupić następne turbo od 4cyl. i przerobic to a turbo od 6.zyl dam na silnik Ifa 6VD :-D i wtedy to będzie OK. :brawo:
to wy testuje tą turbinę od mtz 952 i zobaczymy jaki będzie efekt
Zainstaluj też manometr do pomiaru ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Robię nowy filtr powietrza, dzięki czemu turbo ma mniejszy opór ssania i wiecej laduje :-D
a nie będzie się on szybciej zaklejał wilgoć i kurz momentalnie go zakleją
No może różnie z nim być
Teraz z tym juz nie robim w polu, jeżdżę tylko po drogach,tu i tam do lasu itp.
Jeszcze na to bede zrobiona pokrywa metalowa, aby woda tam nie docierała.
Przed tym miałem tam olejowy filtr powietrza od Zetor 12011 i nie byl dobry.
Ten papierowy filtr pochodzi z ciężarówki Tatra 815 i ten ma silniki V8,V10 i V12
Najlepiej by było mieć oryginalną obudowę od samochodu np z autobusu Autosan (jak u was występują) bo w niej masz wstępne oddzielone zanieczyszczenia przez zawirowania (wpadają do specjalnej kieszeni). Od Zetora 12011 nie dziwne że był za mały filtr bo do wersji turbo były zakładane większe niż do wolnossących.
Teraz mi turbo laduje o 0,2-0,3Bary wiecej.
Jeszcze to spróbuję przy większym obciążeniu gdzieś pod górę.
Logiczne jest, że jeśli zmniejszę opór powietrza dolotowego, turbo będzie pchać więcej.
:walka:
Dlatego ja do 6ct107 leyland mam zamontowane 2 filtry, zdjęcie kiedyś gdzieś wrzuciłem.
androl:
A jakie filtry?
Jak to ładnie pasuje
androl:
bardzo ładne, też chciałem to zrobić, ale nie mam żaden z tych filtrów powietrza :-(
Ten mój papierowy filtr pochodzi z Tatra 815 i jest tani, kosztuje około 400KÄ (50ZL), więc nie ma o czym rozważać. :-D
Mam taki zestaw jakby Cię interesował razem z łącznikiem pomiedzy filtrami.
Strony Poprzednia 1 … 68 69 70
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » turbo doladowanie
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo