Odp: Tur
Ja co roku ładuje 3-4 auta wapna na piasta 360 i jakos idzie, z podniesieniem zero problemu na niskich obrotach. Teraz biore sie za remont przedniej osi i przy okazji wezmę się za wspomaganie
Telefon 695 076 269
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Inne maszyny » Tur
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ja co roku ładuje 3-4 auta wapna na piasta 360 i jakos idzie, z podniesieniem zero problemu na niskich obrotach. Teraz biore sie za remont przedniej osi i przy okazji wezmę się za wspomaganie
Piotrek1990 napisał/a:C360 na pompie zetora też tonę gdy trzeba podniesie ale kierowania zero. Poza tym Pajej mówisz o ładowaniu wapna itd. Zdajesz sobie sprawę jak dostaje ciągnik w d**e przy takich prach. Bigi ok. Do tego się nada
co roku 2 TIRy ładuje władymircem do którego zapięty jest maszt od widlaka ze zmotana łyżka, to dopiero mordęga
To się nazywa samozaparcie
Ja ładuje cyklopem z gablami od ziemniaków i idzie ładnie choć nieraz koło w powietrzu jest abood ciągnika albo od cyklopa
Marku a ten twój tur to nie występuje też w małych zetorach 3i 4 cylindrowych? Podlaczyłeś się między pompę i most czy z hydrauliki ciągniesz? Biorąc olej z przodu można spory wzrost ciśnienia uzyskać.
Za miedzą mają różne adaptacje i różne wielkości tych ładowaczy. Mój jest ND5-018 czyli ten średni dedykowany do ciężkich zetorów montowane na półramę i faktycznie solidnie wszystko wygląda. Do mniejszych ciągników były ND5-013, 14, 15 a do większych 17, 18, 32
Ja z natury jestem oszczędny w ruchach i zamontowałem go tak jak był montowany fabrycznie, czyli na złącza hydrauliki zewnętrznej.
Myślałem że ta "5" to oznaczenie modelu nie serii. Te mniejsze do 3 i 4 cyl. są mocowane do tylnego mostu czy na obudowie skrzyni ? Sterowane są chyba elektrozaworami a ma to instalacje połączoną z elementami układu prostowodowego np krańcówkami czy tylko połączone z cewką zaworu.
Rur3k napisał/a:Marku a ten twój tur to nie występuje też w małych zetorach 3i 4 cylindrowych? Podlaczyłeś się między pompę i most czy z hydrauliki ciągniesz? Biorąc olej z przodu można spory wzrost ciśnienia uzyskać.
Za miedzą mają różne adaptacje i różne wielkości tych ładowaczy. Mój jest ND5-018 czyli ten średni dedykowany do ciężkich zetorów montowane na półramę i faktycznie solidnie wszystko wygląda. Do mniejszych ciągników były ND5-013, 14, 15 a do większych 17, 18, 32
Ja z natury jestem oszczędny w ruchach i zamontowałem go tak jak był montowany fabrycznie, czyli na złącza hydrauliki zewnętrznej.
za miedza tj gdzie?
Myślałem że ta "5" to oznaczenie modelu nie serii. Te mniejsze do 3 i 4 cyl. są mocowane do tylnego mostu czy na obudowie skrzyni ? Sterowane są chyba elektrozaworami a ma to instalacje połączoną z elementami układu prostowodowego np krańcówkami czy tylko połączone z cewką zaworu.
Każdy nakladacz ma swój numer np. UNHZ-750 ma znak ND4. Mniejsze Zetory mają skrzynię jak nasze c-360 i są montowane mniej więcej podobnie jak nasze TURy do c-360 z ramami pomocniczymi. Sterowanie zwykłymi elektrozaworami, a zamiast krańcówek są dwa zawory przeciążeniowe i to wszystko.
za miedza tj gdzie?
Tam gdzie wyprodukowano humpolecké strojÃrny humpolec a.s. praźská humpolec
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Inne maszyny » Tur
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo