1

Temat: Tur

Jak to jest z tymi turami i mocowaniami. znalazłem cos takiego https://www.olx.pl/oferta/adaptacja-tur … DyV4s.html ale czy kazdego TURa do tego podepnę czy jak to jest? Ja jestem zielony w tych sprawach

Rolnik z powołania:-)

2

Odp: Tur

Jak kupisz tur tej konkretnej firmy która zrobiła tą adaptację. I ten sam model ;P a tak to...

Siły na zamiary zmierz....

3

Odp: Tur

Pajej napisał/a:

Jak to jest z tymi turami i mocowaniami. znalazłem cos takiego https://www.olx.pl/oferta/adaptacja-tur … DyV4s.html ale czy kazdego TURa do tego podepnę czy jak to jest? Ja jestem zielony w tych sprawach

Nie każda morda pasuje do Forda i tak też jest z turami 🤣😂😂😂

4

Odp: Tur

hym, czyli trzeba sie wywiedzieć do jakiego tura ta adaptacja. Dzieki

Rolnik z powołania:-)

5

Odp: Tur

Prościej jest przerobić adaptację z kompletu od tura niż tak by obca pasowała do ładowacza.

Masz już jakiegoś tura i kombinujesz jak do drugiego ciągnika zamocować czy szukasz dopiero?

6

Odp: Tur

W zasadzie jak masz jakiekolwiek pojęcie o cięciu i spawaniu to byle miedzy turem mieściła się maska i reszta. I byle tur był sprawny nie spawany. Resztę sam ogarniesz. Tury raczej są sprzedawane w komplecie.

Siły na zamiary zmierz....

7

Odp: Tur

Rur3k napisał/a:

Prościej jest przerobić adaptację z kompletu od tura niż tak by obca pasowała do ładowacza.

Masz już jakiegoś tura i kombinujesz jak do drugiego ciągnika zamocować czy szukasz dopiero?

Właśnie o to chodzi że nic nie mam, i szukam coś do mojego forda

Rolnik z powołania:-)

8

Odp: Tur

Nie szukaj konkretnie do Forda bo znając życie to egzotyka więc idzie w parze z ceną. Chociaż kto bogatemu zabroni tongue

Siły na zamiary zmierz....

9 Ostatnio edytowany przez Rur3k (2020-03-20 15:55:35)

Odp: Tur

Spojrzałem w ogłoszenia na moim rejonie

Tury c360 i podobne 3000-5500 (nowe)