Strony Poprzednia 1 … 250 251 252 253 254 … 263 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Hyde Park » Ręcę opadają.
Strony Poprzednia 1 … 250 251 252 253 254 … 263 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
to pewnie się szykuje na ministra, albo przynajmniej na doradcę du y...
Ee, herbatę mu będzie pewnie robił 😉
każdy łapie swoje 5 minut, mają taki pomysł na siebie i już
a u nich w gminie dzieje się że będą wójtową na taczce wywozić akurat jestem na bieżąco bo to obok mnie
http://zlotoryjska.pl/aktualnosc-4213-m … edzie.html
A do mnie akurat drogę podrzędną, gmina szykuje pod asfalt. Będę miał asfalt dojazdowy z dwóch stron.
Ratujta Ludziska. Kupiłem zawór do przyczepy hamulcowy i nie działa jak należy. Zawór w traktorze działa dobrze na bank, ciśnienie do 7bar. Po wciśnięciu hamulca nie schodzi ciśnienie z siłowników, i tak zostaje. Po zerwaniu przewodu siłowniki wysuwaja się, po ponownym podłaczeniu nie chowaja się z powrotem. Wszystko podłaczyłem jak w innych i nie wiem co jest grane. Sitko przy zaworze czyste, przewody drożne. Nie mam za bardzo pomysłu co może być nie tak.
Panowie każda sugestia nawet głupia na wagę złota
Nie kupiłeś czasami zaworu od dwuobwodowych?
https://allegro.pl/oferta/zawor-hzs-4-r … NjZmMDM%3D DOkładnie ten kupiłem. w zeszłym roku też taki kupiłem i było ok, ale przyczepę już sprzedałem. Andrzeju podłaczyłem dokładnie jak na zdjęciu, rozbierałem go i wydawał się spoko, ale może gdzieś się zacina?
W opisie jest że dla niego ciśnienie to 7,5-8 bar, może na tyle podkręć.
Tyle też miałem i nie działało wraz. Rozbiorę i nasmaruję. Ogólnie widać, że tam zagladałem i nie bardzo chyba już zareklamuję
a robisz je jako jednoobwodowe czy dwu obwodowe
jednoobwodowe.
7-8 barów to chyba za dużo,,,,ja ma ok.5...i działa.....
Panowie każda sugestia nawet głupia na wagę złota
Jak zaślepiłeś miejsce na przewód żółty ? Jak szczelnie korkiem to go wykręcić by było połączenie z atmosferą i sprawdź ponownie.
Poza tym sprawdził bym jak najwyższym ciśnieniem np z użyciem sprężarki warsztatowej. Może za twarde sprężyny powkładali (dla zaworów dwuobwodowych są twardsze niż dla np hzs-2 z przyczep Autosan i nawet gdy używasz takiego zaworu jako jednoprzewodowego musisz mieć dużo wyższe ciśnienie )
I oczywiście zakładam że podłączone:
Grubszą stroną do góry
Pierwszy przewód od góry to czarny dla jednoobwodowych czerwony dla dwu
Poniżej żółty lub tylko siateczka włożona
Dalej butle
Ostatni (zawsze najbliżej zaworu odpowietrzajacego) przewód na siłowniki.
7-8 barów to chyba za dużo,,,,ja ma ok.5...i działa.....
we wszystkich ciagnikah mam na 8 bar fabrycznie
W 255 też?
Polskie ciągniki zwykle miały 5.5 bar
W John Deere 6310 jaki miałem jako "służbowy" było ustawione 12bar. W innych modelach na placu podobnie. Najmniej ok 10 bar. Z tym że wszystkie ciągniki pochodziły z Holandii (szef miał na miejscu swojego człowieka który mu wybierał okazję) a tam pneumatyka była instalowana przez dealera wg życzenia bo jedni chcieli tylko do hamowania inni do zmiany ciśnienia w kołach w trakcie pracy a jeszcze inni nie potrzebowali.
Na hamulce idzie mniej niż podaje sprężarka na zbiornik. 4,5 -5,5 bar
Kupiłem kieł, tuleję wariatora młocarni i klin ze sklepu W Pan.owie. Nie wiem czy tam jest jakakolwiek kontrola jakości. Nowy kieł w nowej tulei ma luz 1.5 mm A rowek na klin w kle jest 1mm większy niż na osi młocarni. Do tego jak się docisnie koło to nowa tuleja obciera o element konstrukcyjny mdw. Ja pier***. Co to jest
Strony Poprzednia 1 … 250 251 252 253 254 … 263 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Hyde Park » Ręcę opadają.
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo