Odp: Pompa wtryskowa
Raczej tak. Ja mam u siebie pw809 i papierowwy z c360.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Pompa wtryskowa
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Raczej tak. Ja mam u siebie pw809 i papierowwy z c360.
Ja mam jeden oryginalny wkład więc to ten?
Panowie ratunku. 512 po zimie odpaliła, dziś przy zaczepieniu hedera zaczęła dziwnie pracować i kopcić na niebieskawo. Na niskich obrotach silnik faluje, na drugim "zabku" pracuje normalnie ale kopci. Do oleju nic nie poszło, stan jest, jest czysty, wody nie ubywa. Mamy kombajn 11 lat i nic nie robiliśmy z wtryskami czy pompa paliwowa. Powinienem od tego zacząć? Dodam że zmieniałem jeszcze chłodnice przed sezonem ale to przecież nie ma wplywu
Znalazłem nakrętkę od wału pod chłodnica,teraz pytanie czy się zapłon przestawil?
nakrętka na zewnątrz silnika czy w środku silnika ?
Na zewnątrz, leżała pod chłodnica i klin wystaje.
no to kto wie ciekawe tylko ile mogło sie przesunąć bo w sumie to powinieneś mieć kolizje z zaworami jak na dolnym trybie klina obrywa
Cześć. Mam problem w mojej 14- tce. Pompę robiłem pare lat do tylu, wtryski w tamtym roku poprawka była. Jak przepompuje pompką to zaworek trzeszczy. Paliwo mi cofało się do zbiornika. W ubiegłym roku dołożyłem zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym od zbiornika i dalej z pompy ucieka a na przewodzie zasilającym założyłem duży filtr wstępny i paliwo jest. Jakieś pomysły? Co robić? Wycieków zero.
no to kto wie ciekawe tylko ile mogło sie przesunąć bo w sumie to powinieneś mieć kolizje z zaworami jak na dolnym trybie klina obrywa
Sytuacja jak narazie opanowana, klin się wysunął i nakrętka wału się odkręciła, klin wsunięty, nakrętka dokręcona i jak narazie jest obiecujaco
Stachu u mnie jest to samo, od 11 lat nie możemy dojść do ładu a robiłem to samo co ty. Nie wymieniłem tylko podstawy filtra paliwa. Jeden mechanik radził żeby powrót paliwa do zbiornika puścić wyzej, w sumie nie głupi pomysł ale jeszcze nie praktykowałem.
Potrzebuję pomocy! Mowa o kombajnie Fortschritt Mdw 524. oddałem pompę do regeneracji wraz z wtryskami i zamontowałem. Kręcę silnikiem biały dym i tyle. Prawdopodobnie źle zamontowałem pompę. Na silniku powinny być znaki. Gdzie one się znajdują? Jak je ustawić?
Na początek przestaw pompę o 180 stopni
Co ma winę. Kombajn idzie dobrze Ale z wydechu niebiesko. I śmierdzi paliwem nieprzepalonym. Volvo Penta w MDW525
wtryski mogą lać
Tak też podejrzewam. Zaraz się zabieram tam.
1-szy wtrysk od rozrządu walnięty. Końcówka pękła. Dobrze że nie odpadła i nie wpadła w silnik. Spotkał się ktoś z czymś takim ?
Znajomy miał taki przypadek na wiosnę w U-902
Zmieniłem końcówkę (bosch) 150 zł . Kombajn mruczy jak nigdy.
jak rano odpalam moją 514 to zawsze muszę napompować paliwa, taki jej urok. Kilka dni w roku więc nie przeszkadza mi to. Od jakiego czasu pompka zaczęła szwankować i nie zawsze napompuje - tak jak by puszczała powietrze. Dziś przy obciążeniu zaczął mi schodzić z obrotów, po zatrzymaniu jak silnik ma lżej to obroty wracają (czasem co chwilę a czasem co kilkanaście minut). Temperatura i ciśnienie ok. Ewidentnie brakuje mu paliwa. Czy pompka może dawać za mało paliwa lub się przycinać ? Cały układ to co widać jest bez wycieku.
U może najpierwsprawdz po kolei filtry i przewody. W 512 ssąca rurka jednego roku nam sie po prostu przytykała syfami w zbiorniku
Odstojnik czysty?
Sąsiadowi padła pompa od AdBlue w 3 letnim MF byli od Korbanków zapłacił 11 koła. Porażka
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum Fortschritt i IFA » Silniki » Pompa wtryskowa
Forum oparte o: PunBB 1.4.4
Configured by: Michal Pukalo