121

Odp: Wspomaganie kierownicy - przeróbka

Zastanawiam się czy ten nie był by lepszy https://allegro.pl/oferta/cylinder-silo … =facebook. Bo ma skok o 5mm większy a rozmiar jest znacznie mniejszy na złożonym... https://allegro.pl/oferta/silownik-wspo … e=facebook
Pierwszy ma 480x785 a ten drugi ma 530x830. Czyli montując do z przodu lepszy byłby krotszy.

122

Odp: Wspomaganie kierownicy - przeróbka

Wzorując się na kolegach mi wyszło coś takiego. Zamówiłem siłownik o skoku 305m podobny jak kolega wyżej tyle że krótszy bo na złożonym 480mm. Zamówiłem też oryginalne uszy i sworzen fi25. A z drugiej strony siłownika przy wąsie zostawiłem ten swozen stożkowy tyle że przy kulce trochę naspawalem a potem całość kulki stoczona pod wymiar 25mm. Blacha akurat przykręcona na za sruby do ramy. Dwa węże po 1.2m https://ibb.co/VJnDjzx
https://ibb.co/vmVtDMR
https://ibb.co/34r5LVR
https://ibb.co/hfTb2Kg
Skręca dosc dobrze zobaczymy jak pójdzie w robotę i olej się zagrzeje porządnie. Jedyny minus to taki że akurat ten siłownik ma jeden króciec 12mm plus nypel to przekrój przepływu oleju duży nie jest i nie wiem czy nie będę musiał rozkręcić bądź wspawac wiekszy. Koszty: siłownik + mocowanie ok 300zl węże złaczki 120

123

Odp: Wspomaganie kierownicy - przeróbka

ładnie

Nie ma to jak FORTSCHRITT

124

Odp: Wspomaganie kierownicy - przeróbka

W moim przypadku dwa siłowniki się super sprawdzają, brak myszkowania po drodze

125

Odp: Wspomaganie kierownicy - przeróbka

A fotki gdzieś masz ? Jak nie to wrzucaj tu , zobaczym.

Fortshritt: ZT325-A , D038, B-201.
Ford NewHolland 7840, Lamborghini 653 DT,
URSUS C-360 , Ostrówek 162,
Case Magnum 7210, MF 38

126

Odp: Wspomaganie kierownicy - przeróbka

Jestem po pomiarach ciśnienia na wspomaganiu kierownicy i pedałów.. na kierownicy jak się da max to pompuje do 100bar ale nie jakoś gwałtownie tylko powoli.. przy wciśnięciu pedału no to ok 40bar a przy kombinacji skręt i pedał no to rośnie stopniowo z tym że pedały ciężko chodzą i kierownica.. co mnie ciekawi że przy szybszym skręceniu kierownica jest opór a nie podaje ciśnienia tak jakby brakowało oleju w pompie... Niby oleju ful, filtr wyjęty aczkolwiek myślę że 100bar na pompie to mało dla kombinacji operacji kierownica i pedały... Zastanawiam się czy pompa nie zdycha... Na dniach wykrece zawór z tej gliwicki przy pompie i coś podłoże pod któraś ze sprężyn zobaczymy czy jej się poprawi... Przy jeździe i skręcaniu w miarę lekko ale przy cofaniu i skręcie na miejscu bez szans

127

Odp: Wspomaganie kierownicy - przeróbka

nic nie kombinuj zakładaj ruską pompę 14 i rozwierć dławiki w sprzęgle i hamulcach i masz luks wspomaganka

Nie ma to jak FORTSCHRITT

128

Odp: Wspomaganie kierownicy - przeróbka

Witam wszystkich. Mnie nachodzi pytanie jaka jest różnica w skręcaniu w lewo i prawo na jednym siłowniku. Z obliczeń objętości wynika, że ze skrajnego lewego skrętu do skrajnego prawego należy wykonać prawie 3 pełne obroty, natomiast odwrotnie wychodzą 2. Nie przeszkadza to w codziennej eksploatacji? Czy wyczuwalna jest różnica w sile jakiej trzeba używać do skręcania w obydwie strony?

129

Odp: Wspomaganie kierownicy - przeróbka

Hmmm właśnie mi to uswiadoliles... Nie zauważyłem że tak mam....

130

Odp: Wspomaganie kierownicy - przeróbka

Dławikami można trochę to wyrównać

131

Odp: Wspomaganie kierownicy - przeróbka

No weź...