Odp: Ręcę opadają.
Trzecie popołudnie walczymy ze skrzynią w 1614. Wykonanie części jak zwykle szkoda gadać . Nic do niczego nie pasuje . Wstępnie 2200 same graty. Co się okazało. Na szosowych zjadło wielowypust jak mówił Rur3k. Więc wałek do wymiany. Oglądałem wszystko dokładnie i się okazało, że wałek 4 biegu też do wymiany -pęknięcie w miejscu gdzie kula się łożysko PLC. Do tego wymiana walka sprzęgłowego z hamulcem ponieważ nity ścięte na tarczy A nikt tego nie sklepie do kupy razem (brak wzmacniacza). Z tym wałkiem sprzęgłowyM też przeboje bo tak znitowane, że po złozeniu nity oparły się o obudowę i wałek stał jak wryty. . Wymiana głównych łożysk, tarczy sprzegłowej i łożyska oporowego. Parę łożysk igiełkowych. Łożyska wałka wstecznego. 4 tuleje przesuwne(dwie na wałki, dwie co je widełki przesuwają) uszczelniacze i uszczelki. Wczoraj wszystko złożyliśmy po to żeby na koniec rozbierać bo odległość że zdjęcia była nie do zaakceptowania (3mm)
https://drive.google.com/file/d/19_R1XD … p=drivesdk
Dziś wszystko rozebrałem, zlozýlem na starych gratach żeby miec punkt odniesienia. Szpara była ale 1.5 mm. Rozebralem. Pojechałem do sklepu reklamować Wałki. Mierzył i mierzył i każdy miał inne wymiary. Wałek sprzęgłowy mi wymienił na inny który tym razem pasuje jak trzeba. Reszta stwierdził że trzyma normę... i że odstęp musi być bo by się zatarło
Szczerze to chyba następnym razem pojadę i kupię skrzynię. Bo to szkoda nerwow i pieniędzy.
Wałki mogą mieć różną długość do skrzyni "trójki" i "czwórki"
Ten luz jak dobrze widzę to między wałkiem sprzęgłowym a wałkiem głównym. Nie zapomniałeś o jakieś podkładce dystansowej? Przesówki (te na wałku) były zmieniane? Koło na wałku sprzęgłowym równo trafia w to na wałku pośrednim?